Turkish Tea Time deel 5

OHHHH spannend!!!

Ik wakker, zo de NUON op visite mn stadsverwarming maakt herrie in de meterkast

Daarna komt Rubbie thuis en op naar Zwolle voor de training…

Goedenmorgen.

@Viva: Nou, hier ziet er ook niet zo florisant uit hoor. Nog geen regen, maar wel donker buiten. Hoe zit dat nou? Heb je die spion dan nog niet aan het werk gezet? Zouden jullie toch doen? Nouja… keep it cool. Nog heel even volhouden.

@MK: Nou, dat kan toch ook leuk zijn. Eens wat anders dan Turkije en dan nog naar Brabant. Is zoiezo een mooi omgeving. Gaan we denk ik in het najaar ook nog wel een keer doen. Eerst naar het westen voor een paar dagen.

@TRL: Wat een rust dan he. Kan C. voor die paar dagen dan ook niet naar je ouders als hij daar graag is? Is toch maar voor een paar dagen. Ik zeg maar wat hoor, want miss is dat dan net te druk voor je ouders. Meenemen dan? Te duur zeker he?

@Mexx: Geniet van je dagje vrij. :cheer:

@Beps: Jij ook genieten van je 3 dagen vrijaf. Nog leuke dingen in petto?

@Bloem: Er toch weer uit moeten komen vanaochtend. Hihihi. Nou, als de bufen niet mee tippelen, ga ik liever niet tever alleen en wil kokkie zich wel op offeren voor mij, omdat hij het ergens zelf ook wel fijn vind, maar hij zoekt echt hele andere (verdere) routes uit en dan zo samen tippelen, toch wel heerlijk hoor.

Verder nog rustig hier. Ik ook geen plannen voor zover ik weet. Kokkie gaat zo even met een paar oudjes, hahahaha, even naar de Lidll. Zij kunnen niet meer zo goed lopen en dan een maal in de zoveel tijd brengt hij ze ff met de auto, voor tassen vol met boodschappen.

Iedereen een fijne dag en och echt waar… het :zon02: komt er weer door. Voor hoelang?

Meiden, gefeliciteerd met het nieuwe deel

Mogge in dit nieuwe deeltje
Trl : wel jammer he dat je niet meekunt naar Turkije
Mexx : heerlijk een daagje vrij
Roanna : niet veel op de planning staan, net als hier
Viva : aan het werk vandaag, hier (nog) wel een :zon02:
Bloem : had graag wat langer blijven liggen
Beps : herrie in de meterkast en het is woensdag dus Rubbie komt naar huis
MK : nog aan het dubben waar de vakantie heen zal gaan

Morgen willen we naar de Mirko en de Ikenee… en vrijdag niets. Rubbie heeft nog 1 nacht in t zuiden en dan ook vrij tot zaterdag(haha klinkt leuk maar ehhhh is meer 1,5 dag)

Wij vanmiddag partijtje van G. En vrijdagmiddag van M. Over een half uurtje komen ze, nog even stilte voor de storm :smile:

@mk: veel plezier vanmiddag

dag

heel even snel! Hier alles goed. Even druk hier. Maar vrijdag ben ik vrij en dan kom ik weer even langs hoor!!!

KNUFFEL aan iedereen!

Lalala… Nog geen babynieuws!! Vandaag wel bericht gehad dat Praag definitief doorgaat, het aantal deelnemers is behaald!! :slight_smile:

Mams had geen zin om te koken, dus aan de sushi geweest! Mjam!!

Net lekker gedouched, haar even uitgebreid verzorgd incl. masker enzo… En nu lekkr even op de bank een filmpje kijken!!

Tot morgen! :dag:

Viva,dit last ik net op de supporterssite http://www.afca.nl/remember/donnie-rust-zacht/

Mexx,super,dach dat je gewoon een tripje had geboekt,maar was dus aan deelnemers gebonden fijn dat het doorgaat.

Mk,leuk verjaardagsfeest gehad?

@trl
Ja was erg leuk, we waren naar een binnenspeeltuin. Alleen hier thuis verzamelen, alles in de auto’s en weg. Daar gegeten en op de terugweg iedereen weer thuis afgezet (lekker geen stress :wink: ). Op naar partijtje nummer 2.

Slim MK slim!!!

Wij morgen een middag saampjes weg. De kleine smurf kan het prima alleen ;)!!!
Dus… Ik zo maar slapen, vannacht lag ik om 3 uur wakker niet meer geslapen BAH!!!

Oant Moan!!

Goeiemorgen!!

Hoe is het?

Ik ben enorm moe, maar 4 uur geslapen ongeveer… Om 00.00uur ging de telefoon… Mijn kleine neef is om 23.30 geboren!! De naam volgt zodra ik weet hoe je het schrijft haha… Verder weten nog niet veel mensen het nieuws, dus nog niks op facebook of wat dan ook zetten please!!

Na dat telefoontje ben ik nog 3 uur wakker geweest hihi… Dus ben brak!!

:dag:

goedemorgen

@ mexx gefeliciteerd met je neefje! wel een goed excuus om wakker te liggen hoor :slight_smile:

hier begon t zonnig maar net toch een hoosbui. hopen dat ie zo weg is, kan ik op de fiets naar t werk

1 like

:NETHERLANRoanna:19 juli: Den Haag:NETHERLAN

Mexx: 20 t/m 23 Juli: Praag
Linda: 21 juli t/m 4 augustus: Houthalen-Belgie
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*

Mexx,gefeliciteerd met de geboorte van je neefje.Ben heel benieuwd naar de naam.

Ik lopend naar het werk,wordt ik minder nat dan op de fiets .

1 like

Mogge
Mexx : van harte proficiat met je neefje, snap dat je niet meer kon slapen
verschrikkelijk weer hier :frowning: verder niet veel te melden, gisteren naar mijn moeder geweest en zijn we R’dam ingegaan tussen de buien door

@Mexx: Gefeliciteerd met de kleine ‘stamhouder’ …:wink:
Toch op de ‘uitgerekende dag’ dus… hihi

Ik wakker, Rubbie thuis. Hier noodweer. Dikke onweer en de honden onrustig dus

Goedemorgen.

Allereerst Mexx… van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kleine neefje. Is toch altijd weer een belevenis voor de familie, dus mag en wil je daar best voor wakker blijven. Hihihi. Leuk hoor!

@Beps: Hier ook wolkbreuken , maar nog geen onweer. Jullie vandaag naar de Mikro en Akea toch? Veul plezier.

@Raak: Ja erg he!. Tussen de buien door even voor je plezier weg. Ik hoop dat wij volgende week wat beter weer hebben daar aan de kust. :mad:

@Jac: Doe kallum an. We zien je wel weer als je wat meer tijd hebt.

@Linda: Zo jij ook. Jullie hebben het vast erg druk met van alles en nog wat.

@MK: Dat had je dan heel goed bekeken. Niets geen stress en rommel thuis. Hihihi. En dit vinden die hummels vaak ook nog veel leuker zo.

Rest van de meiden… fijne dag all. :dag:

Wij hebben gisteravond toch nog ruim anderhalf uur kunnen tippelen, maar het laatste stukje wel in de regen, maar hebben vrolijk :mad: doorgelopen.

Oh ja… ik hoorde net op de radio dat er een studie was gedaan naar mannen die helpen in de HH. Als ze b.v. met de hand afwassen, zouden ze ook meer sex hebben…lol2 en ook nog iets met een stofzuiger. Nouja, kokkie zei al, dat ze daar een studie naar doen. Je moet het maar verzinnen, maar vond het wel grappig. lol2

:dag:

HAHAHA dat wij nog tijd hebben voor ‘iets anders dan sex’ Roan…:wink: met die mannen van ons lol2lol2