Turkish Tea Time deel 5

Goedemorgen.

@Viva: Nou, gelijk hebbie. Als je dan ook niet zo dicht bij het strand woont is het geen doen en miss als je aankomt, maar zien of je een PK plekje hebt. Zo kan het toch ook en tevens leuk voor de kleine knufffel.
Hier staan ook van die reuze baden in de tuinen en de mensen genieten er nog maar mooi zo van. ( nee, wij niet. hihihi. )

@MK: De kermis, dus het lawaai weer voor de deur. Ach, wel leuk en gelukkig ook maar 1 x per jaar toch? Leuk voor M. dat ze zou verwend is geweest en en ach… hoort ook zo he!!

@Amira: Tja… dan zijn hele vervelende zaken. Je wilt het zo graag, maar om de een of andere manier kan of wil het niet, maar sluit me bij de wijze woorden van Beps aan. Sterkte ermee…:kus: en hopenlijk toch voor jou nog een fijn suikerfeest.

@Bloem: He gats…Nou, hopenlijk sta je er niet mee op. Weekend maar eens goed rust nemen.

@TRL: Leuke foto van jullie op FB. En ach… kan me er wat bij voorstellen dat C. toch liever naar huis wou. Hij kan niet zo lang zonder jou. Lief. :wub:

@Raak: Is al vroeg met de Noorderzon vertrokken richting beach, las ik op FB. Misschien kan je nog een goed plekkie krijgen, als je bijtijds erbij bent. Hihihi. Is het niet op Bonaire, dan maar hier. Tja… je moet het er dan maar van nemen.

@Mexx: Werken vandaag? Zo ja… sterkte met dit weer,alhoewel… het zal binnen lekkerder zijn dan buiten. :dag:

@Beps: Jij ook nog werken dacht ik en de andere hondjes weer terug, dus weer wat rust in de tent.

@Jac: Ik denk de nachtdienst nu beter te doen is met die weer, of heb ik dat mis? Enneh… tuurlijk… goed drinken en insmeren vandaag. Jij ook he!!

Nou, wij hebben vandaag/vanavond onze jaarlijkse straatBBQ, dus in de open tent dit keer en natuurlijk wordt er goed gedronken… hik, hik, hik, en gegeten.

Fijne dag all. Geniet er nog van. :dag:

Roanna: jep…

@viva
Lekker in het zwembadje, hier staat hij straks ook weer.

@trl
Tocht nog naar de opening alleen alweer snel teruggeroepen, jammer.

@roanna
Superweer voor een BBQ, veel plezier!

mogguh ladies

ff gauw de dingen doen die gedaan moeten worden en dan zien of er ergens nog een plekkie bij het water is voor mij… of niet, ik zie wel.

Ik weer thuis nu. Alles aan kant, hondjesspullen gepakt. Zo rustig(tegen de avond dan) naar Alkmaar, hondjes naar huis, door naar Schiphol J&H halen. Het zit er weer voor ze op. Een giga vakantie gehad naar ik heb gehoord…

Morgen lekker saampjes thuis. Niets doen, en nog eens niets doen hihi

Beps lekker genieten van de rustig en het mooie weer.

Yeahhhhhhh 8 minuten geleden de tickets binnen…

Ik wou even EGO doen. Wij OOKKKKKK. :cheer: :cheer: Net gezien.

@VIVA en ROANNA het is jullie van harte gegund!! Onze tickets volgens snel… hahahaha
O jullie gaan al bijna op vakantie!! Heerlijk :smiley:

Wij thuis, honden allemaal in hun eigen huis, ouders en zus en Fam. in eigen huis… Ja het mag beginnen…de vakantie…oh nee nog 2 wkn hihi

Trust @ll

@beps: geniet van je dagje rust :wink:
Hoe hebben ze de vakantie beleefd… hopelijk geen rare dingen meegemaakt he.

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda

mogge all op deze tropische dag
Beps : wat zal het een rust zijn bij jullie thuis
MK : jullie naar de kermis geweest, wat een feestje weer he voor de kids
Viva : jij vandaag weer lekker genieten met knuffel in het zwembad, heerlijk ter verkoeling
Trl : witte fiets is ook wel mooi en zeker opvallender
Roanna : zalig gevoel he als je de tickets echt in je handen hebt, geniet er maar van alvast
Amira : superfijn suikerfeest !
Bloem : nog leuke dingen in het vooruitzicht voor vandaag ?
Zitten nu nog in de tuin in de schaduw en staat een heerlijk windje, het is “pas”
27 graden :slight_smile: zo even boodschappen doen voor familiepicknic in het park, lijkt wel Turkije hahaha. Er is een dancefestival en een van mijn favo’s treedt op dus daar gaan we heen, veel bomen en schaduw, veel drinken en eten mee, lekkere muziek hoop ik, dus komt vast weer helemaal goed
fijne dag all :dag::dag::dag:

Beps : ik kan via mijn ipad en iphone niet meer reageren met de ww app, heb jij dat ook ? lezen is geen probleem :slight_smile:

mogguh

@ raak dat heb ik dus ook sinds een tijdje. echt vervelend

wij gaan hier naar een zandplas. denk dat het desondanks super heet gaat zijn.
gisteren mn meneer nog gezien maar we hebben besloten te stoppen. ergens wel jammer maar aan de andere kant ook niet… misschien blijven we vrienden, we zien het wel

@ amira, seker bayrami!

Goedemorgen.

Zo, net klaar met helpen, samen met de buurtjes, van het afbreken van de restanten van de tent, tafeltjes shoonmaken en… peuken vegen en nu is de parkeerplaats weer spic en span. Alles zit weer in de dozen en zakken voor een volgende keer.

Nou, ik hou me vandaag lekker rustig. Gewoon thuis, misschien even naar de stad om oude oorlogsvoertuigen te bewonderen, maar ik zie het wel wat het wordt vandaag. Veuls te warm om echt iets te ondernemen, maarrre… ik klaag niet hoor. :zon02:

@Iedereen een fijne dag. Wat jullie ook gaan doen, of waar jullie ook gaan… goed blijven drinken ( water ) en goed insmeren als je naar buiten gaat. Geniet ervan. Latersssssssssss :dag:

Vanmorgen deed de mijne het ook net, maar nu weer wel…

Ga er melding van maken(opnieuw)

Hier rust, zo naar J&H op de camping. Zus komt ook…gezellig

Roanna,dat was zeker wel zweten vanmorgen.

Bloem,jammer van je date.veel plezier bij de zandplas.

Hier is het binnen beter dan buiten. Vanmiddag misschien even naar het gewone zwembad,waar ook een kleine buitenbad is en een ligweide.Eind van de middag bbqen bij vrienden.

Bloemmie…das jammer…maar werd al wat verwacht toch…

Bedankt iedereen voor het sterkte wensen en de suikerfeest wensen. Ben net thuis van de 2 dagen bij die vriendin was wel fijn maar gisteren hebben we op 1 dag 4 shoppingcentra + taksim gedaan en dat was net iets teveel eerst historia dan taksim dan kanyon dan cevahir en dan marmara forum ik was stikkapot. Vooral dat ik geen geld te spenderen had was natuurlijk balen maar goed we hebben even goed veel lol gehad. Bovendien heb ik zoet zure saus en indo mie gevonden jammie!
Het is even teveel om op alles te reageren maar ik wens iedereen ramazan bayram mubarak olsun

ben weer thuis, het was vee els te warm daar haha ipv 20.000 mensen waren er volgens mij hooguit 4.000. Ga nu lekker binnen blijven want het wordt met de minuut nu benauwder, denk dat er ergens regen in de buurt zit