Roanna,ja de uitwedstrijden zijn idd vervallen,en doordeweeks ging ik ook al niet meer. Zou alleen op zondag gaan,maar helaas spelen ze nu heel veel wedstrijden op zaterdagavond …Maar ja niks aan te doen.
Me ouders wonen gehuurd dus dat scheelt
Raak,ouders zijn er denk wel uit.Zijn gisteren nog weer even wezen kijken,want zaterdag hadden ze alleen naar de woning gekeken en niet naar de schuur enzo.Nu is er ook een hele leuke tuin binnenin enzo ze klonken wel erg positief maar zien erg tegen de verhuizing op,ze hebben ook zoveel zooi en er staat ook nog wat spul van mij.
Goedemorgen meiden.
Zo te lezen iedereen genoten van een lekkere weekend.
Ik sluit mee maar even aan bij de update die jullie al gegeven hebben.
Tlr werk aan de winkel dus voor je ouders. Ik weet er alles van hen mijn ouders/vader tig keer verhuisd
Waarvan 2x een heel huis te hebben opgeknapt.
Gisteren zwager en schoonzus hier geweest east gezellig. Voor de rest niet veel bijzonders gedaan.
Ja meiden dat slapen is echt een drama. Ik heb het gevoel dat ik de hele dagen in slowmotion functioneer
Ik ben zo ondertussen geslacht.
Ik ben zoooooooooo aan vakantie toe.
Trl : denk dat ze dat graag van de dokter wilt weten
Mexx : zou eens om een schildkliertest vragen, dat is nl een van de kenmerken hiervan
Viva : vervelend he dat dat slapen nog zo’n drama is, hopelijk na de vakantie tot rust gekomen en wordt het dan beter
Roanna : ga toch maar niet naar den Bosch, zitten daar overal wat onweersbuien en er worden rond de 10.000 man verwacht zit dus nu lekker met een boek in het :zon02: in de tuin
@ trl doen!! heb je wel verdiend toch? en je gaat dit jaar, helaas, toch minder vaak naar je cluppie. heb je nu wel een seizoenskaart genomen dan, of toch niet?
@ raak nee was volle bak daar he? al breekt de zon nu door en hopelijk geen onweer vanaaf
@ MK weer aan het werk? hoe ging het…?
@ roanna en je nieuwe computertje al geinstalleerd|? of de experts nog niet geweest?
voor de rest wel bijgelezen maar ff geen idee meer… zeef dat geheugen van mij… nou ja, is niet helemaal waar, maar zit al zo vol met andere dingen, dat is het meer…