@Beps: Oh, dus gaat het gebeuren. Hopenlijk komt er wat uit. Mijn zwager heeft het en slaapt met zo’n masker op, maar weet nu al niet anders en heeft er baat bij en dat telt. Alleen… tja… voor ons vrouwen is het niet zo’n charmant gezicht, maar och, denk ik dan weer… wie ziet dat? En als het helpt, is toch maar een mooie uitvinding. Net als jou airco. Hihihi. En misschien hoef jij dat ook helelmaal niet. Succes en sterkte in ieder geval en nu wachten op de >>> tickets.
@Raak: Leuk toch!! Heb ik ook nooit moeite mee als mensen zo onverwachts aan komen waaien… nouja… dat weet je nog wel van toen.
Verder heb ik even niet veul te melden. We hadden gisterochtend de koffers al van de zolder gehaald, maar nog niks erin hoor. Ga ik van de week zo langzamerhand wel even doen. Alles wat ik nodig heb aan papieren zijn binnen… dus ben er klaar voor. Nouja… even de haartjes nog in de verf en ff laten knippen, maar heb de hele week nog.
Fijne dag all… voor de meesten van jullie… gelukkig niet meer zo warm.
Mogge
Roanna : ook jij nu de koffers beneden en er, bijna, klaar voor
Tuurlijk weet ik nog dat jullie er ook geen probleem mee hebben
Wij hebben het huis weer op een aangename 20 graden, buitentemperatuur maakt me nix uit daar kan ik niet genoeg warmte krijgen !
Bloem : jij gelukkig lekker geslapen vannacht, molletjes doen soms wonderen. Ik helaas van 3 tot half 6 opgezeten, nu dus beetje duf en beetje later opgestaan maar dat vind ik eigenlijk helemaal nix, had liever opgebleven dan
Beps : jij nu werken en geloof het dat jullie allebei blij zijn met de airco. Jij morgen een nachtje slapen, nou ja, in een bed liggen dan of krijg je iets om mee in slaap te vallen ? Want lijkt me dat dat weer een ander beeld gaat geven
Fijne dag all :dag:
Geen idee… Vond t feit dat je direct mocht maken soort van bijzonder. Bijna alles loopt via UZB… Ben benieuwd.
Nu maar eens boodschapjes en mezelf verwennen
@beps: jammer… maar je mag dus een nachtje slapen in het zkh. Succes…
en je wilt nog je tickets ook? Haha me too @roanna koffers van stal gehaald. Ja het gaat opschieten voor jullie. @mexx knuff voor jouw. Maar het blijft balen die afwijzingen. @mk veel plezier op de kermis
Zo ik ben met oudjaarsdag bezig Haha. En wie weet krijg ik morgen van sander of nadine een mooi cadeau, namelijk de tickets
Vandaag lekker gaan zwemmen heeeeeerlijk spierpijn weg wel ruzie met manlief erdoor maar goed jammer dan ik heb tenminste genoten en dat is het meer dan waard