@Beps: Wel thuis voor zo. Hopenlijk komt er niets bijzonders uit, of eigenlijk wel, want dan weet je waar je aan toe bent. Kallum an vandaag.
@TRL: Ik heb ook even gekeken. Wat een belachelijk leuk prijsje zeg. Dan ben je zeker gek, als je dit niet doet. Zou zo mee willen gaan, echt waar, alleen… de pot is echt leeg hier. lol2
@Raak: Had ik er toch overheen gelezen dat je van de week uit swingen bent geweest. Heerlijk weer een avondje je haar losgegooid. Dat is hier alweer een tijdje geleden. Hihihi.
@MK: Weer rust voor de deur, tot groot verdriet van G, maar volgend jaar weer nieuwe ronde.
@Mexx: Nog een beetje (veel) in onzekerheid, maar je weet het… we blijven duimen. :kus:
Verder ladies…weet ik het even niet meer.
Ik ga zo mijn haartjes in de verf zetten, na de lunch ff met de buuf naar de Introtuin, plantje halen van de buren die zich ieder jaar weer inzetten voor de straat BBQ en dan fysio en moet toch ook nog het een en ander thuis doen. Koffer al wel bijna ingepakt wat kleding betreft. Morgen even zien dat ik bij de kapper kom en dan schiet het al aardig op.
Trl : leuk om weer iets te hebben om naar af te tellen
Beps : het slapen zit er weer op en nu afwachten wat het heeft opgeleverd
Roanna : jij je haartjes in de verf want binnen kort met je ergens heen geloof ik. Ja was weer eens ouderwets lekker dansen
Bloem : weer onder dekbed geslapen. Toch de injecties laten zetten en daarna weer aan de medicijnen, nu eerst de boeken verslinden
toen was ik het ff kwij, iedereen een fijne dag verder :dag:
Zo vandaag het laatste ochtendje voor de vakantie voor mij…yeahhhhhh…
nieuwe koffer nog niet binnen, staat wel in distributie bij postnl dus maar zien wanneer hij komt.
Beps lekker geslapen met al die plakdingen of wakker gelegen.
Bloemmie toch weer aan de medicatie.
Tlr. waar ga je heen naar kusa of wat anders??? En bij wie heb je geboekt???
Roanna jij je haar al in de verf gehad, ik doe het vanavond…
en zo is iedereen in vakantiestress hahahaha
Mexx ik doe’a voor je hoor al ben ik nu wel heel nieuwsgierig
beppie hopelijk heb je snel uitslagen
bloem gaat de keel al wet beter?
roanna hoe zijn de haartjes geworden
verder iedereen bijna aan de vakantie lees ik nou geniet ervan zou ik zeggen