Goedemorgen.
@Viva: Nou, gelijk hebbie. Als je dan ook niet zo dicht bij het strand woont is het geen doen en miss als je aankomt, maar zien of je een PK plekje hebt. Zo kan het toch ook en tevens leuk voor de kleine knufffel.
Hier staan ook van die reuze baden in de tuinen en de mensen genieten er nog maar mooi zo van. ( nee, wij niet. hihihi. )
@MK: De kermis, dus het lawaai weer voor de deur. Ach, wel leuk en gelukkig ook maar 1 x per jaar toch? Leuk voor M. dat ze zou verwend is geweest en en ach… hoort ook zo he!!
@Amira: Tja… dan zijn hele vervelende zaken. Je wilt het zo graag, maar om de een of andere manier kan of wil het niet, maar sluit me bij de wijze woorden van Beps aan. Sterkte ermee…:kus: en hopenlijk toch voor jou nog een fijn suikerfeest.
@Bloem: He gats…Nou, hopenlijk sta je er niet mee op. Weekend maar eens goed rust nemen.
@TRL: Leuke foto van jullie op FB. En ach… kan me er wat bij voorstellen dat C. toch liever naar huis wou. Hij kan niet zo lang zonder jou. Lief. :wub:
@Raak: Is al vroeg met de Noorderzon vertrokken richting beach, las ik op FB. Misschien kan je nog een goed plekkie krijgen, als je bijtijds erbij bent. Hihihi. Is het niet op Bonaire, dan maar hier. Tja… je moet het er dan maar van nemen.
@Mexx: Werken vandaag? Zo ja… sterkte met dit weer,alhoewel… het zal binnen lekkerder zijn dan buiten. :dag:
@Beps: Jij ook nog werken dacht ik en de andere hondjes weer terug, dus weer wat rust in de tent.
@Jac: Ik denk de nachtdienst nu beter te doen is met die weer, of heb ik dat mis? Enneh… tuurlijk… goed drinken en insmeren vandaag. Jij ook he!!
Nou, wij hebben vandaag/vanavond onze jaarlijkse straatBBQ, dus in de open tent dit keer en natuurlijk wordt er goed gedronken… hik, hik, hik, en gegeten.
Fijne dag all. Geniet er nog van. :dag: