Thanks all!! Heb de eerste foto’s al binnen… zo lief!!! :wub:
Zien!!!
Rubbie wakker, dus wij zijn weg…
Tot vanmiddag :)!!! :dag:
Hij heet Aidan!! :wub:
Mexx,wat een mooie en aparte naam.Spreek je het uit zoals je het schrijft ?
Nee dat dacht ik ook eerst… Dan was het lekker turks geweest…
Je spreekt het uit als Jayden zonder J… dus eeden…
Vind ik ook nog wel wat turks klinken hoor ![]()
Laat hij het maar niet horen… ![]()
Kan die vast wennen hahaha ![]()
Ben allang blij dat het niet uitgesproken wordt met ai… Dat zou dan heel erg veel op de meisjesnaam lijken die ik echt geweldig vind! ![]()
@Mexx: GEFELICITEERD met je neefje! mooie naam hoor Aidan
En praag gaat door!
@beps: eventjes weg met rubbie…hoe gaat het showen?
verder heb ik me morgen maar een dagje vrij gegeven! Heerlijk hahaha
Morgen naar de manueel therapeut voor dry neelding hahaha Ja ik hou van naalden, maar ik voel het niet en dat is weer niet goed.
Ach ik zit raar in elkaar! Geen puntjes opde I gezet door mijn ouders hahaha ![]()
Mexx van harte hoor met je neefje.
Roanna Haha nou dan heeft hubs van mij geen sex want die doet ,0,niks in de huishouding hshahaha. :-)…vreemd nou ja laatmaarzitten hihihi
Dames, was de regen zoooo beu, heb een reisje geboekt naar Spanje, met J en zoon en de 4 kleinkids. Gaan morgennacht weg en zijn de 29e weer terug !!!
O raak wat lekker nou geen tijd voor schoonmaak stress zo snel vertrekken. Nou het is je gegunt hoor lekker genieten.
Waar ga je heen in spanje???
Raak Groot gelijk!!!
Jac: Was zeker een ‘quickie’ haha… Sterkte morgen
Showen gaat ‘redelijk’ zeker goed voor zn leeftijd. Wendy is erg ‘tevreden’ meer dan ik ben haha…
@Mexx: Heerlijke naam, past goed bij die van zn grote zus…
Wij terug, niets bijzonders gekocht, veel fruit…
Nu ff chillen en niets doen
Viva : L’Estartit, Costa Brava, niet te ver rijden, blijft het leuk, en zoon en kids komen dan zondag of maandag ook. Dochter en schoonzoon zijn voor huizen aan het kijken en bezichtigingen gepland, die gaan als ze verhuisd zijn weer naar Bonaire en nu doet zij het werk en zo regelen we dat allemaal onder elkaar weer he ![]()
Beps : Hubs weer weg, was zekers een vluggertje en ook niet veel gekocht behalve fruit, ja van de zon zal de vitamine C niet komen dit jaar he
hi girls
ikke pijn, dus kort
@ mexx mooie naam, wanneer ga je langs?
@ raak owh lekker hoor en groot gelijk!! geniet ervan schat en neem wat zon mee terug aub!!
@Raak: :cheer: Ohhhhh…ik ben gewoon jaloerssssssssss. Naar Spanje nog wel. Maar ik gun het je zoooo. Heerlijk meid. Zo spontaan even met de familie ervan tussenuit. Gelijk hebben jullie!!!
Onze familie zit er momenteel ook. Hier uit de straat en uit de achterhoek, maarja… die staan met zo’n rijdende klapdoos en een paar hutten op een camping in de midle of nowhere. Mij niet gezien.
@Viva: Vertel het maar een keer als we onder 4 ogen zijn. lol2
@Mexx: Leuke foto ook van je klein neefje op FB. Knap kereletje voor zover je dat kan zien, nu ze nog zo klein zijn.
Verder weet ik het even niet meer. Heb vanmiddag nog wel een leuk koffertje gescoord voor ons uitje. :cheer:
@Raak: In die omgeving zitten hun ook. Als ze naar markten of grotere winkels willen, moet zij daar ook naar toe, dus als je zo’n hele gemengde Indo familie ziet lopen… met kids erbij, heb je kans dat zij het zijn. lol2
@Bloem: Pijn? Ik had er overheen gelezen. Dat is niet fijn, dus wens je beterschap en hopenlijk gaat het gauw over. Neem je rust.