@Bloemmie: :kus: Nog steeds van je benen… rustig aan he, zag op het nieuws dat je dat niet moet onderschatten…
@mexx
Van harte gefeliciteerd met je neefje!!
@beps
Lekkere fruitjes gekocht.
@viva
Wat een bijzondere onderzoeken doen ze toch, zouden ze niets beters te doen hebben?!
@bloem
Pijn dat is niet fijn, nog steeds je benen neem ik aan.
@roanna
Mooie koffer gescoord.
Ik ook uitslag van het 2e examen en die heb ik ook dik gehaald.
@raak
Heerlijk op vakantie en ook al zo lekker snel. Gezellig hoor!
Bloem : beterschap enne idd voorzichtig he :kus:
Beps : had jij ook gezien, die man die de 4daagse wilde lopen ? Moest ook meteen aan Bloem denken
Roanna : ja lekker idee he, nou wij zijn ook niet zo van de achteraf en kampong hoor, zitten aan de jachthaven midden op de boulevard. Zal uitkijken naar grote indo familie hahaha. Ja leuk he, is zo’n 30 jaar geleden dat wij met de kids nog naar Spanje gingen, ben zelf 7 jaar geleden met mijn moeder geweest en toen mijn vriend uit Andorra in het ziekenhuis in Barcelona lag en daar gestorven is
Heb er nu ook echt zin an maar heb wel moeten zoeken om nog iets behoorlijks tegen een normale prijs te vinden, schrok toch wel hoe duur dat ook al is. Mooie koffer heb je !
MK : gefeliciteerd met het behalen van je 2e examen :cheer::cheer::cheer:
Mexx : heb schijnbaar de foto op FB gemist, ga eerst eens ff kieke, heb je hem al in het echie gezien ??
@ mk gefeliciteerd! geweldig hoor, knap gedaan
ja, mn been, nou ja meer mn heup, waar het heuptasje verkeerd heeft gezetten. doet steeds meer pijn eigenlijk. net heel warm gedoucht. 2 spierontspanners genomen en zometeen naar bedje toe
eerst ff op fb op zoek naar mexx d’r nieuwe neefje
Hij is zoooo lief!! En grote zus is helemaal trots op ejen…
zo lief!!
Ahhhhhhhh dan smelt je toch: eejen :wub: :wub:
Snoeppie hoor mexx.
Raak ja zal best prijzig zijn. Maar je gaat met de auto?
Mk petje af met een diepe buiging.
Bloemmie oppassen hoor klinkt als zwaar overbelast. Beterschap !!!
Viva : ja joh, rij altijd al veel naar Frankrijk en daarna neemt J het stuur over, ook 600 km en dan zijn we er, we zijn allemaal gewend aan lange zits he, Thailand, Bonaire hahaha, eitje. Ben denk ik wel 20 x met de auto naar midden Spanje gereden, dit is gewoon 800 km minder rijden :))))
Ja heel lief!!!
Was ook super leuk ze was een broodje aan het eten, en zag mij door het raam aankomen… En echt zwaaien en roepen ziziaaaaa ziziaaa… Echt een schatje!
Raak,leuk hoor en lekker onverwachts even de regen ontvluchten heel veel plezier…
@Raak: Ach welja. Jullie zijn die zits en lange ritten wel gewent. Zoals je wel weet is het niet mijn ding, maar jullie die het zo vaak doen, gewoon de tijd nemen en gaan met die banaan. Ben je daar ook van niets en niemand afhankelijk. Heerlijk hoor. Zou zo meegaan.( ikke vliegen dan) lol2
@Mexx. Oh, wat een dotjes zijn het beide. :wub: Daar krijg je toch nooit genoeg van.
@Jac: Ook toi,toi,toi.
Voor zo…alvast weltrusten en tot morgen maar weer.
Ga zo nog even een poging wagen bij joba.
@MK: Oh ja…super weer. Gefeliciteerd. :cheer:
En zo komt het deel weer vol. :dag:
Trl : ja joh was het ineens zoooo beu van de week en de kids konden niet naar buiten en hingen maar wat rond dus…… ff de auto in en dan heb je dus gewoon 35 graden:vak02:
Roanna : kom je ff aanvliegen lol2lol2. Heb je al een reisje ? heel mijn FB zat zo vool spam om het uur dat ik de foto van Mexx niet gezien had hihi. Gisteren vool met spam van vrienden die allemaal songpop schijnen te spelen.
Volgens mij echt een nieuwe rage, weer eens wat anders dan visjes he
Mexx : is een lief manneke zeg die kleine eede, maar ook je nichtje is een schatje hoor
@Raak: Sorry als het dan vandaag van mij afkwam. lol2
Maar van die popsongs kan niet van mij zijn, want dat doe ik niet. Heb er wel over gehoord en gelezen. Jou J. toch ook, las ik op FB? En die visjes… die liggen denk ik bij mij de laatse tijd op apegapen. Ben er een beetje klaar mee, maar zo nu en dan doe ik het nog wel even. Waarom weet ik eigenlijk niet. Heb er goeie herinneringen aan denk ik.
Maar echt aktief niet meer, zoals bijna al die spelletjes. Zijn niet goed voor mijn arm, die net weer een beetje aan het verbeteren is.
Kortom…weltrusten all. :slapen:
:NETHERLANRoanna:19 juli: Den Haag:NETHERLAN
Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
En de verjaardagen nog …
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
Geen reisje, zelfs niet saampjes met Roanna!! GRGRGR
Dan maar boodschappen doen
Hier ook geen prijs…dus dan maar aan de sop het is toch bagger weer.
Mogge, hier zometeen koffers pakken ![]()
Roanna : goed om te horen dat je arm wat beter gaat, houden zo !
Viva : nog geen reisje dan maar aan de sop
Beps : ook geen reisje dan maar boodschappen doen
Fijne dag all :kus: