Turkish Tea Time deel 5

tja dan komt het extra hard aan natuurlijk… en dan zit je ook nog eens helemaal alleen… virtuele knuffel

truste allemaal :dag:

mogguh :dag:

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda

Amira,:kus:

Bloem,bij sommige shirts kloppen de verhoudingen niet altijd,idd hele smalle armpjes ,of je zou iets moeten nemen met een vlindermouw.

Hier op het marktplein een supergroot podium ziet er erg indrukkendwekkend,vanavond begint de jaarlijkse heideweek en voor het eerst is de opening op het marktplein en gratis. Volgende week afsluiting ook alleen moet je daar wel kaarten voor kopen.

Goedemorgen!!!

@Bloemmie: Rubbie heeft daar ook last van: Past wel een L(soms XL) maar dan niet bij de mouwen…

@Amira: Sterkte. Ik weet hoe teleurstellend die dagen in de maand zijn. de laatste week denk je: JA deze maand is het echt gelukt ik voel het… en wederom bewijst je lichaam anders. Helaas is het bij ons nooit veranderd, maar dat is iets waar ik goed mee heb leren leven. Het krijgt een plekje en ik heb andere dingen belangrijker gemaakt…

En toen… toen mag ik zo weer werken… de adminlijst is op de helft… we ‘schieten op’ …

Nu eerst ff met Rubbie(die al weekend heeft) schapjes doen…
Ohhhh wanneer zouden de tickets komen…? Dat duurt vast nog een week haha

Morgen!!!
Amira snap dat je er even doorheen zit sterkte meis.
Beps jij aan het werk., wij ook nog geen tickets helaas. Meestal een week van te voren bij cor en don.
Bloemmie hier ook hetzelfde probleem voor de boobies grotere maat nodig maar dan zit het bij de armen /rug weer te wijd. Ach ja kleding is standaard alleen mensen niet. Broeken hetzelfde past het op je heupen zit de bovenkant veel te wijde.
Tlr. Een witte fiets ach staat wel.vrolijk toch.

mogge
Amira : sterkte :kus:
Bloem : ik heb dat ook met de armen, koop meestal mouwloos en draag van die korte vestjes in alle kleuren. Bijna weekend voor jou
Beps : in afwachting van de tickets :)) dan is het echt dichtbij he
Ik zo eens mijn haar laten doen dus ben er vandaag niet veel :dag:

Beps: als ik ze heb dan krijg je ze meteen hoor! :wink:

1 like

Goedemorgen.

@Amira: Dat is zeker frusterend. Tja… sommigen moeten er zoveel moeite voor doen en bij anderen wordt het in de schoot geworpen. ( toendertijd bij mij) en als je het dan heel graag wilt, lukt het niet. Wens je sterkte hiermee.

Nou, verder ook even niet veul te melden. Met kleding over het algemeen geen problemen, maar heb dan ook niet zulke stevige bovenarmen.

Ga zo even aan de rituelen, showeren… vanmiddag weer fysio en dan genieten van het weer en vanaaf weer even aan de tippel.

Fijne dag all en tot ergens weer. :dag:

Op t werk, tot laterssss

Hier is het probleem dat ik pcos heb en dat clomid enz niet aanslaan ik maak namelijk enkel lege eitjes en ik blijf toch hopen dat er ooit een goed eitje komt op het juiste moment ook al zeggen de dokters dat het niet kan

voor de meesten zal het bijna weekend zijn dus fijn weekend allemaal geniet van het mooie weer bij jullie :smiley:

:dag:

Pffff wat is het vies benauwd!!!

Nog 4 weken… dan mag ik eindelijk bijna naar mijn ventje!

Amira: Ik heb alles gehad, ivf, icsi, en ga maar door… compleet met alle hormoonkuren die er bestaan… het heeft me jaren gekost, KOSTBARE jaren… die je veel beter kan besteden en genieten ipv steeds de teleurstellen…Insha’Allah … laat het daar…(hier dan bij God… maar dat blijft ‘gelijk’ zeg maar…)

Ik thuis… nog 5 uurtjes…:slight_smile: morgen: Hondjes terug en dan lekker genieten van zondag vrij!!!

@amira
Valt niet mee allemaal, sterkte.

@bloem
Hoe gaat het nu met je been?

Verjaardag weer achter de rug, m. vreselijk verwend. Vandaag weer aan het werk, dat was iets minder. Kort nachtje, eerst op muggenjacht en dan 's nachts toch weer wakker worden van gezoem in oor… Nu de kermis, dat worden luidruchtige dagen, maar wel gezellige drukte.

En iedereen bedankt voor de felicitaties hier en op FB!

@ mk en het grootste kado voor M. dat de kermis er is. hier ook, maar krijg er weinig van mee…

ppfpff moe, buikpijn, keelpijn… bedje toe

@Amira::kus:sterkte met alles
@bloem::kus: Beterschap
@beps: wil de tickets>>>… (ikke ook :D)
Zondag logeer hondjes weg… Komen je ouders dan ook alweer thuis… Ben benieuwd naar de verhalen :slight_smile:
En zag dat botan na xandor komt trainen leuk leuk leuk
@mexx: nog 4 weken en dan… hahahaha VENTJE!

Ik nu nachtdienst… Dus hele fijne dag morgen allemaal!
Goed drinken he en rustig aan doen. Dus niet gaan hollen.

Goedemorgen meisjes…vandaag een tropische dag dus we gaan er van genieten straks het zwembad opzetten en dan lamguit erin heerlijk. Morgen komen de kids ook badderen. Want het is hier geen doen om naar het strande te gaan de tunnels zitten dicht en de halve stad ligt open ook heb ik geen zin om op de mierenhoop te gaan liggen.
Dus iedereen een fijne dag en goed smeren he.

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda

Viva,lekker je privezwembad in je tuin… Beter toch dan op een mierenhoop te liggen.

MK,M lekker verwend.

Hier gisteren de heideweek begonnen,zou er niet heen gaan,maar toen vroeg vriendin of C bij hun wilde slapen en dat wilde hij wel,kon ik met vriendin naar de opening.Maar om kwart over 10 belde haar man dat C naar huis wilde,jammer maar ja niks aan te doen. Is voor het eerst dat C naar huis wilde,maar hij had dan ook die avond ervoor ook al bij opa en oma geslapen