Turkish Tea Time deel 5

TRL: Gewoon doen!!! Tuurlijk moet je ‘speling’ houden, maar … ach… ;)!!!

Hier weer een drukke ‘kantoor’ dag…
Tot vanaaf

Mogge
Trl : leuk reisje gezien, als je de kans krijgt : gewoon doen hoor
Bloem : beetje fris ? hier niet hoor, lekker :zon02:
Beps : druk op het werk en ook nog eens benauwd daar, zit er vast nattigheid in de lucht
Fijne dag all :dag:

Goedemorgen…pfffffff zware dag vandaag. Amper geslapen maar heb nu mijn knuffel hier…dus wel genieten.
Tlr met paps gaat het goed hoor. Ben vrijdag geweest. Hij berust er geloof uk in, maar kan geen gesprek met hem voeren.
Jij lekker weg in oktober…
Beps druk aan de arbeid.

Viva : jeetje meis, weer niet geslapen, nou ga dan vandaag maar heerlijk van knuffel genieten en misschien lekker beetje in de tuin liggen genieten met de zon op je gezicht :kus:

Goedenmorgen.

Tja… sorrie, mij hoor je niet klagen over het weer. Niks geen last mee of van.

@Bloem: Nee, nog niet , maar dit weekend hebben we weer onze jaarlijkse straatbbq en daar zitten ze ( deskundigen ) wel tussen, dus ik denk dat ie volgende week wel draaid hier.

@TRL: Inderdaad… als het kan gewoon doen, maar begrijp heel goed, dat het ook maar moet kunnen. Het zou wel weer leuk zijn.

@Viva: Als ik jou nu maar wakker kan houden daar. lol2 Nou meid, je neemt het er daar maar lekker van, daar is vakantie voor. En voor vandaag weer een leuke afleiding, dus geniet. :wub:

@Beps: Druk en dan ook nog last wat die hitte met de opvliegers er gratis bij. Sterkte weer.

@Raak: Jij zeker weer lekker naar buiten vandaag onder de kap. Nou, mijn idee hoor!

@MK: En? Hoe is het werken bevallen? Weer ff wennen he! Of gewoon weer op de automatische piloot?

@Mexx: :dag: Druk?

Verder niets spannend hier. Straks even de hut een bietje strak trekken. Vanmiddag weer fysio en dan genieten van het :zon02:
Gisteravond nog een heel eind wezen tippelen. Ik ben er geloof ik verslaafd aan geworden. lol2 Vind het ook zo heerlijk en vooral met dit weer.

Fijne dag all. :dag:

Roanna: nee hoor… :dag: Gewoon geen zin…

Goeiemorgen iedereen
Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het redelijk. Vanavond komen er mensen hier op de iftar en daarna gaat manlief met hen naar de moskee om daar te blijven tem zondag :frowning:

@bloem en roanna
Werken gaat weer goed hoor, genoeg te doen.

sluit me even heel gemakkelijk aan de update van roanna… hahaha
@viva: knuffel!!! En heeft jouw eigen knuffel nog wat leuks gedaan of gezegd… kun je zo van opknappen he. Tenminste ik wel. Als mijn nichtje is geweest o heerlijk gewoon. Niet denken maar gewoon zeggen wat je denkt. Hopelijk komt de man met de hamer en slaat je alleen voor de nacht knock out.

Thuis. Ff zitten dan kijken in huis vd puber.
Morgen een soort van vrij: middag naar de hondenschool en logeerhond laten trimmen daar.

Mexx :kus:

hey ladies
ik ook weer thuis
@ raak ja het werk snel warmer
@ roanna groot gelijk, met dit weer is het heerlijk tippelen
@ amira owh dus je zit al die tijd dan alleen, das niet leuk. werk je ook?
@ trl ja snap ik als geen ander maar aan de andere kant, je weet wat je wilt uitgeven, je wilt graag weg, je weet dat het het waard is, dus als die drie samenkomen is het makkelijk beslissen
@ viev weer niet geslapen meis. owhhh ik wens je zoveel rust toe maar dat zit niet in het beessie he. nu wel rustiger omdat je niet meer zoveel in/om huis van je vader hoeft te doen?
@ jac bijna halverwege toch?
@ mk ook weer naar school of daar nog ff vrij van?

hierbij blij met mn nieuwe aanwinsten. voor een paar euro’s stel reisgidsen erbij. tis alleen nog veels te ver weg allemaal maar weet wel wat er nodig is om het voor elkaar te krijgen. en als ik het zolang volhou, dan lukt dat vast wel.

nee nu niet de scholen zijn dicht volgend schooljaar waarschijnlijk weer moet volgende week nog bij werkgever langs om te kijken voor werkvergunning enz

owh geef je les dan van origine uit…? sorry als je dat misschien al vertelt hebt, krijg niet alles mee

ik ga slapen :dag: welterusten allemaal :dag:

Zag de gidsen Bloemmie, en dacht: GAAF!!! Volhouden, je weet wat de beloning is…

als esl leerkracht.Dus vanuit het engels maar goed alles hangt af van het al dan niet krijgen van een werkvergunning enz
De mannen zitten nog gezellig na te tafelen uit te buiken etc binnen een half uurtje ong vertrekken ze. Heb het er eigenlijk best wel moeilijk mee maar dat zeg ik natuurlijk niet. Wil hem niet met een rot gevoel nr de moskee laten vertrekken maar volgend jaar ga ik echt wel nr be in de laatste 10 dagen van ramadan zeker weten want dit voelt erg waardeloos. Ondertussen zit ik hier overigens alleen want het is niet gepast dat ik bij de mannen ga zitten en dat maakt het alleen maar erger. Tot een uur geleden was een vriendin nog bij me maar zij moet morgen naar school en was erg moe dus zij ging met haar man nr huis toe

ik zit hier overigens nog te typen maar eigenlijk is er toch niemand meer online dus heeft dat mss weinig zin mocht er nog iemand wakker zijn dan wens ik je wel te rusten en anders een prettige dag voor de mensen die morgenvroeg op staan

Mogge all
Amira : dat is zeker niet gezellig de laatste dagen nu alleen verder en gisteravond ook al alleen. Geef je wel gelijk dat je dan naar Belgie gaat. Had eigenlijk nog nooit gehoord dat de mannen dagen alleen weggaan en heb best wel veel Turkse vrienden. sterkte iig
Bloem : jij weer reisgidsen aan het bekijken, dan weet je wat je doel is he en waar je het allemaal voor doet
Fijne dag all:dag:

mogguh
en we zijn er weer… bah gaat benauwd worden
@ amira das balen dat je man allemaal mannen dingen gaat doen. kan best eenzaam zijn zo denk ik. maar kop op, je weet waar je het voor doet

@ beps en hoe was het huisje van de puber? wanneer gaan ze over?

fijne dag allemaal

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda

Amira,waarom gaat je man dan zolang naar de moskee,slaapt hij daar dan ook?

Bloem,weer mooie toekomstplannen zeg.