Turkish Tea Time deel 5

Kijk: dan is die stap gezet: weet ze dat je er bent, en dat zij mogen bepalen welke hoeveelheid gesprek er is…
:kus:!!! Daar zijn we voor, om er voor elkaar te zijn :kus:

Viva: goed gedaan!! :kus: En graag gedaan hoor! :wink:

Sorry meiden enorm druk op het werk… Dus tot later! :dag:

Viva,jij de eerste stap gezet,nu weten ze dat jullie er voor hun zijn,al wisten ze dat al wel,maar blijft moeilijk voor zulke dingen.

Mexx,allemaal mensen die nog naar de zon willen ?

TRL:ja ook… maar ook mega uitzoekklussen Amerika en Australie enzo… :wink:

@Viva: Goed zo. Heel goed van je. Praat voor beide kanten wat makkelijker, lijkt me.

Enneh…ik tippel niet voor het afvallen hoor. Dat is maar een bijkomstigheid, anders zitten we toch maar de hele dag op ons luie reet en zo doen we nog wat. lol2

@Beps: Best goed om zo nu en dan eens door de molen te gaan als je iets niet vertrouwd. Kokkie meet mij zo nu en dan ook weleens op suiker, maar tot nu toe altijd nog goed.

@Mexx: Kijk, dat is het beter werk. Lekker druk op je werk zijn.

@TRL: Ik had dat ook gelezen van het hoogseizoen.

Wat een weer he dames. :finger:

Zucht… collega 1 gaat niet mee… Hoop op collega 2 is ook erg klein…

@viva: heftig allemaal! Maar net wat beps gezegd heeft 1ste stap is gezet! Blijft ongeacht alles moeilijk…
@beps: naar TA geweest nu nog de HA… hahaha kstaat erg leuk die afkortingen…
@bloem: brak brak brak. o als die maandag maar voorbij is
@mexx: druk

Zo mijn maandag is voorbij. Moe, niets aan, gezeur ect ect! Blij dat de maandag voorbij is.
Volgende week hebben ze gelukkig het over beter weer. Dit is depri ook voor de kinderen die nu vrij zijn.
Nog 7 weken en dan :smiley:
HEERLIJK!

O ja heb nog even een vraag:
waat is fijn parkeren op schiphol? Smart of ander parkeerplaats? Alle tips zijn welkom!
Vervoer heeft afgezegd, gaan zelf nu op vakantie… Dus klaar met gezeur en parkeren maar gewoon op schiphol ofzo

Jac ik heb geen idee heb nog nooit ergens een parkeerplaats genomen bij schiphol.

Ja wij normaal ook niet, maar dit jaar moeten we eraan geloven… Geeft niets hoor. Maar dat wegbrengen is wel makkelijk. En onze tijden zijn niet gunstig voor het openbaar vervoer helaas.
Anders hadden we dat gedaan

@Jac: In de tijd dat wij nog met de eigen auto gingen, zetten wij 'm altijd op P3. Op lang parkeren, waarbij je dan met hun busje naar de ingang wordt gebracht. Die busjes rijden af en aan van parkeerplaats naar de terminal. Mocht je wel op smartparking willen staan, raad ik aan nu al te reserveren, wat het is geliefd vanwege de prijs.

Wij hebben met de familie ook weleens in de buurt van Schiphol gestaan, maar daar moet je goed voor puzzelen, want niet allen zijn betrouwbaar. Waar wij 'm hadden staan ging gelukkig goed, en was een stuk voordeliger dan Schiphol en je wordt ook met hun busje vervoerd.

@roanna: dank je voor je antwoord. Heb net gereserveerd voor smartparking…

zo de maandag zit erop. gelukkig veel te doen dus was zo voorbij
nu koud… nog steeds, weer natgeregend, pppff niet fijn. duik zo nog ff in boek. browser crasht telkens als ik wil farmen dus ik denk dat ik er helemaal mee stop. zou ook beter zijn
anyways

@ mexx das balen, niemand anders?
@ viev goed zo, de 1e stap is gezet. vaak is de teleurstelling het grootst als de mensen waarvan jij denkt die jouw steun en toeverlaat zijn, ineens doen alsof er niets aan de hand is. dus goed zo! de rest komt wel. lang proces enzo
@ jac jij lang parkeren. tja, je moet was als de afzetservice zelf weg is.

JAAA daar gaan wij ook altijd!!!

Even op zoek geweest naar tickets naar Toulouse,maar is ook nog aardig aan de prijs. Maar mochten jullie ook nog willen zoeken, voor 30 juli heen en 3 augustus terug 1 volw. 1 kind. Vertrek vanaf amsterdam,eindhoven,rotterdam of weeze.

@TRL: Oke, ik zal proberen mee te zoeken.

Ik denk trouwens dat ik als bovenste van dat lijstje af kan, want als het dit weer blijft en volgens vooruitzichten blijft het zo en dan met name donderdag, heb ik geen zin om daar te zitten. Ik kan gratis annuleren en denk dan, dat we maar gewoon een keer op de bonnefooi moeten gaan, als het toevallig een keer mooi weer is. Het hoeft heus geen 25 graden te zijn, maar met die regen in het vooruizicht, heb ik geen zin om de hele dag met een paraplu te lopen. Ga er nog een nachtje over slapen en dan denk ik toch dat ik annuleer.

Wat een probleem he!!! lol2lol2 Vind het wel jammer. Hadden er ook zin in, want had echt eens de omgeving in alle rust willen gaan zien, maargoed, misschien een andere keer.

@Jac: Klasse!!!

@All: Voor straks… weltrusten. :slapen: :dag:

@ roanna heel begrijpelijk maar als het wat opklaart kun je toch altijd nog zeggen: we gaan morgen/overmorgen/volgende week…? beter dan met dit pokkeweer rond te slenteren…

ikke naar bedje toe. truste

Zo, heb geannuleerd. Andere keer beter. Nee, niet voor GU natuurlijk. lol2

@TRL: Het goedkoopste wat ik kon vinden was met overstap met Lufthansa. Vanaf A’dam tussen de €166 en €173 P.P, maar ik denk dat je zelf ook al wel had gevonden. Anders kom je echt over de €300 met klm enzo. Ik ga morgen even verder kijken.

:dag:

Ik mee op met Rubbie… straks ff dingen doen… meld me ergens(Lang leve mobiel internet ;))

Morge…weer bakken met regen naar beneden hierzo gatver!!!