Turkish Tea Time deel 5

mogguh ladies

mams had 2 mnd geleden rok ingenomen en toen zat ie wel een beetje strak, nu zakt ie bijna van mn heupen. heb maar een extra riempje aangedaan, volgens mij kan het wel. word er wel blij van maar baal ook dat ik geen leuke kleren heb en er echt leuk bij kan lopen hoe ik wil… maar ach, als dat het ergste in de wereld is

ik ga weer werken. geniet van deze dag! :dag:

Mk,van harte gefeliciteerd met M .

Mexx,lekker geshopt? Beter gevoel nu?

Viva,hahaha tis ook nooit goed hier met het weer he :wink: teveel regen,te benauwd… Nog 12 dagen en zit je heerlijk in Turkije.

Bloem,momenteel rustig in date-land?

Beps,samen het weekend vrij… En was niet veel het voetbal he,ze lieten het mooi afweten de laatste 20 minuten.

Roanna,nog weer getippeld?

Raak,lekker geslapen?

Voetbal was typisch Nederland: Geef t weg in een paar minuten… ONTSLAAN dat team …

Goed over tot de orde van de dag:

Vandaag en morgen(en zaterdagochtend) werken.
Nu dus inpakken en wegwezen, de typcomputer wacht…

@TRL: Op naar een andere fiets…(zou er een sik van krijgen)
@Mexx: Wat is het geworden??? Kleurtjes nagels, of kleertjes, of ‘grote’ kadoo’s voor jezelf??
@Bloemmie: Fijn en niet fijn… hier is het GIGA irri…medicatie aanpassen kost me gewoon 6 kilo…(Vocht…) en daarom pas ik de medicatie juist aan… we gaan t zien, nu eerst de vakantie, en dan gaan we saampjes weer ‘aanpakken’…

en dan M… maar voor grote kleine meiden doen we een aparte reaktie :wink:

Lang zal M leven in de gloria

http://www.kaartje2go.nl/kaarten/verjaardags-taart-by-cartita-design--4/img/verjaardags-taart-by-cartita-design--4.jpg

Maak er een zalige verjaardag van lieve M, en ook een dikke kus voor mama en papa en G!!:kus:

Goedenmorgen.

@TRL: Voetballen? Wat een stelletje sukkels weer bij elkaar. Ik heb er geen andere wororden voor. Het enige wat is veranderd, is de trainer maar verder zijn het nog dezelfde verwende nesten als van de EK. Misschien als ze een hoop euro’s in die andere goal leggen, dat ze dan wat harder willen lopen. Ik heb me in ieder geval dood geergerd. Maar ach… tis maar voetbal.

Enneh… waren wel van plan te tippelen… maar toen werd het een bietje donker hier. Niet dus!! Miss vanavond weer.

@MK: Van harte gefeliciteerd met M en maak er weer een leuke dag van. :cheer:

@Bloem: Zo hee… je gaat goed. Ik zag het ook al op je foto van Scheveningen op FB. Wat een verandering. Mooi hoor.

@Beps: Heerlijk weekendje tegemoet, saampjes met je manneke en dan is het weer sneller vakantie.

@ Amira: Voor jou nu ook de laatste loodjs, alleen jammer dat je dat alleen moet doen, maar het zal er allemaal wel bijhoren.

@Viva: Hopenlijk een betere nacht gehad… alhoewel, met deze hitte. ( ben nog niet op fb geweest) Nog effies meid! >>>

@Raak: Ja, gelukkig was alles goed met kokkie. Oogboldrukmeting=goed, scan van ogen=goed, incl netvlies wat er goed uitzag, geen suiker in de ogen, wel beetje staar op het rechteroog, maar nog niet verontrustend en anders even laseren/operen net als vorig jaar het andere oog. In principe over 1 jaar terugkomen.

@Mexx: Lekker uit kunnen leven gister? lol2

@Jac: Zag ook een leuke foto van je doggie in, wat een zwembadje moest voorstellen. Hihihi. Leuk hoor.

Nou ladies… ik moet nog showeren en wil dan toch nog even wat doen hier thuis. (kuisvrouw op vakantie) en dan genieten weer van het :zon02:

Fijne dag all. :dag:

(Oh, d’r staat er een hier achter mij het laminaat te dweilen) lol2 Ik moet aan de kant.)

Hey meiden…

Gisteren lekker geshopt, afloop van de dag was wel een stuk minder… Maar dat horen jullie nog wel even… Moet even wat afwachten!!

Tot later! :dag:

Mogge all, ik wat later hier dan gebruikelijk maarre zat om 8 uur al in de stoel, was dus al vroeg op en weg
Roanna : ben vannacht maar 1 uurtje wakker geweest dus : we gaan vooruit :))) Goed zo alles met Kokkie weer in orde, hopelijk voor 1 jaar
MK : van harte gefeliciteerd met de verjaardag van M, maak er maar een superdag van, je hebt het weer iig mee :cheer::cheer::cheer::cheer:
Beps : nog even de laatste loodjes werken, zijn zo om hoor
Bloem : geen leuke kleren meer om aan te trekken, misschien in de uitverkoop met 70 % 1 of 2 zomerjurken scoren? Kun je altijd met een vestje erover tot midden oktober doordragen. Moet maar zo denken : dit zijn eigenlijke fijne problemen, toch?
Mexx : jij leuke dag met een minder leuk einde gehad
Fijne dag all

Hallo meiden, wat een mooie updates weer hier, ik sluit me er voor het gemak maar even bij aan.

Maar voor M. natuurlijk

een hele leuke dag met G. en pappa en mamma…
Mk jij natuurlijk ook van harte met je grote meid. Een fijne dag, aan het weer zal het niet liggen.
Bloemmie bij de wehk.mp kun je nog wat leuks binnen slepen voor een paar centen…al was het maar voor tijdelijk.

M van harte gefeliciteerd!!! Hele fijne dag :smiley:

Zo en nu voetjes omhoog en relaxen! Ben moe…
Morgen mag ik uitslapen want mag morgen de nachtdienst in. 3 nachten… pfffff zo geen zin in :frowning:

Maar goed BIJNA VAKANTIE!!!
Maar eerst mogen Viva en Roanna weg…

Vandaag een nieuwe fiets uitgezocht,wilde weer een zwarte maar de levertijd was 7 weken:(
dus maar een witte genomen.

M. gelukkige verjaardag
TRL en wanneer heb je de witte
koliboli nog even de schouders eronder en er is ook vakantie voor jou
bloem mss een goed excuus om lekker te shoppen?

Zoooo thuis… Gegeten. Zo nog even onder de zonnebank en lekker douchen. Morgen een dag en dan zien we verder…

:kus: voor iedereen… Ff lekker ego sorry

soms is even ego zijn net wat je nodig hebt :smiley:
mexx ben benieuwd naar het niet zo fijne einde

hey ladies ook weer thuis.
mooie updates, ik doe ff een vluchtertje

@ mk gefeliciteerd met M. wat een grote meid alweer
@ trl misschien zijn de witte ook minder in trek bij de dieven
@ roanna lekker tippelen?

zo… gewerkt. zou eigenlijk sporten maar geen zin in. en ik koop best veel bij wehkamp hoor. alles voor een paar euro, maar vind het zo zonde als je dan iets hebt, dat je het dan daarna niet meer aankan. had laatst voor 60 euro een bh gekocht, topje, truitje, pantalon en jasje, maar ja, die laatste twee kan ik nu niet aan want veels te warm. net naar de stad geweest met mams, op de fiets. moeilijk winkelen hoor, xl te groot, l te groot, maar m te krap aan de mouwtjes etc. maar heb voor 2.95 een topje gekocht en nog een ander mooi shirt, en ondergoed, want had vandaag dus weer ondergoed wat finaal afzakte, moet ik meteen weggooien eigenlijk…
en ik weet het, zijn stomme problemen maar jullie weten hoe het financieel zit en vind het echt zonde om een broek voor 2 tientjes te kopen, die over 2 mnd niet meer past. maar goed, loop ook nog niet naakt rond dus het zal wel loslopen, maar je wilt ook zo graag leuke kleding aan nu he? maar goed, ik ben al klaar met klagen hoor… tis al goed.

ah bloem toch lekker klagen kan echt ne keer deugd doen toch en dat mag best hoor van mij een dikke knuffel.
roanna ik lees hier telkens tippelen wat is wordt daarmee bedoeld? Ik had het gegoogled maar dat wordt denk ik niet echt bedoeld

Hier is tante rosa in het land dus de laatste dagen moet ik niet meevasten daarenboven ook nog eens buikgriep nou daar word ik niet vrolijk van pffff

@Amira: Nee, dat bedoel ik er ook niet mee, maar zo heet dat dus ook. Meisjes/vrouwen die langs de straat/kades op zoek zijn naar klanten heten ook tippelaarsters, maar dat doe ik niet hoor. lol2 Dit woord is er bij mij en mijn buurtjes, waar ik ook veel mee wandel, gewoon ingeslopen.
Het heeft in ieder geval met lopen en wandelen te maken.
Lees:

Type hieronder het woord waarvan u de betekenis wilt weten: met kleine, vlugge stappen lopen; algemeen wandelen, lopen: een heel end tippelen ;

@Bloem: Nou, gelijk heb je. Je kunt wel aan het kopen blijven zo, maar begrijp ook heel goed, dat je er, nu het je het zo goed kan hebben, ook leuk uit wilt zien, maar het moet allemaal wel kunnen. Beetje luxe probleem dus. Hihihi.

@Beps: Natuurlijk mag je weleens even ego zijn. lol2

Zo, heb alles wel in orde voor de vakantie. Van de week de Turkije formulieren ( N 111 ) binnen gekregen van de zorgverzekeraar, me eigen voor 12 dagen afgemeld bij de IDC controle van het ZH, nu alleen volgende week nog even de haartjes in de kleur en even naar de kapper voor kinippen. Ja, en de tickets dan nog en dan ben ik er klaar voor. :cheer:

Fijne avond all. :dag:

Amira,woensdag kan ik me nieuwe fiets ophalen.

Bloem,idd ik hoop dat een witte minder intrek is bij het dievengilde.Balen zeg dat je net in zo’'n tussenmaat zit…maar gelukkig toch nog een beetje geslaagd.

ja kan nu strak wel hebben alleen de armen zijn nog wat dikker/gespierd. ben natuurlijk nie petit

anyways
het daten heb ik vorige week even afgezworen, en ook deze week nog geen zin in. weinig leuke mannen die mijn tijd waard zijn. probeer wat selectiever te zijn.
maar mn meneer is wel weer terug van vakantie, hopelijk zie ik hem dit weekend maar ga er niets voor afzeggen/verplaatsen. en volgende week komt een goede potentiele kandidaat terug van vakantie dus wie weet…

@ amira das helemaal geen doen en als je man er toch niet is, heeft hij er ook geen last van als jij wel eet toch
@ roanna ready for take of. lekker aftellen hoor. ik vind de tijd sowieso zo ontzettend snel gaan… niet normaal

@roanna hihi tja ik dacht al he…
@TRL gelukkig dan ben je terug wat meer mobiel sowieso een witte fiets valt meer op dus mss is die minder populair?
@bloem nou nu dat tante rosa er is moet ik ook niet vasten dus eet ik gewoon mocht hij wel thuis zijn zou ik hem gewoon vragen even in het salon te gaan zitten want ik voel me ongemakkelijk als ik eet tewijl hij niet mag maar dat speelt nu dus niet. Alleen nu nog buikgriep erbij pffffff. Nuja zowiezo voel ik me ellendig als het die tijd van de maand is ivm de teleurstelling etc maar nu is het hek helemaal van de dam eenzaam missen nu nog buikgriep erbij en ondanks dat we geen hoop mogen/kunnen hebben op een zwangerschap weegt het toch elke maand zwaarder en zwaarder. Ach zit er even volledig door denk ik mss ook door alle zwangerschappen in de vriendenkring en het is niet dat ik het hen niet gun alleen tja ik had het ook zo graag gewild :cry: