Ja daar heb ik al gekeken… haha bedankt mensen ik wordt van alle kanten geholpen:D
Feeling hot hot hot toooooooo hot :no:
Ja erg he en als we deze temperaturen in Turkije hebben hoor je ons niet klagen
JAAAAAA hier is Cyn al… Wanneer wil je weg, voor hoelang en vanaf welke luchthaven??
x
In Turkije hebben we een zwembad en hier niet, ik toch niet … Om het half uur spring ik in turkije erin, hoe kouder hoe liever !
Haha,als Fashion niet wil ik anders wel,maakt niet uit als ik maar in Antalya land.
Kijk ook even op Neckermann.nl zij hebben ook vaak aanbiedingen! Anders Iristravel… Die hebben ook wel goedkope vluchten!
x
Offf te voet, per boot, fiets, auto, kruipend, …
Andere mogelijke alternatieven ![]()
Misschien kan ze ons kleedje wel even lenen!!!
x
Je mag mijn scootmobiel wel lenen!!!
Meiden, ik dacht zo al, mn hartje begint weer te kriebelen, en waarom ??? Omdat het 18.00 u gepasseerd is ! En nu vraag je je af: huh ? 18.00 u ??? Jaaaaa, heeft mn vriend gedaan met werken zo ongeveer. Bel hem dan meestal op, tot nu toe bijna iedere dag want ik kan het echt niet laten… Nu jullie mening graag: Bellen of niet ?
Bellen!!!
Zeker weten ? Iedere dag probeer ik me sterk te houden en zeg ik: niet bellen, niet bellen , niet bellen maar het is sterker dan mezelf… Dus je zegt ook bellen hé ? Straks denk hij: die zaag is er weer :s
Natuurlijk doen!
Nee natuurlijk niet,hij zal er net zo naar uitkijken je stem te horen als jij die van hem.
Ok al 2 stemmen binnen
Zal wel moeten bellen nu zeker ? Ik bel best binnen 15 minuutjes want nu zit hij wss nog in het hotel in de douche of op zijn scooter naar huis…
Goede beslissing Sev!
hihi
Volgens mij doen we er geen 2 weken over om dit topic hier vol te krijgen ! Als we zo doordoen tenminste ![]()
Gewoon doen meid… Soms ben ik wel eens boos op mijn vriend, en dan wil ik hem gewoon niet bellen en smsen…maar doe dat dan toch ook weer gewoon!!!
x
Heb dus ook dat probleem… Als ik nog maar denk dat hij boos is, bel ik hem en dan blijkt er niets aan de hand maar dan voel k me wel beter dat ik het met zekerheid weet anders gaat er een nachtje over en kan ik echt niet slapen…
Nou, ga even bellen nu, kan echt niet méér wachten ![]()