Turkish Tea Time deel 5

Raak,denk dat de meeste mensen voor het water hebben gekozen.

Amira,nooit leuk shoppen zonder wat te kunnen spenderen,maar wel een leuke dag gehad in elk geval.

Wij vanmiddag naar het zwembad hier in E geweest,een binnenbad,met een klein buitenbadje was in deze nieuwe nog nooit geweest,wel leuk zwembad,alleen vond c het niet leuk dat hij in het babybad ook zijn bandjes om moest. 2 grote glijbanen waarvan 1 met banden. C wilde samen met mij op 1 band maar dat mocht,dus even gepast of hij in een band kon zitten en dat ging dus ieder een eigen band en toen er vanaf,die ging wel hard C vond het geweldig,ik hield zijn band wel vast.Daarna nog even gebbq-ed bij vrienden en toen we thuis kwamen wilde c ook hier nog even zwemmen.
hoorde dat hier in het buurdorp er een rij van 2.5 uur stond bij de kassa van het buitenbad

Sorry hoor meiden heb gewoon niet zoveel zin om te reageren… Komt wel weer!!

Amira: iyi bayramlar!

Wijffie niet zo raar lijkt me… nog al veel aan de hand en teveel te gebeuren zeg maar… :kus:…

Ik thuis… nu ff de hondjes. Spontaan boodschapjes gaan doen, bbq met elkaar… was een gezellige dag…

1 like

mogguh

verrot geslapen… ugh, tegen de ochtend werd het pas nice, maar ja, dan moet je er alweer uit

Wakker… bah… moet gewoon weer om 10 uur aanwezig zijn…

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda

Wij heerlijk geslapen,vond het toen ik wakker werd pas warm…

Mexx,:kus::kus:

Goedemorgen.

Ik heb ook zoals gewoonlijk… ahum… goed geslapen. Gewoon bijna niks aan… raam open, wel met hor ervoor… gaat prima. Maarja, ik weet dat het helaas niet voor iedereen is gegeven.

@Beps: Kijk, dan zijn toch weer leuke dingen voor de mensen. Zo spontaan is vaak ook leuker als alles al voorbereid wordt. Nu weer aan het werk.

@Raak: Gelijk had je. Het was gewoon te warm om dingen te ondernemen, of je had weer aan het water moeten gaan liggen/zitten.

@Bloem: Tja… valt weer niet mee he. Net lekker in slaap en dan roept de plicht weer.

@TRL: Jullie ook goed geslapen… nouja, na al je leuke dingen van gister ben je ook wel moe he!! Van de week zeker je nieuwe fiets ophalen en nu een mooi witte, las ik.

@Viva: Niet gezien nog. Ook nog moe van het in bad liggen met knuffeltje. lol2

@Mexx: Heel logisch. Geeft niets
hoor. Er zijn ook nog andere kanalen als je er behoefte aan hebt. Ik denk gewoon aan je… en je weet het. :kus:

@Amira: Ik kan ook heel goed naar de stad gaan, gewoon even voor de gezelligheid en hoeft dan perse niet altijd wat te kopen. Als je het even niet hebt, kan gebeuren toch. Heb ik ook weleens hoor! Niets erg, althans vind ik.

Zo ladies, vandaag nog een mooie warme dag. Ik vanmiddag weer even naar de fysio, kokkie naar de pedicure… kunnen weer fris en fruitig aan de vakantie beginnen. lol2lol2

He bah… hoorde net op Radio Geld, dat er een kindje van 1 jaar in Barneveld, bij de buren in het zwembadje is verdronken. Tssss… hoe kan zoiets nu gebeuren? Ben je toch bij, denk je dan, maarja… er kan van alles gebeurd zijn, maar triest is het wel.

Fijne dag all. Werkze weer en tot ergens maar weer. :dag:

Ik hoorde het gister op de radio… pffff het zal je gebeuren… een moment van onachtzaamheid zeggen ze altijd… Arme ouders…vreselijk voor de buren…

Hallo meiden, viva zit achter haar bureau…en het is hier 27,8 graden op kantoor dus bloedverziekend heet…en geen ruk te doen.

Vreselijk ik snap dat niet hoor een kindje in een badje verdronken je laat ze toch niet alleen, knuffel gisteren ook de hele dag in het badje maar als een havik erbij…zal me toch niet gebeuren.
We hebben een heerlijke dag gehad…en nu verder met aftellen, vanavond de koffers van de zolder af…yessss!!!

mogge all, ik al lekker in de tuin koffie gedronken en ontbeten, nu wordt het daar alweer warm :slight_smile:
Roanna : jij wel lekker geslapen, straks weer naar de fysio en Kokkie naar de
pedicure, jullie hebben het er maar druk mee :slight_smile: Maar daarna mogen jullie lekker :vak02:
Viva : heerlijke dag gehad en nu koffers klaarzetten want het is al bijna zover….Verschrikkelijk nieuws he, snap ook nooit hoe dat kan, maar helaas
jij warm op kantoor en nix te doen, dubbel errug dus
Bloem : helaas pas tegen de ochtend in slaap gevallen en tsja dan moet je er ook meteen weer uit he. Toch besloten om een eind te maken aan de ontmoetingen met de meneer. Zat er al wel een beetje aan te komen he
Beps : jullie gisteren naar de winkel en samen een bbq gedaan, gezelli. Nu zo weer aan het werk
Mexx : meissie we snappen best dat het een flinke warboel nu is in je hoofd, komt vast wel weer goed maar dat moet je nu even allemaal eerst op een rij zetten :kus:
Amira : heerlijk naar de stad geweest, helaas even niets kunnen kopen maar dat komt ook wel weer, als het maar gezellig was, dat is belangrijk
Trl : denk het ook wel want het was een gratis festival dus de verleiding van het water was groot. Wij waren vrijdag en zaterdag al in het westen geweest, had nu even geen zin om in files terecht te komen. Jullie ook heerlijk in de buurt naar een zwembad geweest en lekker genoten
Fijne dag all :dag:

Zo kan er ook weer in,mochten de pc’s op het werk niet aanzetten servers waren oververhit in die ruimte was het 50 graden,airco’s hadden het begeven.Nu alles opgelost weer en we kunnen dus aan het werk

Roanna,ja woensdag kan ik me nieuwe fiets ophalen.
Had het ook gelezen ja van dat kindje,kan in een poep en een scheet gebeurt zijn.C moet in het bad van de buurman ook bandjes om en dat wil hij zelf gelukkig ook. Vrijdag was zijn vriendje er en vriendin was bandjes vergeten.Dat jochie viel onderuit en kon met zijn arm de rand nog vasthouden we zaten er vlakbij en dachten dat hij een grapje maakte,maar dat was dus niet zo.Kleine zat in een heel klein badje met een heel klein laagje water,kruipt eruit en er weer in valt ook voorover,dan ben je blij dat je erbij zit hoor.

@ll: ik sluit me gemaks halve aan de mooie updates.

Mijn nachten zitten erop, dus nog 5 dagen werken en dan eindelijk VAKANTIE!!!
niet veel te melden, rustig aan doen…

iedereen fijne dag en tot laters…

Ik sluit me ook aan bij de updates ben lekker lui vandaag en voel me niet zo lekker

HEt was in ieder geval erg leuk maar ook erg vermoeiend in de stad. Nuja manlief heb ik gelukkig terug bij me dus ik ga even verder lief doen dikke knuffel voor iedereen enne een beetje afkoeling van hier want het is hier nu frisser dan bij jullie

hoi hoi

heb wel eens ergens gelezen dat een kind in 2cm water kan verdrinken. heb er natuurlijk geen verstand van maar denk dat niemand het expres doet

anyways
warm. de warmte slaat mn huis binnen, ugh. altijd, na de ergste hitte, de dag erna: heet! zit dus lekker in ondergoed weg te smelten…

hier heel de dag visite gehad, kwamen voor de lunch, was dus supergezellig en bleven nog “even” naborrelen en toen was het opeens 7 uur, ja dan ook maar blijven eten, koffie gedronken en nu dus weg. Hebben ons dus wel geamuseerd vandaag

Zo ik ook weer thuis. Botan vandaag getraind ipv woensdag(Sorry Jac) Woensdag moet ik een nachtje in het Ziekenhuis slapen(onderzoek ivm slaap apnue)

Nu de hondjes uit en naar bed… Tot morgen :slapen: lekker :kus:

mogguh

@ raak gezellig, tijdloze visite, zoete inval, lekker hoor
@ beps hoop dat je lekker in je eigen huissie geslapen hebt, vanavond uit logeren met zo’n apparaat op… hij is fijn (not!)
jij zeker wel giga blij met je airco de afgelopen week?

ikke met wat molletjes op goed geslapen, nu weer werken

gelukkig nog 1 nacht in mn eigen bedje… hihi. moet pas morgen ;)!!!
Ja airco is GIGA uitvinden, en Rupsje moet dat (helaas) nu ook toegeven(hij wilde tenslotte niet haha)

Nu afwachten… tickets…tickets…tickets…(dan zijn we weer een stapje dichterbij ;))

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak