Ugh. Moggeh. Ugh. Afzien hier
Mogge
Bloem : wow dat klinkt goed hifi. Gisteren lekker lang vastgestaan in de pg, je was dus niet de enige die naar het vuurwerk ging kijken. Als kind nam mijn vader mij iedere week mee naar het vuurwerk in Scheveningen in de maand augustus.
Beps : bij jou klonk het vanmorgen ook niet al te best
Viva : heb op fb gezien dat het jou ook weer moeite gekost heeft
Hoop dat iedereen vannacht een lange, rustige nacht heeft
Maarre voor nu : een super:zon02: dag voor iedereen, lekker genieten :dag:
Goedemorgen. :zon02:
@Bloem: He vervelend dan zo’n afsluiting van een toch mooie dag. Maarja, ik hoop dat je verder nog wel genoten hebt en succes voor vandaag.
@Beps: Soms zit het mee en soms zit het tegen he! Werkse… :kus:
@Raak: Ja hoor. Ben gisteravond nog wel een poosje buiten gaan zitten… niks gezien uiteraard en daarna geslapen… als een roosje. ( wel chemisch ) lol2
Verder niets te melden. Gaan gewoon weer genieten van deze mooie, warme dag. Hopenlijk jullie ook. :dag: Fijne dag.
Bloem,pffff dat is wel balen zeg…Maar in elk geval wel een leuke dag gehad.
Viva,las op fb dat je weer niet kon slapen…Gaat je wel opbreken zo.
beps,geslaagd bij de ikea of heb ik daar overheen gelezen?
Roanna,weer met z’'n 2 in huis.Vandaag lekker van de zon genieten.
Raak,nog wat doen vandaag? Laatste dagje voor de kleinkids of hoeven die morgen nog niet naar school?
Wij straks eerst een verjaardag en dan kan C daar blijven en ga ik naar me cluppie.
Me ouders staan nr 1 voor een appartementje van de woningbouw waar ze op gereageerd hebben,gisteren wezen kijken en straks nog even ben benieuwd of ze het gaan nemen.
JA bij Ikea geslaagd. Div bakken en 2 gordijnen(of 2 pakken, en 4 gordijnen) voor de slaapkamer. Lekker ontbeten: ieder koffie(onbeperkt), samen 2 croissants 4 kleine broodjes, 2 plakken kaas, 2 gekookte eieren, en 2 keer aarbeienjam. Dan nog ieder een ommeletje… betaald: 3.60 hahahahahaha…
das inderdaad geslaagd beppie. Ik ben net een uurtje wakker. Lekker bijlezen op internet. Ondertussen begint het hier te onweren. Brrr supereng. Nuja ik neem even mijn fb post over want jullie hebben me denk ik nog niet op fb (buiten mexx dan) nuja dit poste ik 2min geleden :“wauw dit is echt freaky aan de keuken is het appartement al pikdonker door een onweer dat begint en aan mijn kant nog klaar licht aan de living die je bui zo in sneltempo doorkomen en in de slaapkamer wordt het nu stilaan ook donkerder. In de keuken onweert het al en hier zal het ook niet lang meer duren. Ondertussen regen regen regen nou daar ben ik dan wel blij om maar de donder vind ik eng”
Ondertussen zit het hele appartement onder een dikke laag donkere wolken en dondert en bliksemt het gelijk en zit ik te gillen
@beps: nou dat is lekker!!! En nog geslaagd ook! NOu wat gehoord van J & H?
@bloem: leuke dagen gehad met de kids…
@mk mag maandag weer aan het werk en de kids hebben nog 3 weken.
@TRL: is naar haar cluppie geweest… gelijkspel zag ik…
@viva: balen dat je nog steeds niet goed slaapt… BALEN!
@ linda, roanna, raak genoten van het weer??
Ik wel hoor en heb ook niets maar dan ook niets gedaan. JA badje op gezet voor mijn kanjer… foto’s volgen nog op FB! Zo lekker een hond die niet bang is voor water ![]()
Anderen waren als de dood voor water hahaha
Onverwacht nichtje op bezoek gehad want die wilde naar tante jac
Verrassing verteld dat ik mijn verjaardag 2 september houd in het plopsaland… Stond ze me daar te gillen dat je naar K3 ging hahaha zo leuk!
En ik geen troep en verder geen boodschappen doen zo lekker! Ik hou zo niet van verjaardagen vieren… is niet mijn ding haha
Zo nu op de bank uitgeteld van het niets doen ![]()
fijne aaf!
Zo, ik ook weer thuis
Trl : ja kleinkind moet morgen weer naar school, oudste niet he, die gaat naar 2e middelbaar, maar zijn vandaag niet met ons meegeweest, hadden met vriendjes wat afgesproken. Jij genoten van je cluppie? weet nog geen uitslagen, ben net thuis
Roanna : jij ook lekker genoten van het weertje ? wij zijn gaan picknicken aan de maasplassen in Limburg en daarna wilden we naar het rozenfestival in Lottum, nou zijn lekker omgekeerd want dat wilden denk ik nog een paar 100.000 man, in zo’n klein tutdorpie hahaha
Jac : jij onverwacht visite ook gezellig, ja hoor we hebben zeker genoten, 2 dagen heerlijk open rond gaan toeren, heerlijk. Gisteren restaurant gedaan en vandaag picknickmand mee
Amira : jij veel regen en onweer, idd is de regen denk ik wel nodig maar die klappen erbij….
MK : jij ook weer aan het werk morgen, is altijd even wennen he
Beps : ohoh meid wat heb je ze weer laten rollen, bij de ik.a gaan ontbijten, toe maar lol2 maarre zo blijft je potje voor Turkije lekker vol toch
Bloem : heb je echt de hele dag afgezien, heb je volgens mij niet meer langs zien komen
ikke uitgeteld van paar uurtjes zon bij mn ouders in de tuin, en het slaap gebrek. net ff gegeten, zo douchen en dan via internet ff wat filmpjes kijken en denk voor zonsondergang naar bedje toe… moe!
nou die regen heeft de stad goed gedaan alles lijkt opeens veel lichter en luchtiger en de temperatuur is flink gedaald
ik vond de regen geweldig de bliksem en donder wat minder maar goed je kan niet alles hebben he
Raak,niet echt genoten,helaas een gelijkspel.
Amira,lekker een buitje regen koelt wel ff lekker af dan.
Zo, ook net weer binnen van onze avondwandeling en ik heb weer wat afgelopen hoor. Kokkie moest onderweg natuurlijk weer even overal aan zitten. Foto’s zet ik zo even op FB. Heerlijk, wat geniet ik van dit weertje en velen met mij, want iedereen loopt buiten te wandelen, of is aan het fietsen en iedereen zegt je gedag. Ik ken ze heel niet, maar dat komt denk ik door het weer. Iedereen is in een goede bui.
@Beps: Schaam je… lol2 lol2 Voor zo weinig doekoes een onbijtje. Nou, Ikoja moet ook maar eens snel deze kant opkomen. Goed geslaagd dus!
@Raak: Oh, wat leuk zo samen picknikken. Tja… en iedereen trekt er op uit natuurlijk en met name naar de evenementen met dit weer en dus overal drukte.
@Jac: Nou, mijn idee met die verjaardagen. Ik hou er ook niet zo van en jij hebt het dit keer goed bekeken. Iedereen weer happy zo.
@TRL: Ik had het een beetje gevolgd in de tuin daarstraks.(laptopje op tafel) Nouja… het begin is er weer en jij hebt een paar keer per maand weer een leuk uitje naar je cluppie. :cheer:
@Bloem: Ik kan me er weer wat bij voorstellen. Leuke dingen gedaan van het weekend, maar toch miss net weer iets teveel van het goede.
@Amira: Ja, wat kan zo’n regenbui de boel dan opfrissen he, maar ik ben ook niet zo van de donder en de bliksem hoor. Vind ik gewoonweg… eng!
Iedereen nog een fijne avond en voor de werkenden…werkse weer morgen. :dag:
@amira
Een heerlijk verfrissend zomerbuitje.
@trl
Spannend voor je ouders. En jij weer een keertje naar de voetbal.
@bloem
Een leuke dag gehad met de nino’s. Leuke foto’s gezien, ze boffen maar met zo’n lieve tante.
@beps
Goed geslaagd bij de I*ea en goedkoop ontbeten.
@raak
Gezellig een dagje weg om te genieten van het mooi weer.
Al die 100.000 mensen lekker laten gaan en zelf wat anders gedaan. Goed bekeken, wij hadden dat woensdag bij de Apenheul. Het moet wel leuk blijven!
@viva
Nog steeds slecht slapen, balen hoor. Ik hoop dat je snel een beetje rust in je hoofd krijgt, dit houd je natuurlijk niet heel lang vol.
@roanna
Een kikker in de tuin haha. Wij hebben het wel eens als we ons wekelijkse rondje lopen dat er eentje in de schemering plotseling oversteekt, je schrikt je rot.
@jac
Dat is een leuke plek om je verjaardag te vieren, daar maak je de kinderen vast heel blij ben.
Wij hebben vandaag genoten van het mooie weer, we hebben gevaren met de boot van mijn zwager. Koelbox mee en mooi zitten en kijken. Daarna daar gezeten en gegeten.
Roanna,nou niet een paar keer per maand hoor,ze spelen tot de winterstop nog maar 1 keer op zondag thuis,de rest is op zaterdagavond
en die ga ik meestal niet omdat ik dan met oppas zit… ![]()
Mk,ja zeker spannend me ouders hadden er vannacht al niet goed van geslapen…
Zo weer wakker. Rubbie vroeg op, rare diensten, van vroeg naar dag naar avond naar dag naar nacht(voor Rubbie) Ikke alleen dagen haha. Zaterdag dus de middag en zondag de dag vrij!
Ik ben t een btje kwijt allemaal…dus iedereen een :kus:…
Ohhh en sommigen gaan over 2 wkn… ik dus over 3 haha
Mogguh
Weer nieuwe werkdag. Met zo’n druk weekend
Kan ik nog wel een extra weekend dagje gebruiken
Goedemorgen.
@TRL: Oh, dat dacht ik dat je vaker ging. Weet nog wel dat je niet naar uitwedstrijden ging. Hoe dan ook… je kunt ze weer volgen.
Enneh… wat spannend voor je ouders. Een beetje in dezelfde situatie als ons een paar jaar terug. Zullen we het doen of niet? Moeten zij ook een koophuis wegdoen of wonen ze gehuurd? Zo ja… dan wat minder complex, maarja… het is best wel een stap terug denk ik. Wij gaan het zeker over een paar ook weer proberen.
@MK: Jij weer aan het werk. Ja, eng hoor die vieze beestjes. lol2 Zat zomaar vooraan in de tuin en volgens mij nu nog ergens, maar zolang ik 'm maar niet zie.
@Beps: Weer verder met aftellen, maar eerst die rare diensten wegwerken.
@Bloem: Sterkte vandaag.
Verder niet zoveel te melden… misschien komt het nog. Laterssss :dag:
mogge
Hier een beetje grauw en grijs, valt tegen ![]()
Bloem : sterkte voor vandaag
Beps : Rubbie rare dienst en jij gelukkig normaal, weekend wel samen, gezellig
Trl : en hebben je ouders al een besluit genomen
MK : ja die drukte hoeft niet voor mij, hoewel…….zit te dubben of ik vanmiddag naar Den Bosch ga lol2lol2
Roanna : jullie weer lekker gewandeld gisteravond, zal zeker wel overal druk geweest zijn. Hier groet iedereen ook hoor die op straat loopt. Tuurlijk niet in de stad he :))))
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)![]()
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)![]()
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
@Raak: Je zei dat over Den Bosch. Nou, ik heb een FB vriend zeg maar, die had 2 vip-plaatsen gewonnen voor die aankomst op het station van DB en was op FB aan het leuren wie er met hem mee wilde en heeft mij zelfs nog via een PB gevraagd, maar ik had er om allerlei reden niet zoveel zin in. HIhihi. Vond het wel sneu voor hem, maar uiteindelijk wilde er wel iemand mee. Zal ook best druk worden, denk ik. Als je gaat… veul plezier.
Nou, ik ga showeren. :dag: