Raak gecondoleerd meis, altijd moeilijk zoān geliefd iemand te verliezen heel veel sterkte.
Beps weer een daggie minder meis met al die woeffies, en zo tel je lekker terug.
Roanna nou lekker geregeld dan, wat een miskleun zeg van o*d.
Tlr. jij lekker geslapen vannacht NOT las het op fb, zwaar irritant is dat, en dan vandaag lekker brak sterkte.
Mexx jij aan de sushi geweest gisteren brrrrrrrrā¦geef mijn portie maar aan fikkie.
Jac jij hommeles op het werk, is geloof ik tegenwoordig mode bij al die werkgevers. Lekker dan.
Zo de deuren en het trappengat (voor de helft) geschilderd, nu nog de kozijnen, maar vandaag ff niet die kozijnen is altijd van dat gepriegel en ik heb niet zo heel veel geduld om af te plakken dus dat mag hubs lekker doen hij kan niet verfen, al heeft hij het al tig keer geprobeerd, moet je niet willen hij duwt veel te hard op de roller/kwast dus krijg je allemaal strepen. Maar ik heb lekker een spier verdraaid of overbelast of whateverā¦dus ik heb au!!! In mijn rechter bil/onderrug nou ja heb al een voltaren (de enige echte uit turkije) ingenomen en nu gaat het wel een beetje, kan mijn rechterbeen niet echt lekker optrekken dus ben net een oud wijf als ik loop.
Vandaag komt mijn vriendin die is zondag teruggekomen uit Benidorm een bakkie doen en dan gaan we samen gezellig lunchen maar hoop wel dat het weer opknapt want het komt hier met bakken uit de hemel, alles is grijs en het lijkt net of het mistig is maar dan van de regen die loodrecht uit de hemel denderd. (wateenvreselijkeklotenzomeris2012).
Viva,pfff houdt niet op bij jouw heā¦En jullie weer fikse regen daar.Hier is het wel grijs maar nog steeds droog.
Ja idd niet fijn om niet te kunnen slapen pffffffffffffff
Mogge,
Trl : dat is knap vervelend als je zo slecht geslapen hebt, sterkte vandaag, zal dan wel een lange moeizame dag worden
Viva : jij weer een spier verrekt, groot gelijk dat je dan vandaag een rustdag neemt en lekker gaat lunchen met vriendin, heel veel plezier
Hier gelukkig wel droog en een heerlijk :zon02: Ga zo ff naar het hockey kijken, wordt een spannende wedstrijd denk ik
Nou, het gaat mij er niet om, om O*D zwart te maken, helemaal niet, want miss hadden ze de mensen ook zelf nog wel gebeld, maar als zij zoān advertentie voor de zaterdagkrant opmaken (normaal heb ik geen eens een krant meer, toevallig nu van de buren die op vakantie zijn) dan weten ze toch al wie ze dan af moeten bellen. Vooral als het er maar zo weinig zijn.
Maargoed, heb alles weer geregeld en tja⦠met de auto is voor mij geen optie, al helemaal niet in de ochtenspits die kant op, de trein kan ik miss⦠net halen, maar daar vertrouw ik niet op als het tekort voor vertrek is. Ook wil onze zoon ons met alle liefde wegbrengen, maar dat wil ik beslist niet, omdat het een doordeweekse werkdag is en best een beetje op een onmogelijke tijd is, dus daarom wil ik het niet.
@Viva: Au⦠doe dan ook eens rustig aan. Geniet van je dag met je vriendin. Ohā¦Benidorm⦠leuk, leuk.
@Raak: Jullie veel sterkte gewenst. :kus: Ik kan me er wat bij voorstellen, Zo was kokkieās moeder ook.
Verder sluit ik me even bij de mooiere updates aan, want ga nu showeren, om zo weer naar de fysio te gaan. :dag: Fijne dag all.
raak gecondoleerd
verder iedereen lekker aan het werk?
ik zit thuis verveel me rot het is hier elke dag 30° pffff zon werkt op mijn zenuwen. Ik mis de regen. Toen ik op vakantie was in Belgie had ik bijna elke dag regen ik was zo blij als een klein kind
Amira : hier gelukkig ook wel zon, maar heb toch nog liever ook die 30 graden erbij :))) Dochter woont op Bonaire en snakt ook naar regen, maar dan voor de grond want het is er zoooo droog, al maanden geen drup regen gevallen
Ben beetje aan het werk, maar niet overdreven hoor
Beps : 4 weken, zijn ook zoooo om joh !
Zeker met al dat admin werk!! haha⦠volgende week gewoon āalleen overdagā werken hihi!!!
Lekker gewoon alle avonden thuis eten met Rubbie, en het weekend ook alleen de zaterag ochtend!!! SHOPPEN voor de vakantie haha
@ Beps: Tuulijk Beps. Zijn zo om. Als wij eerst maar eens weg zijn. >>> :cheer: Whhahahahahah. Ik lach je toe he!!!
@Raak: Oke. Het zal best een bekend restaurant in jullie omgeving zijn, maar ik ken het niet. Ik ken wel de dansgroep Bunga Melati. Daar heeft mijn nichtje jaren bij gedanst en wil het dacht ik weer oppakken.
Hoe dan ook, het is gewoon triest dat ze er niet meer is.
Ik heb vanmiddag een nieuwe pc gekocht. Moet 'm nog wel installeren en dan gaat deze nog naar mijn kleinzoons. Zij wilden hem nog graag hebben voor bij hun moeder (mijn dochter) thuis.
Zo, krijg zo koffievisite⦠dus ik denk tot morgen weer. :dag:
Laatste uurtje vasten net begonnen aan de courgette beignettes ik heb de gourgettes gerasped en manlief gaat er nu de bloem en de eieiren etc doorgooien en dan bakken maar. Ik krijg terug mijne klop dus ik doe even rustig aan
Roanna : leuk joh nieuwe pc, veel plezierige uurtjes ermee
Amira : snap dat je nu klop krijgt maar het zal nu zo wel tijd zijn bij jullie, afiyet olsun !!
Bloem : sport kijken is vandaag geen straf hoor, het is genieten, lekker languit op de bank ploffen, wel eerst eten he anders blijft het niet goed gaan
@ raak ja ben weer terug naar de basis van het dieet. ff 1 weekje alleen soep, ei en yoghurt om de buik helemaal rust te geven. kan wel janken zoveel ongemakkelijke pijn heb ik door de dag heen
maar janken doen we wel van vreugde⦠wat een mooie medailles vandaag! die epke! ongelooflijk, echt fantastisch
zo zo voel me iets beter
schoonfamilie woont ver weg jammer want met schoonmoeder kan ik het best goed vinden
schoonbroer is nu op bezoek mr zal blij zijn als die terug is hij is 12 en wil constant aandacht luistert niet kortom de ideale huisgast (not)