Turkish Tea Time deel 5

Dat is goed hoor Mexx(Ik voel hetzelfde haha,…eerst die zus van mij maar eens terug ;)!!!) da
weer een dag dichterbij de honden naar huis…;)!!!

Zo geslapen, vanmorgen een ochtendje werken, en dan 2 dgn VRIJ!!!

Goedemorgen. 9 uurtjes geslapen. Dat doet een mens goed
Koorts gezakt voel me ietsje beter. Vandaag weer een druk dagje
Dus ben weer weg

@Bloemmie: Laat je nog steeds de medicijnen staan?? Pfff meis… hopelijk is alles snel onder controle

Goedemorgen meiden.
Beps half dagje en dan lekker ff vrij
Bloemmie iets opgekapt gelukkig maar.
Roanna nieuwe pc kijk eens aan lekker snel op het internet.
Amira lijkt mee moeilijk hoor om een plekje te vinden als je daat moederziel alleen zit en dan ook nog een zwager van 12 in huis hebt. Denk dat jullie ook nog niet zo oud zijn.
Mexx jij telt ook lekker af.

Raak het zegtij ook niets hoor maar ik ben dan ook totaal niet thuis in de indo wereld. Zal dan wel een hele drukke begrafenis zijn.
Zo de spier komt een beetje tot rust dus we kunnen weer wat beter lopen ipv een oude wrak.

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda

Roanna,leuke en nieuwe pc en de kleinkids ook weer blij.

Bloem,gelukkig aan de betere hand.

Viva,ook weer aan de betere hand. Alles nu een beetje een plekje kunnen geven?

Beps,druk met aftellen altijd leuk.

Goedemorgen.

@Amira: Inderdaad. Lijkt mij ook niet makkelijk daar zo in je eentje te zitten met die hitte en je dan ook nog te vervelen. Tja… die warmte is natuurlijk heerlijk, als je er voor een paar weken bent zoals wij op vakantie, maar om nou altijd in die hitte te moeten zitten. Ik denk dat het een kwestie van heel erg wennen is. Maar straks als je weer aan het werk gaat, zal het ook wel weer meevallen toch. Sterkte met alles.

@Beps: Nog even…eerst zus en dan zo en dan…:cheer:

@Bloem: He, vond het zo jammer voor je dat het even weer niet zo goed ging, maar na een goede nachtrust, weer wat opgeknapt dus. Gelukkig!

@Viva: Van jou ook weer wat betere berichten. Nou, voorlopig even geen vreemde standjes meer doen hoor. Dat doe je maar weer in je vakantie. :stuck_out_tongue:

@TRL: Zo is dat. Van de week of volgende week even de nieuwe pc op z’n plaats zetten en dan kan deze naar D’ter.

@Mexx: Het schiet voor jou ook al best op he. :cheer:Voor je het weet…:wub:

@Linda: Ik zag ergens dat jij ook weer terug was. Hoe heb je het gehad?

@Raak: Vandaag weer sport kijken? Wat een mooie en spannende dag gister he!!!

@MK: Nog leuke dingen in petto of zijn jullie momenteel al elders op vakantie?

Oke, ik gewoon een rustige dag vandaag. Kokkie straks weer met die “oudjes” boodschappen doen. Heerlijk zonnetje hier momenteel, dus komt weer goed!

Fijne dag all. :dag:

Mogge, er zijn op de vroege morgen al veel mooie updates voorbijgekomen, zal ze niet herhalen, dus sluit me erbij aan :slight_smile:
Wij vandaag wat rommelen in huis en hopelijk vanmiddag in de tuin, morgen met dochter en kids naar speelland en dan vrijdag de begrafenis, die gaat zeker superdruk zijn m:(
Fijne dag iedereen, hoop weer op een aantal medailles

Bloempie veel beterschap
raak veel sterkte
beppie ondertussen zit de ochtend er bijna op en ben je vrij geniet ervan

Verder gaat het schoonbroertje eind deze week terug naar de köy. We zijn nog redelijk jong nuja 32 toch al manlief is zelfs maar 4m ouder dan ik. Ik zal blij zijn als ik terug aan de slag kan want nu verveel ik me kapot. Vandaag gaan manlief en broertje naar het centrum en blijf ik thuis want ze iftaren bij iemand en het is men only. Manlief wil broertje gelijk sultan ahmet en ahia sofia enz tonen maar goed daar ben ik dus niet bij. Ik ga denk ik gewoon wat haken ben een filetwerk aan het maken dat als het goed gaat salaam zal tonen. Verder ach zoeken nr leuke films en uitzoeken waarom bvn niet meer te ontvangen is hier mocht iemand daarover tips hebben graag.

Ikke thuis, en lekker vrij. Vanavond vermoedelijk mini-meeting met Jac. We moeten allebei trainen vanavond haha…

Dus… meld me wel.

geniet ervan beppie

ik ben ondertussen terug thuis. Ben nr de supermarkt geweest en heb lekkers gekocht dat ik normaal niet krijg als hij erbij is (lekker puh)
Op mijn blog heb ik ondertussen ook een post geschreven over mijn 101 doelen in 1001 dagen project mochten jullie nog ideeen hebben dan hoor ik het graag. http://amira.ophetweb.nu/?p=2285 ik zoek dus nog 19ideeen

ook thuis
awwhhhhhh pppfff
wel bijgelezen maar alles alweer kwijt… :frowning:

@amira, wat een leuk project :slight_smile: al is 1001 dagen wel lang en sommige doelen moet je denk ik wel concreet en afgebakend stellen, anders kun je zelf veels te veel sjoemelen of moet je alles in de laatste maanden nog doen… ik ga er eens overna denken, kan zo wel een paar dingen bedenken geloof ik :slight_smile:

wel het is natuurlijk max 1001 dagen he er zijn makkelijke tss mr ook minder makkelijke

Amira : zwager weer terug eind van de week, nu een daagje met je man weg, kun jij lekker je eigen ding even doen en dat was goed gelukt zo te lezen :slight_smile:
Je blog ziet er goed uit !!
Bloem : jij dus nog steeds moe, je lichaam te ver uitgeput, komt wel goed hoor, maar duurt weer even, het is bijnaaaa weekend :kus:
Beps : jij naar de training en misschien daar wel mini meeting, gezellig !
Hier echt niet in de tuin kunnen zitten, is gaan bewolken en heeft net ook ff flink geregend, jasses, hoop wel dat het morgen beter weer is
Fijne avond all :dag:

Minimeeting gehad, altijd ff gezelli… pfffff was een gilavond(Botan had er zin in, of neit haha)

Nu thuis, lekker ff op de bank wachten tot Rubbie komt

even gewoon ego: Tot morgen :dag:

@beps aan ja botan was aanwezig hoor :slight_smile: Heerlijk dat uitproberen en dominant zijn. Ach ja ik hou ervan.
Was gezellig!!!
@bloem knuffel !!!
@linda weer terug van vakantie
@mexx hoe was de sushi van laatst?

Welterusten iedereen!

Nou ik had onverwachts een heerlijke avond bij de nederlandse buur.

Jac, heerlijk!! Zoals altijd hihi…

Mogguh. Nog 2…

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak