Turkish Tea Time deel 5

Beps,veel plezier vandaag.

Amira,dan ga je toch alleen met die vrienden,je man kan je toch niet thuis houden?

Zo, heb samen met kokkie de hut strak getrokken. Ik (nat) stoffen hij zuigen en dweilen. Ik nog een doekje over KD gehaald. Ben er klaar mee. Alleen boven nog even stoffen, de was van gister opvouwen, maar kan morgen ook nog wel. lol2

@Amira: Ik zeg heel eerlijk… dit zou ook zeker niets voor mij zijn. Jij bent al met hem mee terug gegaan naar Turkije en nu heeft hij liever…, dat jij, nouja… je weet vast wel wat ik bedoel. Denk er nog maar eens goed over na, of je dit je hele leven wilt. Maargoed, ik denk dan ook wel weer, dat wist je vast ook van te voren. Dan vind ik het ergens toch knap van je dat je het in ieder geval hebt geprobeerd. Maar als jij je er ongelukkig bij gaat voelen… dan wist ik het wel. Goed over praten met je man, denk ik. Sterkte.

Ik zou gewoon gaan zwemmen nu, maarja… ik sta niet in jou schoenen.

mogguh ladies

gelukkig gewoon goed geslapen. nix aan het handje. maar goed, het blijft wel in je hoofd rondspoken, maar heb wel gezien dat de maandelijkse kosten dan flink omhoog gaan, vve, verz. meer hypotheek dan nu huur, wel wat aftrek van de belasting enzo, maar toch…
en als ik dan naar mn flat kijk, die is echt ruim vergeleken met de app. die ik gezien heb, waarom dan moeilijk doen…
ik droom gewoon even verder dat de woningbouw mijn flatje te koop aanbied :wink: hahahah
qua taalcursus hink ik van het ene been op het andere, ik laat het nog even doorsudderen

@ trl ja tuurlijk, zo bedoel ik het ook niet, meer verstandig ofzo,. ben natuurlijk zelf al veels te serieus :wink:

@ amira, ik zou het er eens goed met je man over hebben. ik bedoel, je bent wie je bent en je kunt gewoon niet hele dagen binnen zitten en alleen dingen doen als hij meegaat of toestemming geeft. je bent al bekeerd, maar je zult vrees ik nooit een traditionele dame worden die dat pikt… en ergens zou hij dat misschien ook niet willen want hij is voor je gevallen zoals je was. je hebt jouw vrijheden nodig en je eigen leven nodig om daar te kunnen aarden…
lijkt een beetje alsof hij nu geen zin faked omdat hij niet wil dat jij gaat, of klinkt dat nu heel gemeen. praat erover zou ik zeggen, niet leuk maar wel nodig lijkt me

@ raak gefeliciteerd met je moeder en een fijne dag samen!

@viva nog gefeliciteerd met je verjaardag
@raak gefeliciteerd met mams. Fijne dag
@beps aan veel plezier. En je hebt de tickets!!! lekker ikke nog nie… :frowning:
@roanna krijgt een fout melding. Ik kan je daarbij niet helpen… ik krijg die niet
@bloem knuffel!!
Ik gisteren geshopt nog 2 korte broeken en een shirtje gescoord :slight_smile:
Fijne regenachtige zondag

tja ik kan niet met zijn vrienden en hoca gaan zwemmen als hij daar niet bij is natuurlijk. Mijn man is geen prater en snapt ook het probleem niet. Hij vind dat ik overdrijf. Ik hoop dat ik snel een eigen vriendenkring opbouw want ik merk dat ik hoe langer hoe meer terug wegzak in een depressie. Meeste dagen vind ik het zelfs niet de moeite om op te staan en me aan te kleden zal blij zijn als de school terug begint

Amira jou man komt op mij over alz een dwingeland die nu hij terug is in zijn vaderland jou steeds meer aan banden gaat leggen en jou zijn wil op legt. Zou hem toch echt even uit de droom helpen en zeggen dat hij van te voren wist dat jij een westerse vrouw bent en dat je best water bij de wijn wilt doen maar dat je ook een eigen wil hebtt en dat hij dat maaar moet accepteren. Als hij zich daar niet in kan vinden had hij een turkse vrouw moeten nemen, die zijn meer onderdanig.

nou wat een hels karwei maar heb zo’n beetje alle goede mooie kleding op MP gezet. hopelijk krijg ik er nog wat centen voor want kan het goed gebruiken en dan ben ik het kwijt

Ik weer thuis, gezellige middag. Nu ff wijntje en naar bed. Bijna maandag, nog 2 dgn werken…

bloemie: hopelijk brengen ze wat op !

Uiteindelijk is er niemand gaan zwemmen mss volgend weekend. Ach ik baal gewoon momenteel. De combinatie van thuis zitten en verveling slaan volop toe en dan teleurstellingen erbij krijgen tja het is gewoon emotioneel erg zwaar. Ik heb echt een enorme dip. Ik moet mezelf dwingen om op te staan eten te maken en zelfs aan te kleden en douchen. Het boeit me gewoon niet waarom zou ik ook ik zit ganse dagen thuis enige wat ik doe is nr de supermarkt en handwerken en boeken lezen op de ereader. Ben het gewoon een beetje heel erg beu.

wanneer ga je weer werken dan? en vraag je je dan ook niet af hoe je leven zou zijn als je een kleintje zou hebben? lijkt me dat je dan nog meer aan huis gekluisterd bent en je hele leven helemaal om maar 1 persoon draait…

maar ik wil dan ook geen kinderen dus luister vooral niet naar mij hoor!

owh en ben eruit hoor…! begin do 06.09 met spaans… ga me nu aanmelden!

Mooi Bloemmie!!

AE, ik heb me bewust wat afzijdig gehouden omdat ik me totaal niet kan verplaatsen. Ik zou zo nooit kunnen, nog willen leven. Veel sterkte met het vinden van oplossingen.

En nu naar bed!!!

Lekker bloemmie iets om naar uit te kijken.

Amira ik bedoel het niet rot hoor, maar kan me zo voorstellen dat de moed je in je schoenen zakt, en dan moet je zeker even goed bij je zelf te rade gaan of dit is wat je wilt.
Ook van mijn kant heel veel sterkte.

Zo meiden ikke is wakker…
Nog 2 dgn werken…

Straks eens snel onze 2 dames een fijne vakantie wensen voor ik te werk ga…

(ff leeg, geen bijz of updates LOL)

Nou lieve Roanna:

We hadden graag saampjes gegaan, maar helaas ga je nu ‘voor’ ons…;)!!!
Geniet van dit moois:

http://www.travel3.de/images/content/booking_thumbs_gr/25000/THB_999_H25026.jpg

en dit lekkers:

Veel plezier!!!

Dan voor onze Viva,… (wilde toch andere dingen en toch hetzelfde haha…)

Veel plezier, jammer dat we ergens anders heen gaan ;)!!!
Geniet van dit moois:

en dit lekkers:

Geniet lieverd, je hebt t verdiend…

Mogge
Beps : ben ik nou in de war maarre ze gaan toch pas morgen ???

Bloem : jij je les geboekt en al snel beginnen de lessen, ole !!
Amira : als je zo jong bent en je ziet het nu al niet meer zitten denk ik dat je toch eens te rade moet gaan bij jezelf of dit is wat je nog de komende 60/70 jaar voor jezelf wilt. Ook ik kan me werkelijk niet voorstellen zo te moeten leven, sterkte :kus:
Beps : jij nog 2 daagje aan het werk en dan ook vakantie
Jac : geshopt en goed geslaagd
Wij gisteren een superleuke dag met de familie gehad, toen ik aankwam rond 11 uur 1 heel harde bui gehad, verder de hele dag flauw zonnetje en droog, dus mogen niet klagen

Lieve beps dank je wel we gaan er voor. …een voor jou en rubbie ook een heerlijke vakantie volgende week. Lekker bijtanken.
Jac jij ook een fijne vakantie.
Zo vandaag de allerlaatste dingetjes doen en dan morgenochtend om 6 uur richting schiphol.

mogguh

hiero ook weer werken. de zondag was echt een beetje te kort, maar ok, we gaan er maar weer tegenaan!

werkze allemaal en verder een fijne dag :dag: