@Roanna: wij vinden de tijden prima: vliegen rond 14.30 heen, en zullen terug rond 13 uur landen. Voordeel daarvan is dat we de honden meteen kunnen halen.
Ja komt goed…WE GAAN!!
@Beps: Ach welja. Alles heeft z’n voor en nadelen. Het is maar wat jezelf vind. Ik vind jou tijden ook prima. De terugweg komen wij ook rond een uur of 1 of 2 s’middags weer terug (ovb) en dat vind ik ook wel prettig.
Beps : tickets binnen yesssss jullie morgen ook weg
lekker geshopt, maar niet teveel gekocht
Roanna : wij heel de dag in de tuin gezeten, zoon en kids op visite, lekker bbq aangestoken. Jij nog wat dingetjes gescoord voor weinig geld, goed hoor. Zo hard geregend, kan het bijna niet voorstellen, vies he
Bloem : en heb je alle dinges kunnen doen vandaag ?
Viva : al terug van je etentje met de kids en knuffel ?
Lekker rustig aan weg. De 1ste dag wil ik of heel vroeg(dus zeg rond 4-5 uur de lucht in) of rond het middaguur(iets eerder dan nu) weg. Lekker na de spits naar lang parkeren enzo…
Rustig nog ff lunchen op Schiphol… prima… daarom hebben we ook 11 dgn. we vinden 1 week altijd prima, alleen dan vallen de reisdagen af, dus dan 11… 9 volle dagen:PERFECT!!!
@Raak: Hier zaten de terrasjes ook overvol vanmiddag in de stad, maar toen kwam die echte… hoosbui, maar toen liepen wij al bij de parken en daar kan je bijna nergens schuilen. Nouja… daarna nagenoeg droog gebleven en de temperaturen waren/zijn nog goed.
Hier achter op het veldje weer een straat bbq aan de gang met een hoop lawaai, maar toe maar.
Nog 34 te gaan. Weltrusten all. :slapen:
Roanna,wij hier begin van de avond maar een kleine bui gehad… Maar hoorde in het buurdorp L wel een hoosbui geweest.
Beps,ja dat is wel een nadeel van 8 dagen dat je er eigenlijk dan maar 6 bent…
Hier een giga bui…Ach ja… we gaan richting zon LOL
Meiden, tot morgen. In de middag naar het oosten, met een vriendin, naar kennissen
En dan … dan is het weer maandag(kan dit keer niet snel genoeg gaan haha)
Meiden dank jullie wel voor alle lieve verjaardagswensen. Vandaag een hele leuke dag gehad, lekker verwent dus ook .
Lekker. Luchtje van cindy craweford met bodylotion
Dove pakket
Bon voor voetreflexmassage bij de sauna
Ketting met munt maagd
Bak met bloemen voor in de tuin
Voetenbalsum van mijn pedicure…ja die komen vrijdag ook in grand uysal
Ik vierde het niet echt maar heb de hele dag gezellig visite gehad, en vanavond heerlijk gegeten al met al een hele gezellige dag gehad.
34 wat???
Ohhh die Roanna bedoeld posten!! Tot ut nwe deel…
Zal wel in jouw vakantie vallen skattie lol
hi girls
ik ook weer thuis. eerst naar de stad, ff deo ingeslagen en daarna naar de open uni. gepraat met die docenten en nu weet ik het helemaal niet meer. grote groepen, gemiddelde leeftijd (incl de mijne) 59 jaar
nix mis mee maar wil juist de cursus volgen om nieuwe mensen te leren kennen die misschien dezelfde interesses hebben (buiten spaans leren dan) daarnaast volgen ze de europese taal standaard (niv. A1 dan A2, dan B1 en B2 en dan C1(near native) ik dacht omdat de cursus 24 weken was, dat je dan wel niv. a1 behaalt zou hebben maar nee dus, pas halverwege. dan zou ik 2 cursussen moeten doen, is het april 2014 en dan ben ik nog maar A1. plus type ongeduld en leer snel, dus tja… lijkt me niet zo geschikt dan.
dus zit nu te twijfelen om toch die in breda te doen, is 10 weken (9 lessen) lessen duren korten, goedkoper in totaalkosten maar duurder per uur zeg maar, maar dan heb ik ook een half niveau. dan kan ik dan evt. wel zelf boeken aanschaffen en met de schoonfamilie’s gaan kletsen, alleen daar komen de dagen niet zo uit…
nou ja goed, verwarrend verhaal misschien, maar moet ook nog voor het einde van de week beslissen… ook nog. en betalen natuurlijk, dat ook weer
daarna boodschappen gedaan en hurryup naar breda. had afgesproken met nieuwe meiden met een beetje dezelfde interesses als ik. was wel spannend maar super leuk.
zit nu alleen met wat anders in mn hoofd… misschien eens serieus gaan worden en een app. gaan kopen maar als ik dan zie wat er te koop is voor wat ik max. kan betalen en hoe weinig m2 dat is ter vergelijking met waar ik nu woon. + ben wel erg huiverig om te kopen/verkopen enzo. wat een ellende, wil je toch niet. maar ja, evt. hypotheek en huidige lening oversluiten etc.etc. maar goed…
genoeg in mn hoofd dus…
Mogge,
Viva : jij een fijne dag gehad, fijn om te horen
Beps : zal blij zijn (deze keer dan) als het maandag is
Bloem : moet deze week beslissingen gaan nemen, valt nier mee he en ook het kopen is op dit moment moeilijk, aan de ene kant zijn de prijzen laag maar aan de andere kant welke maatregelen komen er nog op ons af. Succes, zal wel weer wat slapeloosheid veroorzaken denk ik zo
Fijne dag allemaal, zijn de hele dag weg met broer en zussen en aanhang om met mijn moeder haar verjaardag van afgelopen vrijdag te gaan vieren : 84 is ze geworden :dag::dag:
Raak nog gefeliciteerd met mams een hele fijne dag.
bloemmie hoofdbrekende vragen bij je zelf.
Beps heeft ook lekker de tickets in the pocket
Hier kloten weer het komt weer met bakken uit de hemel. Bah- ik tel ook nog ff verder af… nog 48 uur
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)![]()
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)![]()
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
En de verjaardagen nog …
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
Bloem,om serieus te worden hoef je toch geen app te kopen? Ken genoeg serieuze mensen die gehuurd wonen…
Viva een leuke dag gehad en ook lekker verwend.
Goedemorgen.
Ik weet niet wat het toch is met deze site. Krijg regelmatig de melding dat IE zegd dat er een fout zit in de site en zich dan hersteld en dan gaat het goed. En nee, niet alleen op mijn nieuwe compi, want had het op die oude ook. Maargoed, hie dut ut.
@Beps: Veel plezier vandaag is het oosten.
@Viva: Wat ben je lekker verwend zeg en ook nog een leuke dag. Zo’n verzetje had je ook wel even nodig.
@Raak: Nog gefeliciteerd met je moeder. Wat een mooie leeftijd zeg… en heel veel plezier met de familie vandaag.
@Bloem: Dilemma op dilemma. En dan al zo snel moeten beslissen wat studeren betreft. Ja, de meeste studies starten weer zo’n beetje in September.
Tja… en over een app kopen??? Ik zou het momenteel ook niemand aan raden, maarja… de prijzen zijn over het algemeen wel verschrikkelijk laag hier en daar en keuze genoeg, maarja… wat Raak ook zl zei, blijft het betaalbaar met al die vooruitzichten die een komend kabinet in petto hebben.
Kijk, als je zeker bent van goede inkomsten/werk nu en in de toekomst… zou ik het doen, maar wie weet dat tegenwoordig nog ? Maarja…als iedereen ook zo blijft denken als wij doen… blijft die markt net als nu, muurvast zitten en schiet het niets op.
Denk er nog maar eens goed over na en laat je anders goed voorlichten.
Succes ermee.
Zo, ik ga even samen met kokkie de boel hier strak trekken en dan vind ik het wel goed.
Fijne dag all… en ook hier… zo nu en dan komt het met bakken de lucht uit. Nu grijs en druilirig. Bah, bah. Maar het wordt weer beter, hier en in Turkije is het al beter. :cheer: :zon02:
@Bloemmie…piekeren en peinzen… wat als, wik weeg wik opnieuw… huis, studie…
Hier zeer herkenbaar op andere vlakken(meld het wel uiteindelijk als de keuze gevallen is) maar wat het kopen van een flat… dat weet ik niet. Snap je zeker, ook qua hypo en alle kosten… maar pffff… studie… ik weet zeker dat jij de juiste beslissing kan nemen…xxx
ik dus naar het oosten. Zo naar de vriendin, dan door naar Hengelooo…
Tot morgen :dag:
Geniet ervan dames normaal ging ik dus gaan zwemmen maar man heeft geen zin dus dat zal wel niet doorgaan baal er zo van ben het eigenlijk een beetje beu aan het worden mss was nr turkije verhuizen toch niet de slimste zet