Turkish Tea Time deel 4

Geniet er maar van,ooooooo is toch mooi om verliefd te zijn.

Inderdaad Sev we hebbennogal wat gekletst hier,en dan dacht jij nog dat we deze niet vol kregen voor jij naar Turkije gaat.
Ik denk dat we eind van de week al aan deel 5 zitten.

Hahaha zou het!! Ik heb wel vrijdag de hele dag vrij, dus dat zal ik wel veel online zijn!!

x

Is mogelijk als je bedenkt dat we vandaag al bijna aan de 200 zitten en met het weekend erbij gaat het sneller denk ik.

Juist gebeld :smiley: hij was al in het cafe van zijn broer aan het werk, moest nu ff wat gaan halen naar de supermarkt om te drinken, blijkbaar alles op, nja zo gaat dat daar hé ? Als hij terug is belt hij me terug op :d:d:d:d:d:d wihiiiiiiiiiiiiiiiiiiii maar o jééééé er was daar veel lawaai !

alhoewel, ik vind dat het in het weekend meestal niet zo vlot gaat hier … dus als we nu nog ff doordoen hebben we mss het weekend niet nodig !

Ocharme werkt die jongen hard.

En nu zit jij zeker op je telefoon!!!

ja en hij verdient er dan nog nx mee :mad: en zijn broer pikt de hele tijd zijn laptop in !!! Hallo !!! Mag ik ook nog eens mn vriendje spreken ? :smiley:

Haha dat zou goed doen maar dat gaat nooit lukken!!!

Van telefoon gesproken, ligt nog beneden !!! Ik bel met skype via computer mocht je je afvragen hoe ik anders heb gebeld :wink:

Dus eigenlijk profiteren ze ook nog van hem,zielig hoor.
Hoe oud is je vriend?

Ja dat ken ik als wij naar onze vriend in Alanya bellen skypen we ook,lekker makkelijk.

Dan is het zeker erg als hij zijn laptop zou moeten verkopen,kost hem dat bellen ook nog eens zoveel.

sev…haha ja dat bellen!! ben me al drie dagen aan het inhouden…!!

morgen bel ik ook weer:D

heb je intussen al gebeld, of ben ik iets vergeten te lezen?

Hij gaat terugbellen dus Sev zit nu helemaal geconcentreerd naar de pc te staren!!!

Ik ga mijn vriend vanavond bellen!! Ik ben trouwens helemaal verslaafd geraakt aan een mannenluchtje> Armani Code (ofzo) Dus die ga ik maar voor Askim halen!!

x

haha…ja cyn…;)koop een flesje voor jezelf:D:D erggg lekker!!

oke…sev, bel ze.

ach wat…ga ook proberen te bellen…of toch maar morgen…?

ja…morgen…

haha filiz… Bel jij maar morgen, anders is het turkse netwerk straks overbelast :wink: haha

hmzz…komt een beetje raar over van die parfum…nu ik zo terug lees wat ik getypt hebt…

ik bedoel…als je je vriend die geur hebt gegeven…ruikt ie daar natuurlijk naar.
koop voor jezelf ook zo een flesje…en je wordt lkkr iedere dag aan m herinnerd :wink: