@Beps
Sterkte in het ziekenhuis :kus:
@raak
Ik zag net 27 graden op de thermometer, het gaat de goede kant weer op…
@amira
Vindt je man het een probleem dan als je gaat zwemmen?
@Beps
Sterkte in het ziekenhuis :kus:
@raak
Ik zag net 27 graden op de thermometer, het gaat de goede kant weer op…
@amira
Vindt je man het een probleem dan als je gaat zwemmen?
Laatste dagje kermis was weer gezellig, G. moest net helemaal huilen omdat hij het zo erg vindt dat er morgen geen kermis meer is.
Kijken hoe laat ze het vandaag weer maken. Gisteren gingen de botsauto’s door tot 01.20 uur. En vannacht breken ze de boel alvast af. Morgenochtend vroeg worden we weer gewekt door de mannen met bladblazers die al het vuil op de weg blazen, dan kan om 07.00 uur de veegwagen komen.
Ach het zijn maar 3 dagen per jaar ![]()
nou hij had gisteren gezegd ga maar mee alleen vond hij dat vandaag geen goed idee meer maar de mensen met wie ik mee zou gaan hebben hem zo onder druk gezet dat hij geen kant meer op kon en nu is hij dus boos op mij opdat hij denkt dat ik hun gevraagd heb om dat te doen wat dus niet zo is want ik ken hem ik weet hoe wisselvallig hij kan zijn dus ik had er mij bij neergelegd. Ik krijg al een ganse avond de silence treatement maar hij doet maar hoor het zwemmen kan hij me daarmee niet afpakken en dat was heeeeerlijk
Hallo meiden, drukke dag gehad met de kleine meid, die aan de wandel is maar de meesten van jullie hebben dat op facebook al wel gezien.
Jeetje Amira ik heb het met je te doen hoor, …wat zit er nu voor een kwaad in om te gaan zwemmen, tja wij zijn westers met westerse opvattingen en al helemaal wat mannen betreft, als mijn man het niet leuk zou vinden als ik wil gaan zwemmen, dat is dat zijn probleem maar ik ga wel zwemmen …maar ik weet dat er in de andere culturen anders over gedacht wordt.
Maar ik zou me toch echt niet de wet zo laten voorschrijven, daarom ben ik ook met een echte fries getrouwd…nee alle gekheid op een stokje in vind het vreselijk voor je. Je zit daar in een vreemd land, met hun al dan niet vreemde cultuur en dan moet je ook nog helemaal afgezonderd, alleen zitten met weinig te besteden ect. Nee het zou niets voor mij zijn, ik neem mijn petje voor je af.
@mexx jij moet helemaal stil zijn…
want als beps en ik weg zijn. Schiet het voor jouw ook op.
En over vakanties moet je geen grapjes maken haha
@ amira oefff sterkte met de silence treament. Maar je hebt lekker gezwommen.
MK : gelukkig bij jullie ook aangenamer nu. Einde van de kermis, G huilen ach jeetje. Nu weer langzaam voorbereiden voor de school, gaat het gewone leven weer beginnen
Amira : jeetje, wat al zo moeilijk voor jou is, helemaal alleen in een vreemd land, maakt dit er niet gemakkelijker op he. You go girl, jij doet er geen kwaad mee als je gaat zwemmen. Zeker omdat hij eerst al ok gezegd had. Maar hij weet nu dat je je niet altijd aan zijn kuren aanpast :kus:
Ik net terug van een rock en roll avond, heb me weer eens ouderwets uitgesloofd en nu dus warm hahaha
@raak
Dan was het vast erg gezellig, heerlijk gedanst.
mogguh
vanochtend voor het eerst sinds 4 a 5 dagen naar mn bedkbed gekeken, even vastgepakt maar niet overgehad… nee nee.
hiero zo naar de HA. denk keelontsteking, maar we zien wel wat hij zegt.
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)![]()
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)![]()
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
Amira,zwemmen zit toch niks geen kwaads in,jij mag toch ook je verzetje hebben,hij is vorige week een aantal dagen weggeweest,waardoor jij alleen zat,dus moet hij nu niet zeuren als je wilt gaan zwemmen. Zwem jij dan ook in zo’n jurk of met kleding aan,aangezien je bekeerd bent?
Viva,ja gezien leuk hoor.
beps,sterkte.
Allereerst Jac:
GEFELICITEERD!!!
(Nu op naar de vakantie hihi)
Zo ik ben klaar voor t werk, dan door naar t ziekenhuis… Slaap daar, heb wifi dus ik meld me wel(apjes kunnen ook binnenkomen haha)
Verder: fijne dag…
ik heb een burkini dus een islamitisch badpak
Jac van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.
Amira,oke vindt het knap hoor dat je dat zo allemaal kan.
Allereerst: :cheer: :cheer:
@Jac: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede en gezonde jaren gewenst en voor vandaag… een hele fijne verjaardag.
:kus:
Goedemorgen all.
@Beps: Sterkte vandaag in het ZH. :kus:
@Amira: Nou, ik lees ook met bewondering voor jou je verhalen hoe jij daar leeft en probeerd je leven een invulling te geven in toch zo’n ander land met andere leefstijlen en gewoontes. Ook ik vind het knap van je, maar ik neem aan, dat je hier uiteindelijk zelf voor gekozen hebt en je daar gelukkig bij voelt. Maarrre… zwemmen met die hitte moet kunnen en een beetje je eigen gang gaan ook, althans dat vind ik. Maargoed, dat weet je vast zelf allemaal wel hoever je kan en wil gaan.
Verder iedereen vandaag weer een fijne dag. Niet meer zo heet, al hangt hier binnen de warmte nog wel. Ga even het een en ander doen in huis… want volgende week… :cheer: :vak02:
Vast tot ergens nog wel. :dag:
mogge
Jac : ook hier : gefeliciteerd en een heel fijne verjaardag:cheer::cheer:
Beps : heel veel succes vanavond in het logeerbed
Roanna : jij de warmte nog in huis, hier nu heerlijk koel binnen, 18 graden en buiten een stralend :zon02: Jaja je huisje moet weer spic en span he voor je weg kan
MK : ja was leuk ![]()
Bloem : dekbed had ik wel nodig hoor vannacht, maar heb wel de hele nacht lekker doorgeslapen voor de verandering. Jij succes bij de HA, keelontsteking zou ik ook niet mee door blijven lopen hoor
Amira : vind het ook knap dat je al die opofferingen doet om bij je geliefde te kunnen wonen, vind daarom ook dat hij jou wel iets tegemoet mag komen ook
Goedemorgen meiden.
zo weer achter mijn bureau, maar nog niks te doen, zo wel een afspraak met een leverancier en dan zien we wel, vanmiddag op de hondjes van Damber en O. passen…wordt nog wat om de herder uit zijn bench te krijgen…hihihihi we gaan het zien.
En dan morgen een laatste dagje werken…
nieuwe koffer besteld…en dan de boel inpakken yes.
Amira ik heb bewondering voor je hoor meis, heel veel succes met het wennen aan al die omstandigheden.
Raak hele nacht doorgeslapen, ik ben jaloers meis…
Mk G. huilend afscheid genomen van de kermis, ja ga het maar eens uitleggen.
Bloemmie beterschap met de keelontsteking
Beps vannacht als alien in het ziekenhuis pitten, hubs heeft het ook gehad allemaal draden op je lijf…ik zou geen oog dicht doen, maar succes hoor.
Roanna ga je weg dan??
@ll dank jullie wel!!!
@viva succes met je werkdag
@ beps succes met je dagjezkh.