Turkish Tea Time deel 5

Moguh!!

Vrijdag de 13e bah… Had liever in mijn bed gebleven… zeker ook omdat het zo regent… :frowning: Vies weer!!

Verder eigenlijk geen nieuws… :dag:

Goedemorgen all.

Nee? Geen reisje gewonnen? Ik ook niet? Was daar nog niet geweest dus… Jeetje, het is nog wel vrijdag de 13e. Mijn geluksdag. Mijn vader is zelfs jarig, alleen maakt hij het zelf niet mee.

@Raak: Mocht ik je niet meer spreken… hele goeie reis en een hele fijne vakantie gewenst. Zit toch ook wel een zwembadje bij toch? Ga weer genieten van alles en van elkaar. :kus: :vak01:

@Beps: Ja, wat moet je anders doen he? Mooi k*t he, dat we niets hebben gewonnen. :mad:

@Viva: Jij ook al niet. Dan maar aan de sop… ramen buiten hoeven niet hoor. Heeft geen nut. Ik ga zo na de koffie naar de fysio en moet dan aan de sop, als ze me niet al te pijn doen dadelijk. We zullen zien.

Verder ook even niets spannends. Iedereen een fijne dag en hopenlijk knapt het weer wat op. Het is hier ook…wil je niet weten.

Laterssssss :dag:

Jac: Hoe ging het met het dry-needling??? Ik weet dat een collega van mij dezelfde problemen heeft als Roanna, maar met 5-6 mnd dry-needling er gewoon vanaf was. Daarvoor had hij al tig sessies fysio gehad…Roanna: Toch eens over navragen hoor, de pijn was al heel snel weg nl!!!

Nou alleen nog ontbeten, nu maar eens de schapjes…

10.13 ontbijt, 22.13 avondeten.
meteen uit t werk naar bed gegaan, niet slim maar kon nie meer staan of zitten, liggen is het enige wat helpt. ben ook beetje woozy van de spierontspanners en molletjes dus er was geen houden meer aan

Mijn lijf wil ook niet mee. Komende week eens langs de arts.

Nu naar bed, morgen weer werken

Oeps… raak veel plezier in Espanja

Raak goede reis en lekker genieten meis.

Bloemmie klinkt niet echt goed hoor meis, je had allang weer op de been moeten zijn…vrees dat het ernstig overbelast is…dus RUST RUST RUST en niet sporten…misschien alleen zwemmen maar niet wandelen, of krachttraining ect doen. Oppassen geblazen dus.

Roanna nog meer zielen in gu…vanavond vrienden van ons ook geboekt van 31/8 tot en met 11/9 …dus dat wordt een mega groep (gezellig hoor).

Kokkie en jij
Marco en karin
Bea en Martin
Hans en Ria
en hubs en ik…hahahaha
Gosh laten wij nu de eerste zijn die dit hotel hebben uitgeplozen hihihihihi

:NETHERLANRoanna:19 juli: Den Haag:NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*

Viva,jullie mogen wel een gratis verblijf krijgen,met al die mensen die jullie meenemen :slight_smile:

Bloem,sterkte,klinkt niet goed.

Tlr…idd heb iedereen al mee gesleurd die kant op. Haha. En iedereen nou ja bijna iedereen gaat er weer naar terug. Zwager en schoonzus die in mei ook gingen die gaan nu ook weer. De oudes van mijn schoondochter gaan 2, okt ook al voor de 4 e keer

Goedemorgen.

@Viva: Nou, dat wordt vast een mooie en dolle boel dan. Ik mag dat wel hoor. Was er dan toch nog plaats? Ook zo goedkoop, of voor de normale prijs. Nouja… wat maakt het ook uit. Leuk hoor, al ken ik al die mensen ( nog ) niet. lol2

@Bloem: Ja, dat klinkt nog niet erg goed. Toch even een beetje pas op op de plaats lijkt voor nu de beste remedie en dan langzaam weer opbouwen. Beterschap!! :kus:

@Beps: Jij ook al? Dan ook inderdaad even in revisie. Altijd wel even goed om zo nu en dan even alles weer te laten nakijken.

Btw… ik heb geen pijn meer aan mijn schouder/ arm. Het is nu een kwestie van die kop tussen schouder en bovenarm zien losser te krijgen en die oefeningen zijn nog pijnlijk, maar voor de rest mag ik nu niet klagen. Voor zover ik heb kunnen nagaan, doet deze praktijk ook niet aan dry-needling en ik weet ook niet of ik dat zou mogen vanwege mijn icd, maar dat is natuurlijk op te vragen. Maar ik ben nu ook zo al een heel eind, alleen het duurt wat langer.

Nou, verder even niet veel bijzonders te melden. Raak zal al weg zijn. Hihi.

Fijne dag all en tot ergens weer. :dag:

Viva: haha je kan wel op een reisburo gaan werken… Ik verkoop GU ook vaak de laatste tijd… De eerste gaan 23 juli :wink:

mogguh ladies

ja ik doe t rustig aan hoor… kan nie anders

@ viev wou ik nog vragen, hoe is het nu met de vrouw van je collega trouwens…?

@Roanna: Vanwege je iPod mag t best(betreft nl alleen zenuwbanen, en niets wat stroom oid) Maar gelukkig dat t al beter gaat…

hier giga druk…BAH

Nou meiden ben moe, wil naar bed. Dus tot morgen…
In bedje nog wat crime kijken op 13th street hihi

:NETHERLANRoanna:19 juli: Den Haag:NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*

Goedemorgen.

Wat een rust hier he. Ook hier echt komkommertijd. lol2

Ik heb verder ook niets te melden. Alles als anders, dus… tja… weinig spannends dus. Gelukkig is het droog en zelfs het :zon02:netje schijnt.

Voor de werkenden… werkse en verder iedereen een hele fijne rustige zondag. :dag:

Goedemorgen meiden gisteren een heerlijk dagje gehad in de sauna.

Bloem. Tja vrouw van collega het gaat. Ze heeft een behoorlijke tik gehad en doet eigenlijk alles op halve kracht. Ze werk wel maar ligt om kwart over 7 in bed tot de volgende dag 7 uur. Heeft totaal geen conditie meer en heeft ook het vermogen niet om dit bijv. door sporten op te bouwen. Longfunctie is niet optimaal. En ook zit er na al die maanden nog steeds vocht bij de longen. Maar het kan ook tot 2 jaar duren voordat ze kunnen zien wat de rest verschijnselen zijn. Al met al lastig want ze wil wel maar ze kan niet en dat werkt heel frusterend.

Roanna hihihi ja wordt een volle boel daar. Ze vertrekken de 31 e dus nog iets goedkoper dan wanneer ze week later gingen maar
Niet zo als wij met die hoge vroegboekkorting… 12, dagen voor 1260 euro nou jij weet wat je betaald hebt voor 11, dagen. Hihihi maar al met al valt het nog mee. Voor de datum van vertrek.

En die hoge korting was maar 3 dagen he. 27/28/29 aug. Maar ja wij willen op gazipasa vliegen dus dan heb je alleen de 28 e. Bea die ook gast heeft een korting van
750 euro op 3 weken