Turkish Tea Time deel 5

Goedenavond all.

@Bloem: Nog gefeliciteerd met de kids.

@Amira: Nou, vind het knap van dat vasten. Lijkt me best moeilijk, al went je lichaam er wel snel aan neem ik aan, als je goed gezond bent. Succes ermee.

Zo dames. Iedereen weer thuis van het werk of van andere leuke dingen. Gaan we weer een nieuwe werkweek in, tot aan… :cheer: :cheer: >>> Oh nee, ik werk niet meer he. Nouja, thuis dan nog een beetje.

Wij hebben ook een hele gezellige dag gehad. Mijn neef had nog een oude videoband van een vakantie met 15 personen toendertijd in Benidorm (1995) op dvd gezet en die hebben we nog zitten kijken met z’n allen tijdens de regenbui toen we toch even naar binnen moesten, maar verder heerlijk buiten kunnen zitten eten enzo. En oh, was wat ik daar nog mager op die film…Gewoon eng als ik mezelf zo terug zie, maar wel een te gekke en toffe vakantie was dat. Leuke tijd!!

Voor nu… weltrusten all… en tot morgen weer. :dag:

:turkey:Roanna: 28 Augustus t/m 7 September Tosmur Grand Uysal ( via Gazipasa):turkey:
:turkey:Viva: 28 augustus t/m 14 september Tosmur Grand Uysal (via Gazipasa):turkey:

Beps: 4 sept tm 14 sept: Kusadasi
Jac: 4 september tm 18 september: Turgutreis
Mexx: 16 september t/m 27 september Kusadasi
Wendy: 24 sept t/m 28 sept, Heijderbos, Limburg
Trl: 27 sept t/m 30 sept : Eurodisney
Wendy: 15 april t/m 19 april 2013, Huttenheugte, Coevorden
Raak: 26 november t/m 27 december Bonaire
Raak: 31 december t/m 1 januari Spijkernisse

En de verjaardagen nog …

22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
18/09 Wendy
13/12 Trl
29/12 MK & Bloem
10/01 Mexx
22/01 Roanna
04/04 Beps
28/06 Toos*
02/07 Amira-Elske
01/08 Linda

Roanna,jullie wel een regenbui gehad? Wij hier helemaal niks …

Mogguh. Nieuwe week. Zucht.

Zo dan… nu ff een rustige ochten, 14 uur richting werk. Morgen de hele dag(10-18.30!) en woensdagochtend een extra ochtend…allemaal admin werk hihi

Nu ff met Rubbie zitten, hij heeft avonddienst deze week…en vrijdag saampjes vrij!

Oef wat een nacht… Onweer vanaf een uur of zes… Zwaar irritant!!!

Goedemorgen.

Hier wel wat regen gehad vannacht, maar geen onweer.

@Mexx: Hoorde het net op de radio. Tussen Alkmaar en Uitgeest geen treinverkeer mogelijk door blikseminslag.

@TRL: Ja, zo na de lunch begon het eerst zachtjes te spetteren, maar daarna een flinke bui. Poosje binnen gezeten en toen was het weer droog. Kokkie de tafel en stoelen weer afgedroogd en toen hebben we buiten kunnen zitten en eten, tot ze weggingen.

@Beps: Bedankt voor het vergroten. Had het eerst niet zo goed door, maar als je goed kijkt… was het wel zo. lol2lol2 Geniet nog ff met je Rupsje.

Verder… iedereen weer een fijne dag en voor diegenen die moeten werken… werkze. :dag: Latersssssssssss.

Ach Roanna: Het past wel bij je lengte dus heb nog even getwijfeld lol2lol2!!!

Komt goed… tijd schiet niet op!!! Eerst maar eens die honden weg :wink:

Mogge/middag
was vanmorgen al vroeg weg, nu weer thuis
Trl : jij een gezellig weekend gehad dus, goed om te lezen
Amira : wel nog weggegaan maar valt zeker en vast niet mee tijdens de Ramadan, dat geloof ik graag
Roanna : leuke herinneringen opgehaald en oude video’s met slanke, lees magere, Roanna gekeken, leuk he
Bloem : zo te lezen niet echt veel zin in de nieuwe werkweek, sterkte
Beps : deze week veel werken in de admin. vrijdag lekker saampjes vrij en beetje blij als de logees weer weg zijn :slight_smile:
Mexx : vroeg wakker door het onweer, niet leuk
Hier beetje regen gehad, maar was gisteren bij zoon in Utrecht daar wel veel regen
fijne maandag verder

Pffff net boven de deuren geschilderd wat een but werk maar goed das maar weer gedaan. Nu ff zitten. Vandaag wel aardig weer gisteren in amsterdam geweest daar ook weinig regen gehad alleen terug naar stortregen. Bij kennissen van grand uysal ja roanna j. En m. Was van de week 50 geworden dus ff een bakkie gedaan.
Beps was zal je blij zijn als de logeer honden terug zijn bij hun baasje. Zou mee de volgende keer eerst bedenk en voor ik ze weer nam. Jij brengt ook je honden naar het pension.

Sorry even ego… Vanavond sushi!!! :tongue:

@mexx: smakelijk alvast
@viva: druk aan de schilder
@beps: richting werk en nog 29 dagen te gaan.

Wij hier ook regen gehad maar gelukkig geen onweer. Hoewel het een dorp verder op er heftig aan toe is gegaan.
Hommeles op het werk. Ik kan als ik wil alle dagen werken maar dat aan we niet doen.
Ja ik ook nog 29 dagen!!! :smiley:

regen zie ik nu wel zitten ja mag gerust even gebeuren

Ik ook te werk, jemmig overal al druk dus … :wink:

Meld me straks wel even hihi

Goedenavond.

@Jac: Och jee… ben je ook weer lekker mee dan. Zou goed voor de pot zijn, maar je moet natuurlijk ook aan je eigen gezondheid denken, dus lekker… niet doen.

@Viva: Maar dan kom jij straks wel terug in een heul mooi huis. Zo ist maar net. Beter verven, dan weer overal achteraan moeten.

@Amira: We zullen wel even wat verkoeling die kant opsturen. lol2 Verveelt ook snel hoor!!!

@Mexx: Bofkont! (Al lust ik het zelf nie!) Eetze.

@Beps. Niet storen!!! Druk daar! :dag:

Ik had een busticket besteld voor naar Schiphol bij O*D nachtvervoer en alles was geregeld en betaald, las ik zaterdag jl in een advertentie, dat je nog kon boeken voor die nachtpendels, maar na, ik dacht even, de 23e niet meer met de bus van 5 uur. Ik dus toch vandaag maar even bellen en ja hoor… dat gaat niet door wegens te weinig aanmeldingen.

Oke, begrijp ik wel, maar ik zei tegen die dame… als ik nu niet gebelt had, hoe was ik dat dan te weten gekomen? Ja…ja… we gaan die mensen nog bellen. Ow… te weinig aanmeldingen en dan duurt dat dus best lang om iedereen :paranoid: even na te bellen, dat het niet doorgaat. Ik kon nog wel met die van 2 uur mee, maar dan sta ik veulst te vroeg op Schiphol. Dus… nee, wij gaan niet meer met jullie mee. Oke, dan storten we uw geld wel terug.

Nu dus maar weer het hotelletje op Schiphol geboekt. Weet ik in ieder geval zeker dat ik er kom en op tijd ben. Niet te vroeg, niet te laat. Pffff… wat een gedoe.

Ikke thuis, ff snel op de zonnebank en gedoucht. Heerlijk.
Rubbie rond 23,30 thuis, en nu ff niets doen

@roanna: Daarom rijd ik zelf, Bah… zag vandaag een aanbieding van Groupon, rijd met de auto naar schiphol, iemand haalt m op, parkeert in Aalsmeer(ongeveer dan) en als je geland bent komen ze m weer brengen. 1 week 27 euro… jammer dat we al geboekt hadden haha…

Nu ff tv kijken en de honden verzorgen

Mexx : en, heeft het weer gesmaakt ?
Jac : alle dagen werken is een beetje teveel van het goede he, dan lig je straks zelf ook plat en dat is niet de bedoeling, toch ?
Beps : jij je zonnebankje weer gepakt en nu wachten op Rubbie, ook al druk op het werk
Viva : en, lekker opgeschoten met het verven, alleen de deuren of moet er nog meer geverfd worden ?
Roanna : nou dat is dan ook weer een lekker verhaal, denk je alles lekker op tijd geregeld te hebben voor je vakantie kom je er per ongeluk achter dat alles niet doorgaat, pfffff tegenwoordig moet je echt overal zelf achteraan gaan, beetje extra service wat je mag verwachten is er vaak niet meer bij he. Gelukkig niet overal….
Ik vanavond bericht gekregen dat de overgrootmoeder van R en J is overleden, zou morgen met dochter bij haar op bezoek gaan :frowning: Maar ze heeft de rust verdiend

Amira : was jou helemaal vergeten, sorry hoor :slight_smile: Jij wilt dus een beetje regen voelen ? Zullen we ruilen dan ???of… ga naar Londen zit de OS te kijken en daar komt het met bakken uit de lucht !

Ach Raki… ik vind juist de ‘oudjes’ zo moeilijk. Ze zijn er altijd, en ineens zijn ze weg. Vaak vind ik dat nog moeilijker te dragen. Sterkte voor iedereen…:kus:

Ik wacht op Rubbie, nog een half uurtje. Dan hondjes uit en naar bed :wink:

Beps : ja zeker weten, zij was iemand die altijd vrolijk was en van een feestje hield. Had altijd voor iedereen wat te eten en een luisterend oor. Hield ook de familie, die echt indisch groot is, bij elkaar. Was ook zeer geliefd door iedereen en dan laat dat toch een gat achter he.
Truste alvast voor zo !