Roanna,heb jij die reis dan gezien voor 560?? die heb ik dan gemist…
Sorry… jij hebt helmaal gelijk. Ik zat bij de onderste prijs te kijken en ik had bovenaan moeten kijken en zie dat het zelfs nu nog te boeken is voor totaal €667. En dat is een heullll mooi prijsje. Excuus voor de verwarring van mijn kant. :redface:
Mooie prijs zeg!!
Roanna,haha dacht al goedkoper kan haast niet ![]()
beps,dat dacht ik ook ![]()
@mexx
Spannend!!!
@Viva
De koffer gepakt, jij bent er klaar voor.
Maar morgen eerst nog een feestje.
@trl
Reis geboekt, heerlijk hoor!
@Beps
Nachtje ziekenhuis weer gehad, nu (lang) wachten.
Trust all!!
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)![]()
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)![]()
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
En de verjaardagen nog …
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli
Viva,van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.
Viva : van harte gefeliciteerd en maak er een super dag van met je familie en vrienden :cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
JAAA VIVAAAAAA
http://www.kaartje2go.nl/kaarten/lang-zal-ze-leven/img/lang-zal-ze-leven.jpg
Fijne dag lieverd…
Gelukkige verjaardag viva ik ga niet zingen want dan begint het vast te regenen bij jullie maak er een fijne dag van
Viva: happy birthday!! :kus:
Amira: heb je evengoed gezongen? Het komt met bakken uit de lucht vallen! ![]()
Nee toch maar niet ik dacht ik ga het niet erger maken dan dat het al is
![]()
Dank jullie wel echt verwent door mijn mannetje een mooie tablet gekregen.
Vanmorgen koffie visite en eind van de middag uit eten met de kids en knuffel, dus een leuke dag denk ik zo.
En nog 3 dagen te gaan tot turkye here we come again’
@Viva:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede, zonnige, reislustige, maar vooral gezonde jaren gewenst. Hele fijne dag vandaag.
Weet nog niet goed plaatjes te plakken met mijn nieuwe compi, maar dat komt nog wel een keer. Hopenlijk kan je het zo ook lezen.
(rondje houden we wel tegoed) lol2
Goedemorgen all.
Hier gelukkig (nog) geen regen.
Iedereen een heel fijn weekend, want heb eigenlijk niet zoveul te melden. Ga zo nog ff alles nalopen thuis. Kijken of we alles zo’n beetje hebben qua papieren enzo en dan een dag als alle andere denk ik.
:dag:
Viva van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!
http://1.bp.blogspot.com/-Hgyqthzbs5E/Tb_ST94o6dI/AAAAAAAAAHw/8O1-Vy2wIMg/s1600/roze20roos.jpg
mogguh!
@ viev gefeliciteerd meid! en nog heeeel veeeel jaren in rust en gezondheid… owh wat gun ik jou een saai, voorspelbaar, gezond en rustig nieuw levensjaar! dikke kus
@ roanna principe van plaatjes plakken is toch hetzelfde gebleven?
gaap… luie zaterdag ochtend, maar ga maar eens op pad… things to do, places to be… etc
YEAHHHHHH!!!
Hier ook de tickets en de voucher… Mexx: TOPPIE!!!
Was erg blij dit keer… geloof dat de hele ZM het nu weet hahahaha…
Niets bijz gekocht, lekker geshopt, leuke dingen gezien/gedaan…
Nu ff chillen
@Beps: Kijk aan. Mooi op tijd ook. Kloppen de tijden nog met het boeken en zo ja… hoelaat gaan jullie ook alweer en weer terug? Aftellen kan nu echt starten. :cheer:
@Bloem: Ja, het is ook niet dat ik het niet weet of niet kan, maar als je toch jaren gewent was op windows xp te werken, werkt het toch ietsje anders op windows 7, maar ik ga er wel weer eens een keer goed voor zitten. Volgens mij had ik het aleens gedaan op de klepdoos, waar ook 7 op staat.
Moet eerst nog wat leuke sites zoeken en bij de favo zetten, maar dat komt na de vakantie wel weer.
Pffff… vanmiddag zeiknat geworden, toen we van de stad naar de parken wilden om naar huis te gaan met de auto. Kon nergens schuilen, dus nat tot op het hemd. Meteen alles in de wasmachine gegooid en gelijk alle was die ik nog had er bij in gedaan, zodat ik met een (bijna) lege mand op vakantie ga.
Heb nog een leuk t-shirtje gescoord voor €5,95 bij zaro en instappers voor €8. Ik ben nu uitgekocht voorlopig.
Fijne avond nog all. :dag: