haha…oke is goed…maar dan moeten jullie morgen niet bellen hoor!!
Haha ok, ja ik dacht al!!! HUH??? haha… Maar nu snap ik hem wel!! Vind het echt moeilijk om iets leuks voor hem te verzinnen om mee te nemen!
x
je gaat zelf toch al…
vind ie waarschijnlijk het aller leukste!!
Haha laten we het hopen!!! Ik haat het om met lege handen aan te komen, moet gewoon wat meebrengen!!
Haha ik weet het al… KLOMPEN hahahaha nee dat kan ik hem niet aandoen!
haha…ja, leer je hem ook in een keer de klompendans:D
een leuke boxershort ofzo? had de vorige keer een leuke gekocht met de nederlandse vlag erop, onze leeuw en de tekst aanvalluhhh achterop;) en ook een geurtje idd.
Haha ik had ook een boxershort, met heel groot in oranje letters holland op zijn kont… Maar die ligt nu weer thuis, ben hem vergeten te geven haha!
haha…nou dan geef je hem de volgende keerr;) probleem opgelost!!
of een mooie foto van jullie, in een mooie lijst.
Mag ik eens heel nieuwschierig zijn?
Hoe lang hebben jullie verkering?
en we gaan maar door!!!
@Cyn: Je hoeft niets mee te nemen, hij omhelst je en dan is het voor hem al weer voldoende!!!
@Filiz: knap hoor dat je je inhouden kan met bellen!!! Maar morgen…
Waar ik al die lekkere recepten vandaan heb, gewoon uit het leven zeg maar. Hier en daar hoor je iets!! Maar dat met afvallen, ja ik heb ook levenslang zeg maar, dus ik ken wat trucjes
@Jill: Ja dat verliefd zijn, dat kunnen wij oude dames soms wat kwijt zijn he! Maar zo af en toe, dan steekt dat ook bij ons weer op toch… en bij mij is het al weer een paar maanden bezig dus, heeeeeerlijkkkkk met hubbie
Nou dames ik ga de tuin weer in, dacht ff bijlezen, maar ik word alweer geroepen, duurt veeeeeeels te lang hihi
![]()
Hallo te oud? Nee hoor ook na 23 jaar zijn er regelmatig nog kriebels.
@Jill: Sinds april 2005…
Dat is dus al een tijdje,niet altijd gemakkelijk he zo lange afstands liefde.
Erg blij dat deze werkdag weer voorbij is! Nog twee te gaan deze week :o Had lekker veel fruit meegenomen, echt geen zin in eten met die hitte. Bij gebrek aan een badje vanavond maar met de voetjes in emmers met koud water. Is weer lekker veel gekletst vandaag, moest aardig bijlezen!
Nur is inderdaad al een hele tijd niet meer hier geweest…Ben benieuwd hoe het met haar gaat. Hopenlijk meld ze zich snel weer eens.
@Sev: wat ontzettend vervelend voor je vriend dat het zo slecht loopt met de massages. Frustrerend, ook voor jou kan ik me zo voorstellen. Haha moest wel lachen om je hamam avontuur met je moeder, geweldig! Wat een leuke man bij de apotheek! Als het dichterbij was ging ik ook ff bij hem langs ![]()
@Jill: wat een gedoe met je tanden. M’n moeder gaat daar binnenkort ook mee beginnen, ziet er behoorlijk tegenop. Maar ze heeft steeds veel te veel last van om het zo te laten. Leuk trouwens dat je zo fanatiek mee praat op het forum, gezellig!!
@Beps: lekker geshopt dus! Fijn dat je zo’n goede en aardige dokter hebt. Bbq’ ze vanavond! Jaaa die ijsjes vind ik ook lekker! Heb ook het liefst waterijs.
@Jac: leuk dat je weer ff wat laar horen! En super dat je het weer zo naar je zin hebt dat je misschien nog wel een keer gaat. Shopze vanavond!
@Bloem: ben ook nog nooit naar de hamam geweest na 9 keer Turkije. Hihi maar dit jaar in Turgutreis komt het ervan hoor! Zou idd nu ook ff wachten op initiatief van M. Wat toevallig, onze buren vertrekken deze week ook voor hun rondreis door Peru en Bolivia. Lijkt me geweldig!
@Filiz: ja leuk he die kleintjes! Heb me gister ook zo goed vermaakt met het dochtertje van onze vrienden. Ze was helemaal in de ban van een zweefvliegtuig dat steeds overvloog. Echt schattig! Was de watermeloen lekker?
Lekkere receptjes trouwens allemaal, van het weekend maar 's uitproberen. Wil nu ff helemaal niets.
Alhoewel, ik wil wel wat cocktails drinken in Alanya, wie gaat er mee? Ben te moe om te sturen :asleep:
Nee soms is het echt slopend!! Dat moment dat je afscheid moet nemen is zooooo kut!!! Echt dat wil ik eigenlijk helemaal niet meemaken!!!
x
Koop je er meteen zo’n Volendammer pakkie bij :laugh: .
Ja!! En dan verf ik ze haar lichter, en ik heb mijn eigen Jan Smit!!!
x
Dat geloof ik Cynthia,maar ja de liefde he en zit het er niet in dat jij ooit ginds gaat wonen of je vriend hier?
@Diamond,ja ik ben nu totaal verslaafd erg gewoon ik ik kan gewoon niet meer achter die pc uit.
Leer je hem hollands Cyn!!!
Als de nacht verdwijnt
En de zon weer schijnt
EN DIT IS DAN DE 200 ste