Mogguh
Zo te zien wordt het een mooie dag
Igg de laatste voor mn weekend
@beps valt wel mee hoor. Merk het resultaat
Dus dat helpt wel
@viev geen rummetje gedronken
@raak vandaag de uitvaart?? Veel sterkte
Mogguh
Zo te zien wordt het een mooie dag
Igg de laatste voor mn weekend
@beps valt wel mee hoor. Merk het resultaat
Dus dat helpt wel
@viev geen rummetje gedronken
@raak vandaag de uitvaart?? Veel sterkte
Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa)![]()
Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa)![]()
Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse
En de verjaardagen nog …
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda
Goedemorgen.
Jeetje… wat zijn jullie toch allemaal vroege vogels. Nou, zo vroeg ben ik niet ( meer ) hoor.
Maargoed, iedereen weer zo haar zegje gedaan.
@Beps: Inderdaad… daar mogen jullie best trots op zijn, want jullie waren het toen hij in nood zat, die hem opvingen en denk ook wel, het goede voorbeeld hebben gegeven. Dan krijg je dit ervoor terug. Wel verdiend van beide kanten. Veel plezier met shoppen.
@Raak: Sterkte vandaag. :kus: Gelukkig is het mooi weer, is het vaak wat minder droevig, althans voor de buitenstaanders, want voor de familie is en blijft het een groot verlies.
@Bloem: Goed zo. Even terug naar de basic en hopenlijk ben je dan klaar voor de zaterdag. Leuk hoor!
@Viva: He, wat jammer nou weer. Toch niet goed geslapen. Geen borrel gehad dan gister? lol2 Hoe dan ook, het is en blijft vervelend. Hoelang nog? Pffff…
@MK: Nee, nog niet geinstalleerd. Wacht even op wat “deskundigen” die mij hierbij kunnen helpen. Leuk dat jullie in het oosten waren. Toevallig ook nog hier in de buurt?
@Amira: Ik had van de week een kijkje genomen op je site. Vond het ook leuk. Het houd je tevens bezig.
@Mexx: Werken weer denk ik en druk aan het aftellen.
@TRL: Leuke foto’s weer gezien. Moet je wel mooi weer voor hebben, als je van al dat watergedoe wilt genieten, maar wat zag het er leuk uit.
@Jac: Bijna weekend. :cheer:
Zo, ik ga showeren, want moet zo weer na de fysio.
Iedereen een fijne dag. :dag: Geniet weer van de:zon02:
Zo een fijne vrijdag gewenst voor velen zal het het begin van het weekend zijn dus geniet ervan!
Schoonbroer gaat vanavond naar huis joepie jaja joepie joepie jee
Bloem : was ik helemaal hier vergeten te vermelden : vanwege de grote te verwachten drukte is de begrafenis gezet op morgen 10 uur mis en daarna aansluitend de begrafenis, dus vandaag niet
Jij lekker je laatste werkdag en dan een lekker zonnig weekend
Beps : ontbijten voor 1 euro, moet niet gekker worden met jullie he hahaha
Roanna : zie bericht bij Bloem. Jij succes weer bij de fysio !
Amira : bij jullie ook weer rust in de tent na vanavond
Viva : toch weer rot geslapen, jasses wat vervelend :kus:
Al even thuis, lekker gezeten, ontbeten, geshopt(niets speciaals, wat tietshirts voor Rubbie, een stuk gereedschap, bakken voor de hondensnacks en boodschapjes) zo de BBQ aan, ff lekker saampjes in de tuin, wijntje ff ontspannen…
Iedereen een :kus: …
Een tietshirt hmmmm wat moet ik me daarbij voorstellen?
in ieder geval is het kleine ettertje weg. Ben uitgeput manlief wou gisteren dat alle tshirts van de kleine gewassen werden die mocht ik natuurlijk allemaal nog gaan droogstrijken met dit weer en het vasten echt geen leuk karweitje zeker omdat ik al zo van strijken hou. Daarna nog broodjes voor vannacht op de bus gemaakt pfff voel me echt niet lekker
Niets bijz hoor haha, gewoon een t-shirt wat wij anders noemen…
Zullen wel meer termen voorbij komen die we in de loop der jaren hebben ontwikkelt,…
Lekker met Iepat in de tuin. Alles staat klaar zo lekker hapje eten
Owh lekker beps kom er zo aAn ![]()
@amira Heb wel met je te doen hoor. Vasten en alles. Ik word altijd stikchagerijnig als ik honger heb. Hahahha
nog 1 uurtje manlief is er niet want die brengt kereltje weg dus ik vreet gewoon waar ik zin in heb het wordt dr oetker pizza gepimpt met tonijn en verschillende soorten kaas met cake etc als toetje en liters cola als drinken hoezo kijk ik er al naar uit
Ik knock out ![]()
En ja roanna HET IS WEEKEND!!!
Volgende week vanwege te korten van ma tot ma ochtend werken
Oké goed maar dan neem ik di en wo ook vrij en gaat mijn vak de 29ste in ipv de ste1ste haha
Iedereen knuffel !!! Ga ff relaxen
@jac lekker ff dan ontspannen voor zo’n week
@amira smakelijk
Ikke krijg de ninos vanavond te logeren. Makkelijker
Voor morgen. Moet dus ff de logeerkamer uitmesten
Is nu mn dump kamertje. Net boodschapprn
Gedaan. Ga ff lekker gehaktballetjes en kipspiesjes
Maken. En hartige kaart. Ook flesje wijn mee voor mams
Wordt vast mooi morgen. Nu alleen nog veel doen
Ik verbaas me altijd hoeveel ik in het laatste half uur voor er iemand komt gedaan krijg… Meer dan ik in 1 week zou kunnen…(lol dank zij Roanna’s tegeltje op FB
Ik lekker tv kijken. En zo naar bed. Morgen weer werken
Nou ik zit voor de tv conan te kijken buikje is vol voelt lekker ![]()
De meeste hebben het al gelezen op fb,maar ik kom vanavond thuis om 21.30 is me fiets dus weer gejat $&*W%E&^^W(Q()$# Ktzooi…Zet hem altijd vast aan de bank,maar vanmiddag niet omdat we daar gingen zitten dus gewoon bij de tig andere fietsen gezet en ja hoor de mijne is weer weg
Ben echt zo kwaad… Briefje in het trappenhuis neergehangen of iemand iets gezien heeft. Tussen 18.00 en 21.30
Nou ja!!! Dat meen je niet!!! 3e keer alweer
Jemig he wat een aso!! Echt zo kwaad te worden
@amira eet je later nog een keer
@beps ja klopt. Goede stimulans ook. Logeerkamer gedaan
Konijntje. Wc en wastafel. Net gekookt ( hartige taart,
Gehaktballetjes, kip ananas spies, eitje, komkommer, tomaat, meloen etc)
Daarna keuken gedaan. Hopelijk blijft t allemaal koel
In de koelbox in de auto tot het etenstijd is
Moe… Hahhaa nu wachten op de ninos. Meteen naar bed wat
Mij betreft. Moe!
Bloem,idd de 2de waarvan ik de eerste toen heb terug gevonden via mp.
pffff turkije lover das ook echt balen
bloem yep rond 3u 3u30 ontbijt en heeeel veeeel water anders heb ik de ganse dag hoofdpijn
Trl; jeetje alweer?? Wat is dat toch met jou fiets altijd??? ![]()
Hier gisteravond een hele fijne avond gehad, vriendin L. kwam na 2 jaar op bezoek, het was zo fijn en vertrouwd!! Ben blij dat we deze stap gezet hebben!! 1 nadeel… Ze ging om 01.30 weg en ik moet er rond 07.30uur uit haha… ![]()
Zo op naar het werk! :dag:
Mogge
Mexx : fijn dat het zo’n leuke avond/nacht geworden is ![]()
Amira : logisch dat je dan hoofdpijn krijgt he, je suikerspiegel is net een jojo, nog even volhouden
Trl : heb je al wat nieuws over je fiets ?
Bloem : jij zal wel vroeg op zijn met 2 loge’s haha, veel plezier vandaag !!!
Jac : volgende week veel werken maar dan ook : eerder vakantie :cheer:
Beps : doet altijd in het laatste half uur het meeste, sla je de rest toch gewoon over en doe je altijd alleen dat laatste half uurtje lol2. Hoe was je bbq?
Roanna : en, nog steeds lichte vooruitgang bij de fysio ?
Dames, fijne zaterdag, ik begin helaas met een begrafenis:(