@Viva: Dat van die vrouw heb ik geloof ik 2 delen terug aleens aan je gevraagd, maar daar heb je waarschijnlijk over heen gelezen, maar ik ben nu weer helemaal bij. Had het je anders wel persoonlijk gevraagd. Hoe dan ook, evengoed nog verschrikkelijk dan zo voor die mevrouw.
Ja Viva. Ik zag de prijzen van nu en die zijn inderdaad weer aangepast, dus wij hebben echt geluk gehad. :cheer: Mag ook wel een keertje toch!!!
@Viva: Daarom is het best goed om zo nu en dan toch even weer op de site te kijken, want zie maar… anders hadden we gewoon het volle pond betaalt. Hihihihi. Gewoon alles in de gaten houden , blijkt. Nu kunnen we nog eens een rondje geven, als niemand tenminste een cocktail wil. lol2
@beps: Dry neelding tja wat moet ik daar van zeggen…
Het ging goed, maar de therapeut weet niet wat tie met mij aan moet hahahaa. Ik geef geen klachten aan als hij prikt, dus hij draaien met die naald
Dus hij heeft me eerst gekraakt en toen opnieuw dry neelding gedaan. 2 van de 6 naalden reageerde ik op. Volgende week opnieuw. @bloem: hoe is het nu met de benen? @roanna en viva: hebben echt geluk gehad!! Super hoor! En het gaat opschieten!
Hier gisteren naar ice age 4 geweest in 3d met mijn neefje… grappige film wel!
Verder zitten we in de malle molen hier…
Cardioloog, oncoloog en evt longarts als volgende week de therapie niet aanslaat!
Volgens mij hangt het in de lucht ofzo!!! Ik heb er zo niets mee, maar wel blij dat die mensen bestaan hahaha
Nou meiden ik ben een beetje murff geslagen. Ik heb een neef van 25 jaar. Kreeg vanmorgen een telefoontje…die jongen wij zeiden altijd tegen elkaar die spoort niet…is de buitenbeen van de familie. Hij heeft altijd iets bijzonders wil niet werken ligt de hele dag op bed. Weet altijd alles beter. Kan alles als de beste ect…hij is richting de familie (zijn opa en oma) sinds gisteren uit de kast hij laat zich ombouwen als vrouw pfffffff… Ja ik bereur zijn ouders ( roanna. Ja die ook mee zijn naar gu) hoe moet je hier nu in hemelsnaam mee omgaan pfffffff.
Hij zit al in een traject en is al aan de medicijnen… Dat het niet goed zat daar dat wisten we al. Maar dit valt ook bij ons rauw op ons dak. Laat staan voor zijn ouders. Pfffffffffffff ik kan het even niet bevatten… Arme zwager en schoonzus en wat zullen ze het allemaal moeilijk krijgen.
Ja, van het droge weer en betere temperaturen genoten. Vanmiddag weer even flink aan de tippel geweest met z’n beiden en op de terugweg even langs Appie.
Oh, dat hebben wij ook in Kusa toen gehad, paar jaar terug in Juni. Hittegolf. Daarna ben ik zo aan de hoest geweest, omdat we dachten dat het kwam door de overgang van daar naar hier, bleek het later aan verkeerde medicijnen te liggen. Maarre… heet dat 't toen was, maar ik kon er goed tegen, zolang je maar aan het water bleef.
@TRL: Leuk is dat daar he. Ik ben er ook ooit geweest.
Zo, zojuist de O*D nacht/ochtendbus Schiphol besteld, is dat ook maar weer gedaan en als het wel veranderd… tsja… dan heb ik denk ik pech.
Nou roanna wij weten het ook ff niet. Ga er ook niet over beginnen met zwager en schoonzus ze zullen er zelf over moeten beginnen…ik weet echt niet hoe ik er over kan beginnen met hun.
Dit is toch een nachtmerrie waar je als ouder zijnde in beland. Ik denk dat hun ook begeleiding krijgen maar dat weet ik niet zeker. Al met al is het heel onwerkelijk.
Viva: ik wil niemand voor het hoofd stoten, maar ik vind het een hele moedige beslissing… Deze jongen is duidelijk niet happy met zichzelf en het man zijn. Hij kiest er voor om vrouw te worden en zal daar hopelijk wel enorm gelukkig mee gaan zijn… En uiteindelijk denk ik dat juist dat het gene is wat je als ouders het liefste voor je kids wilt… Dat ze gelukkig zijn! Natuurlijk is het even een schok, maar ik denk dat het uiteindelijk de juiste beslissing van hem is!
@viva
Zo heeft heeft J. een vriend van vroeger die inmiddels is omgebouwd tot vrouw. Vijf jaar geleden kwam hij daar mee, wij wisten ook niet wat ons overkwam. Ik ben er nog steeds niet aan gewend. Zeker als hij/zij dan bij mij begint over nagellakjes en lippenstift enzo…
Mexx natuurlijk is het waar wat je zegt. Maar al die jaren dat hij al niet lekker in zijn vel zit 2 x zelfmoordpoging ect. Echt een groot drama…nooit maar dan ook nooit een woord hierover gehoord. Of iets in die richting gedacht dan valt het echt heel rauw op je dak. Ik denk dat zijn ouders het al langer weten maar ook die hebben nooit een tip van de sluier op
gelicht en dan weet je dus echt niet hoe je het hebt.
Ik begrijp wat je bedoeld… Hij heeft dus enorm in de knoop gezeten… En dat komt voor hem nu gelukkig tot uiting, dit zal hem goed doen… Natuurlijk is het omschakelen en schrikken…
Hij was ook altijd de stoere…dikke baard…wilde bij het leger. Vrachtwagenchauffeur. Leraar geschiedenis. Leraar engels. Ging naar het grafisch lyceum. Kon altijd alles als de beste…maar…heeft niets afgemaakt.