Turkish Tea Time deel 5

Moguh!!

Vanmorgen naar de dokter geweest voor mijn stemmingswisselingen, krijg nu een andere pil (mijn oude) en ze gaan mijn bloed onderzoeken… Dus eens kijken of daar ook nog iets uit komt…

Verder wachten op telefoon vandaag, ben benieuwd… al verwacht ik dat het niks wordt…

Roanna,zal het vanavond of morgen thuis ff aanpassen,lukt hier op het werk niet zo goed in chrome ;
Ik zie nog dezelfde prijzen staan hoor,je moet wel Izmir aanklikken,op bodrum vliegen is idd duurder

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Trl : 9 okt t/m 16 okt : Kusadasi
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
22/08 koliboli

Zoooo ff aangepast…

@TRL: Met wie heb je geboekt… Ohhhh lekker… je zal toch maar weer naar Batihan gaan…
Ohhh wacht… ik ken iemand die er al eerder is LOL!!!

Ikke blij… mag voor 2e gesprek :tongue:

GOED!!! Duimendraaiendoorsmiley

1 like

Mexx : goed zo meis, blijven gewoon doorduimen hoor :kus:

1 like

Goed zo meis you can do it

1 like

Mexx wat gaaf ik duim ook nog verder…
Zo boodschappen gedaan naar paps geweest…hij heeft 2x woorden met me gesproken hallo en dag. Nou ja nu niet eerder er naar toe dan 20 september Ik heb het 50 minuten volgehouden en ben toen weer gegaan.
Nu een wasje weg strijken…
Kreeg net een uitnodiging in de bus van een neef van hubs…dit is de eerste keer in 34 jaar dat weg een uitnodiging krijgen voor een feestje van hubs zijn familie…viel bijna achterover van verbazing. Hihihi

1 like

Zal steeds erger worden Viv… ze gaan steeds verder hun eigen wereld in…
Nu niet piekeren, belangrijkere dingen: VAKANTIE JAAAAA

@Mexx: :cheer: Super. Dat geeft weer hoop en moed. We duimen door, al zal ik ze mee moeten nemen naar Turkije.

@Beps: Die leuke prijzen waren bij Arko, maar nu ook niet meer, alhoewel ook nog niet zo duur, maar wel duurder dan gister, ook al is je vliegveld Izmir. Maargoed, TRL heeft het mooi voor die leuke prijs en dat is weer gegund.

@Viva: Nou, wij gaan eerst >>> en dan ziet je vader je vanzelf wel weer verschijnen, hoe vervelend het ook is.

Pffff… hele middag op sjouw geweest met buuf en daarna op bezoek bij andere buuf. Nu ff weer thuis.

1 like

Dit is raar, het is vrijdagavond en ik heb: WEEKEND!!!?

Beps,bedankt voor het juiste lijstje.

Roanna,mijn reisje is nog steeds net zo goedkoop als gisteren en woensdag.

Mexx,SUPERRRRRRRRRRRRRRRR

1 like

@mexx: super, gefeliciteerd. Wanneer is het tweede gesprek? Kunnen de duimen weer draaien
@viva: jaaaaaa koffer gepakt en morgen jarig :slight_smile:
@Beps: WEEKEND!!!
@Roanna : rustige verjaardag gehad. 2 sept komt het feestje:-)

Zo ik ook weekend. Morgen sporten en denk ik even shoppen laatste dingen scoren. :slight_smile:

Morgen lekker ZM!!

Volgende gesprek is volgende week ergens… :wink:

geniet van je weekend beppie
vivaturkije ik weet niet wat er met je vader aan de hand is (ben hier ook nog maar net) maar het doet me een beetje denken aan mijn grootmoeder. Ze heeft alzheimer en zit nu in een home. De ene keer is ze goed de andere keer herkend ze niemand. Toen ik met vakantie in Belgie was herkende ze me dacht ik maar 2u later toen we terug gingen kende ze me niet meer. Verleden weekend echter was ze op bezoek bij mijn ouders en gingen we praten via de webcam. Nu nog zegt ze tegen de verpleegsters dat ze met haar kleindochter en haar donkere man gepraat heeft via een speciale tv. Ik onthoud dus de fijne tijd van dit weekend en probeer te vergeten dat ze me niet kende toen ik in belgie was Veel sterkte het is zeker niet makkelijk

@TRL: Nou, ik heb die reis toch echt €100 goedkoper gezien van de week, daarom zei ik vanmiddag dat het nog niet zo duur is. Ik had gekeken bij 1 volwassene en 1 kind en een voordeelkamer. Maargoed, wat maakt het uit… je hebt het nu al geboekt, ook voor een aardig prijsje.

@Beps: Leuk, leuk, leuk. Ik heb van de week 2 gratis kaarten en een parkeerkaart gekregen van de ZM voor het ongemak wat we laatst hebben gehad. Toch een aardig gebaar.

AE(jaaaa Amira-Elske heeft een bijnaam!!) : Viva’s vader heeft inderdaad alzheimer. En in ver gevorderd stadium

Hihi een bijnaam nu hoor ik er echt bij :wink: De stukjes die ik las leken inderdaad daarop ook op dingen die we bij mijn grootmoeder merken niet aanspreekbaar en weinig reactie geven vooral dan op momenten dat ze niet beseft wie je bent