Goedenmorgen.
@TRL: Voetballen? Wat een stelletje sukkels weer bij elkaar. Ik heb er geen andere wororden voor. Het enige wat is veranderd, is de trainer maar verder zijn het nog dezelfde verwende nesten als van de EK. Misschien als ze een hoop euro’s in die andere goal leggen, dat ze dan wat harder willen lopen. Ik heb me in ieder geval dood geergerd. Maar ach… tis maar voetbal.
Enneh… waren wel van plan te tippelen… maar toen werd het een bietje donker hier. Niet dus!! Miss vanavond weer.
@MK: Van harte gefeliciteerd met M en maak er weer een leuke dag van. :cheer:
@Bloem: Zo hee… je gaat goed. Ik zag het ook al op je foto van Scheveningen op FB. Wat een verandering. Mooi hoor.
@Beps: Heerlijk weekendje tegemoet, saampjes met je manneke en dan is het weer sneller vakantie.
@ Amira: Voor jou nu ook de laatste loodjs, alleen jammer dat je dat alleen moet doen, maar het zal er allemaal wel bijhoren.
@Viva: Hopenlijk een betere nacht gehad… alhoewel, met deze hitte. ( ben nog niet op fb geweest) Nog effies meid! >>>
@Raak: Ja, gelukkig was alles goed met kokkie. Oogboldrukmeting=goed, scan van ogen=goed, incl netvlies wat er goed uitzag, geen suiker in de ogen, wel beetje staar op het rechteroog, maar nog niet verontrustend en anders even laseren/operen net als vorig jaar het andere oog. In principe over 1 jaar terugkomen.
@Mexx: Lekker uit kunnen leven gister? lol2
@Jac: Zag ook een leuke foto van je doggie in, wat een zwembadje moest voorstellen. Hihihi. Leuk hoor.
Nou ladies… ik moet nog showeren en wil dan toch nog even wat doen hier thuis. (kuisvrouw op vakantie) en dan genieten weer van het :zon02:
Fijne dag all. :dag:
(Oh, d’r staat er een hier achter mij het laminaat te dweilen) lol2 Ik moet aan de kant.)