Ja het beloofd een warme broeierige dag te worden, ik denk dat het te heet wordt in de tuin, nou ja ik klaag niet hoor, alles beter dan die rot regen en wind.
Amira jeetje dat is helemaal niet leuk, en ook ik geef je groot gelijk dat je het de volgende keer anders doet. Pfff zou niets voor mij zijn echt waar niet, ik zou gaan stijgeren … heel veel sterkte in je eentje.
Bloemmie wat een vooruitzicht zeg, en jij je al verlekkeren met alle boekjes, maar wat Beps al zegt mooi vooruitzicht, en ja dan heb je echt een doel om voor te sparen.
Raak jij ook al aan het nachtbraken geweest.
Roanna jij verslaafd aan tippelen…hihihihihi…nou gelijk heb je meis. lekker er op uit, ennne we tellen af he.
Mk weer aan het werk, jammer van het mooie weer nu met de kids…misschien her en der nog een dagje vrij nemen als het kan.
Mexx je offday al weer over…ook jij telt lekker af.
Tlr. en hebben je ouders het huisje genomen??
Bloemmie idd mijn letterlijke zorg voor paps heb ik niet meer, maar toch blijft het zwaard van damocles boven mij zweven althans dat gevoel heb ik, hopelijk wordt dat minder in de loop van de tijd maar nu heb ik dat nog steeds. En dat is denk ik ook de reden van het slechte slapen, in combi met de overgang denk ik…kan wel naar de dokter gaan, maar dan krijg ik slaappillen en die wil ik gewoon niet iedere dag innemen. Of van dat hormonenspul nou daar wordt je ook niet wijzer van. Ik ben van nature al een slechte slaper altijd al geweest, en als er dan druk op mij wordt uitgevoerd (althans als ik dat gevoel heb) dat is het bingo.
Ik moet gewoon mijn hoofd leeg kunnen maken om goed te slapen en dat lukt op de een of andere manier niet.
Ik sluit me gemakshalve en uit tijdgebrek even bij de mooie updates en vragen van Viva aan. Gaan zo weer even naar het ZH voor de diabetescontrole voor kokkie’s ogen, want ja… hij moet het allemaal wel helder blijven zien he. lol2 Vooral in de vakantie.
@Viva: Meid, wat heb je toch weer een vrolijke avatar en tekst onder je postings staat. :cheer: Zit stiekum ook al een beetje naar de tickets uit te kijken hoor. Hiihii.
Nou meiden… het wordt en blijft heet deze week… :zon02: ik mag dat wel.
@Viva: Dat gaat uiteindelijk over. Maar kan me voorstellen dat je dat houd, omdat je al zolang loopt te rennen. Dit had al VEEL eerder moeten gebeuren, dat huis heeft echt slecht op je vader gelet!(sorry… vind dat zo erg voor jou maar zeker ook voor hem…)
Loslaten is nu moeilijk, maar is een proces. Dat slecht slapen herken ik dan ook. Als er iets is slaap ik RUK!!! Nu even pas op de plaats, lekker wachten op de tickets(OHHHH dat heb ik ook hihi) en dan… JAAAAAAAA over 14 dgn zitten jullie er gewoon al(en heb ik bijna vakantie… jaaaa)
@Huisje vd puber: leuk!!! kamer met open keuken(klein hoor, 4x5 incl de keuken) dan badkamer apart toillet en een halletje naar de slaapkamer en balkon. Boven een zolder met 2 schuine wanden…nou ja zolder: SAUNA dat wel met 1 dakraamPJE… maar ze zijn er giga trots op, hopen dit weekend alles klaar te hebben(uiterlijk begin volgende week) en dan over… hij is volgende week jarig en dat vieren ze gelijk met open huis op zaterdag…
JAAAAAAA Volgend weekend weer vrij!!! Samen met Rupsje… heerlijk naar Rotterdam naar de hondenshow(kijken) en zondag ook(ergens in overijssel bij kennisen van het hondenforum een bbq/eten)
zooo dus tot de vakantie geen zondag meer werken !!! JOEPPIE!!!
ja dat ganse dag en nachten naar de moskee gaan noemen ze iktihaaf of zoiets je blijft een ganse dag en nacht in de moskee ter afzondering en je eet en slaapt ook daar je brengt je dagen door in aanbidding dus enkel bidden dikhr etc eten wordt je gebracht door mensen van de moskee of vrienden het is dus niet voor de lol maar het maakt het er voor mij niet leuker op
Ben nu dus net wakker en vind het heel erg alleen aanvoelen. Laatste keer dat ik hier alleen was had ik dingen te doen voor zomerkamp dus toen maakte het niet uit want het was toch alleen maar wakker worden vertrekken thuiskomen en slapen dat ik deed. Straks maar even nr uyum om lekkernijen in te slagen
@ amira moeilijk hoor. lijkt me belangrijk dat je ook je eigen leven opbouwd met eigen vriendinnen enzo zeker in het buitenland, maar ja, je wilt ook samen zijn met je man
@ viev :kus: meid ik wou dat je een beetje van mij kon krijgen, gewoon knop om, dutje doen en lekker alles van je af zetten maar ik weet dat je zo niet in elkaar zit
@ trl wat zei de verzekering…? en een nieuwe fiets weer…?
Amira: Das niet leuk nee… sterkte met het alleen zijn
Ik terug, Botan deed het GOED!!! En die ontplofde poedel van mn zus ziet er ook weer uit als een rashond haha(is getrimd)
Nu even niets doen, en dan voetbal kijken/bakkie doen bij een vriendin
Rubbie pas rond 23.30 thuis. Gelukkig samen het weekend VRIJ!!!
EN volgend weekend ook… Even snel gerekend… max nog 10.5 dienst haha
Bloem,ik kwam maandag op het werk had de fietsenmaker zaterdagmiddag ingesproken op me werktelefoon,dat de verzekering akkoord had gegeven dat ik een nieuwe fiets kan uitzoeken. Had zaterdagmorgen de papieren bij de fietsenmaker gebracht.
Beps : was genieten he de voetbal (not) huisje van de puber klein maar knus, leuk toch
MK : jullie er alweer helemaal klaar voor
Trl : jij weer een nieuwe fiets uit gaan zoeken, hoop dat je met deze meer geluk hebt
Viva : jij weer zeiken over het weer haha, hier was het begin van de avond 2 druppels gaan regenen, daarna inktzwarte lucht, beetje waaien en dat was het weer. Absoluut helaas nog geen afkoeling. Hoop dat je straks kunt slapen !
Mexx : hoe was je me-dag geweest ?
Roanna : en ? was alles bij Kokkie weer ok ?
Ik ga zo maar proberen te slapen want dat is er vanmiddag niet meer van gekomen :)))