Goedemorgen,
Het :zon02: schijnt dus ziet er goed uit voor ons daagje weg, fijne dag all :dag:
Raak,veel plezier vandaag… Wij gaan ook een dagje uit.
Mogge heerlijk zonnetje lekker aan het rommelen in huis. Bedje al lekker schoon. Ik vermaak mee vandaag wel. Vannacht aardig geslapen. Op een rum cola das denk ik beter dan al die chemische troep.
Iedereen een fijne dag.
Raak en tlr. Lekker dagje weg. Geniet er van.
Beps ook lekker vrij en weer een dag minder in de roedel.
Goedemorgen.
Niet veul bijzonders te melden vanuit hier, dan dat het weer stralend mooi weer is en ik daar weer reuze blij van word.
Iedereen een fijne dag en voor diegene die juist vandaag een lekker dagje weggaan… geniet ervan. :dag:
Kom wel weer eens even kaike… Lateresssssssssssss. Voor de werkenden…werkze.
>>> Bijna >>>
trl : veel plezier, waar gaan jullie heen ? wij naar BB - speelland - Hilvarenbeek
Zoooo uitgeslapen: ZALIG!!!
Rubbie nog 1 avond. vanvaond eet de logeerpuber mee. ff ‘old-times’ zei hij. Hij heeft samen met zn vriendin hebben een woning toegewezen gekregen. Heel ‘spannend’ … ben trots op ze hoe ze het doen. Deze hebben we heel andere dingen mee gehad, meer als een vriend en al snel ‘heel zelfstandig’ … heeeeeel trots, deze ‘nep-moeder’ heeft de zolder al weer leeggetrokken: stoelen stofzuiger en dan nog eens kijken wat er op hun lijstje staat dat deze portomonee zal betalen(Rubbie zei al: Zn moeder betaald ook: DENK EROM hahahaha)
Nu dus ff chillen met Rubbie tot deze weg gaat: Schapjes, ff shoppen ed…
Raak,leuk daar heb ik wel eens op zitten bieden op vakantieveilingen.Wij gaan naar de lineaushof.
nou dames hier vandaag een chill dagje
awh thuis… weer 1 dag minder…
Hier ook bijna naar huis… :biggrin:
Ik met de logeerpuber gegeten!! Lekker bijgekletst: Ze doen het zooo goed!!! Alles op een rijtje gezet, alle kosten alle uitgaven, alles wat ze nodig hebben… dan maar 2de hands enzo…SCHITTEREND!!! Heb me ingehouden, maar de vreugde die je ziet, de dankbaarheid als je ‘een kleinigheid’ toezegt: ONBETAALBAAR!!!
Nu even rust
Wij weer thuis van een leuke dag in de lineaushof,was ontzettend druk maar de kids hebben zich vermaakt…Pff denk nu wel steeds dat het zondag is,niet gewend om op donderdag weg te gaan haha
@trl
Leuke dag gehad, ik ben er geweest toen ik een jaar of 8 was, daarna nooit meer.
@raak
Ook gezellig een dagje weg.
@beps
Fijn toch om te horen dat het zo goed met hem gaat, je hebt vast een goede invloed op hem gehad.
@bloem
Hoe gaat het nu met je buik, brengt het basis dieet de boel weer een beetje tot rust?
@jac
Nog steeds problemen op het werk?
@roanna
De nieuwe pc al geinstalleerd?
@viva
Hoe gaat het nu met je vader? Wordt het bij jou nu ook wat rustiger in het hoofd, slapen las ik met een beetje hulp van de rum
En nu volop gestort op het schilderwerk met alle ongemakken vandien.
@amira
Een kijkje op je website gekeken, maar zonder code kom ik niet zo ver.
Lastig als het vasten in de zomer is.
@mexx
Alle kleuren nagels weer voorbij zien komen.
Wij zijn een paar dagen naar het oosten van het land geweest. M. vandaag logeren bij mijn schoonzus. Vandaag een dagje met G. wat een rust 1 kind heerlijk zo’n dagje. Samen cake bakken, boodschapjes doen, vissen achter bij de sloot. Alleen hebben we daar een nestje met zwaluwtjes en moederzwaluw werd een beetje zenuwachtig omdat we er precies onder zaten.
Mk,ja ik ook hoor ooit met schoolreisje,maar was toen wel kleiner geloof ik en ook geen water erbij,kan me wel een achtbaantje herinneren maar die is er niet meer.
MK normaal kan je gewoon op de website kijken zonder code hoor amira.ophetweb.nu
ikke slaap, heel de avond tv aan met sport en reisgids lezen.
@ MK lekker weggeweest. best wel mooi weer gehad denk ik?
hiero gaat het al iets beter maar houdt nog niet over. blijf dus sowieso even doorgaan (moet wel met 8 liter soep) want merk wel effect
zaterdag surfles met de ninos in scheveningen. beloofd een mooie dag te worden en hopelijk kunnen ze surfen.
Ok, soep tot na je oren dus… Sterkte wijfie xxx
Ik naar bed, morgen met Rubbie naar de Ie-Ki-Ea!! Meld me in de middag
Goedemorgen meiden ik allang weer wakker weer een nachtje van 3 uurtjes achter de rug. Pfffffff
Mogge op deze laatste werkdag van de week
Bloem : gelukkig dat het iets beter gaat enne dat volhouden gaat je wel lukken hoor !
Beps : lekker met logeerpuber gegeten en goede tips gegeven, vandaag funshoppen :))) veel i.ea plezier
MK : mooie update ! lekker weggeweest, hebben jullie denk ik wel goed weer gehad he, nu maar 1 kind, scheelt toch altijd he, even 1 op 1 aandacht kunnen geven, vandaag ook fijne dag weer
Amira : heerlijk chijl daagje gehad, relaxed
Trl : jullie ook een heerlijk daagje gehad
Viva : jij weer aan de bahco’s geweest of gewoon lekker kunnen slapen ?
Roanna : jij ook heerlijk genoten van het :zon02: met een blij gezicht Fijne dag all
Zo vreselijk als je niet slapen kan, ik weet er alles van. Alleen bij mij nu omgekeerd, ik slaap waar ik zit. is ook heel vervelend kan ik je zeggen
Wij zo weg… dus… doeggie(jaja heel burgerlijk ontbijten voor 1 euro daar haha)