Turkish Tea Time deel 5

viva veel succes
raak lekker he doorslapen
beppie sterkte in het ziekenhuis
koliboli een fijne verjaardag gewenst
roanna nou jij bent wel blij denk ik bijna lekker op vakantie
bloem veel beterschap
als ik iemand heb overgeslagen sorrrrrrryyy
Manlief spreekt vandaag overigens terug

Nou ja… ik had er een plaatje bij gedaan… Ff zoeken…

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSaDx4q-auRPca7MYSV4WmP2bPdbMtiJvVoU7Y3v-oVG5f5w1uVj5fOkFOUqQ

Deze dus… HAHA…

Als nog Jac…:kus:

1 like

YEAHHHH
Planning voor komende week binnen:

Vakantie va WOENSDAG!!!:cheer::cheer::cheer:>>>

oh das een leuk vooruitzicht beppie geniet ervan

Ja, van harte met je verjaardag, veel plezier.

weer thuis

@ jac, gefeliciteerd en een fijne verjaardag, ookal doe je er nix mee. hoop toch dat je werkdag plezierig was en je met de familie het leuk kunt vieren

verder bij de dokter niet echt blij, geen keelontsteking maar mn labia geinfecteerd met aften. die had ik al opgemerkt in mn mond (tandvlees etc) maar niet gezien op dat lelletje… niets, noppes nada aan te doen. blijven spoelen met zout water (deed ik al) en hopen dat het overgaat… en fijn

waarschijnlijk dus toch een slijmbeursontsteking in de heup. spuit kan, maar doe nog maar even niet. ontstekingsremmers mag ik niet, dus oefeningen blijven doen, koelen en fysio…

vooral doorgaan dus… maar dat deed ik al en hielp nog niet veel… :frowning:

bij thuiskomst wel weer 2 nieuwe planets binnen. echt voor een paar euro geweldige reisboeken, dus happy de peppy. amper tijd om ze allemaal door te nemen.

Oke meiden, thanks voor de wensen… Ik ga richting ziekenhuis. iPadje mee, dus ik meld me vast nog… Zal eens kijken of ik via Hotmail mn msn ofzo nog kan openen haha…

@bloem
Flink in de lappenmand dus :kus:

@Beps
Ik dacht dat je gisteren moest, nogmaals sterkte maar dan voor vannacht.

Beps,sterkte en hoop dat je lekker slaapt vannacht.

Het reisje wat ik had gezien voor oktober zag ik vandaag 100 euro goedkoper op de site,had hem al in optie laten zetten bij onze medewerkster hier van het reisburo,dus gemaild en nu heb ik dus een optie op die goedkopere ;)…Ikke blij …

@ beps succes/sterkte vannacht met wakker liggen/slapen
@ trl kijk! dat is een mooi bedragje, weer paar euro’s goedkoper

ikke aan het puzzelen voor spaanse taalles hier in de regio (klassikaal) zoveel verschil, de een biedt lessen van 9 weken a 75 min aan voor x bedrag, de ander 20 weken a 90 min voor y bedrag en dan de verschillen zoeken en puzzelen…

ben er wel uit denk ik, toevallig zaterdag ook open dag dus ga ff kijken.

Bloem,idd en de prijs is nu wel super aantrekkelijk voor 8 dagen,dus de kans is groot dat ik morgen de optie definitief zet… :slight_smile:

Nou meiden, jullie hebben t gezien, Beps ligt…
Tot morgen

@trl
Dat is snel verdiend.

@bloem
Spaanse les, leuk! Ga je dit doen naast je andere studie?

@Bloem: Och jee… wat een hoop ellende dan. Tja… zo ging dat hier toen ook wel zo’n beetje zo met die ontsteking. Wel of niet spuiten… en voor de pijn heeft het enigzins wel geholpen, maar voor het bewegingsapparaat totaal niet, wat ik er wel een beetje van verwachtte. Maargoed, ik ook nog steeds fysio en het gaat steeds beter en pijn heb ik niet meer.

En dan ook nog je keel. Tis toch allemaal wel wat en dan maar hopen dat het snel geneest , als er verder niets aan te doen is. Beterschap he!!!

@Beps: Sterkte en bedankt nog voor je mooie foto vanuit het ZH. lol2 :kus:

@TRL: Kijk, dat zijn leuke berichten en gelijk heb je. Die kansen moet je niet laten liggen, als je het kan missen. Hardstikke leuk weer voor jou en C.

Verder iedereen… :dag: Fijne avond nog.

@Bloem: Ja, leuk op Spaanse les. Heb ik ook ooit een jaar gedaan samen met mijn schoonzusje, maar dan prive. Vind het nog steeds een mooie taal. Hopenlijk vind je wat, maar dat zal wel lukken denk ik.

@ beps slaap lekker
@ trl gewoon doen, goedkoper wordt het echt niet. volgend jaar is het allemaal weer duurder en dacht je, was ik nog maar 1x lekker goedkoop gegaan, toen het nog kon
@ roanna ja iets vinden is niet zo het probleem, alleen de kosten

heb meteen maar ff een afspraak gemaakt voor vaccinaties. de gele koorts waar het allemaal om te doen is, is 10jr geldig. ben nu 3 mnd medicijnvrij dus dan kunnen ze nog even bakkeleien met de arts, spuit erin, incubatieperiode eroverheen en dan ga ik denk ik toch weer terug aan de medicijnen

@ mk tja, de studie… ik begin langzaam te accepteren dat dat em niet meer gaat worden… vrees ik. zeg niet nooit, maar de motivatie is volledig verdwenen… spaans is dan 1x in de week 90 min les, wil spaans leren voor ik op reis ga en kan lekker met schoonzus en haar vrienden kletsen.

en… daar zijn we weer.
goedemorgen. vannacht voor het eerst weer onder dekbed geslapen

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda

Ik wakker en aan t wachten tot ik afgekoppeld word. Zit overal lijm en dat moet er met andere zooi uitgehaald. Dan douchen en weg.
Ontbijt op, we gaan t zien…