@Jill: Tsja… Weet je wat het is… Ik heb hier mijn leven, en hij daar… En hij moet sowieso nog het leger in,en daarna zien we eigenlijk wel verder!!!
x
@Jill: Tsja… Weet je wat het is… Ik heb hier mijn leven, en hij daar… En hij moet sowieso nog het leger in,en daarna zien we eigenlijk wel verder!!!
x
Idd, ze vergeet zelfs dat ze ook nog moet gaan slapen ![]()
Dames even een tip over die Hamam,het beste is dat je naar de hamam gaat in het begin van je vakantie,dan krijgen jullie allemaal een mooi egaal kleurtje en bovendien houd de kleur langer!
HA ja erg he,ik lig er nooit in voor een uur of 4.
@Jill: hihi verslaafde!!
Ow ik ga binnenkort naar een salsa avond! Lekker los met die heupen ![]()
Haha jezus!!! Nou ik moet ook wel zeggen dat het verslavend werkt hoor dit forum!!! Maar ja het is ook zo gezellig hier he!!!
xx
Is ook niet gemakkelijk op hier alles op te geven he en dan nog ginds wennen.
Er wonen is toch nog heel iets anders dan op vakantie gaan he.
Al moet ik zeggen eens de kinderen me niet meer nodig hebben dan ga ik voor een paar maanden naar daar zeker in de winter.
Stelletje kletskousen! Maar wel heelu liefu
Verslaafd zijn is niks maar afkikken,en ik kan het weten ben 5weken geleden gestopt met roken,niet gemakklijk hoor.
@Dia: JIJ BENT OOK LIEFFFFFFFFF
Knap van je Jill! Wel héél moeilijk zeker? Vindt een sigaretje nog ff te lekker om te stoppen, misschien na de vakanties…
O WAT ZIJN WE LIEF VOOR ELKAAR.
Maar het is waar allemaal schatten hier.
@Cyn: SMAK!!
Ja na 30 jaar stoppen pfffffffffffff,maar ik heb het wel met laser gedaan he.
En erg he maar al 6 kilo bijgekomen.
Echt knap van je Jill!!!
Zou het ook wel willen maar ben wat dat betreft echt een slappeling en een te grote zenuwpees. Heb ik mijn sigaretten niet meer loop ik helemaal de hele dag te stressen.
Was 3 jaar geleden gestopt, 2 weken zonder sigaret, totdat we 5 sterfgevallen hadden in nog geen 3 weken tijd. Toen ging ik voor de bijl!!
Jullie zijn gewoon allemaal lief!!! Echt hoor heb nog nooit zo’n leuk forum bezocht!!! En er komen ook steeds meer leuke/lieve mensen bij!!!
x
Ja in zo´n situatie is het ook niet uit te houden,wat erg zoveel sterfgevallen in die korte tijd je zou voor minder weer beginnen roken.
Maar ik ben ook niet zo held hoor maar omdat mijn tanden eruit moeten en ik die implantaten krijg zij de tandarts dat het afstotingsgevaar veel lager was.
Dus ja toen maar gestopt maar ik voel me nog geen ex roker hoor.
En al die voordelen waar iedereen die gestopt is het over heeft,ik merk er niets van alleen in mijn portomonaie.
vind iedereen hier ook lief!!!![]()
@dia…de watermeloen was lkkr…wat voor een fruit heb jij allemaal gehad?
wat leuk een salsa avond…:RockOn: klinkt goed die cocktails,ik ga mee…zal ik rijden dan?
toch maar ff gebeld naar mijn askim…:)…tja kon het niet laten, krijg er altijd zo een goede zin van…en die had ik al;)moet je nagaan…![]()
@jill.knap joh!! denk niet dat er veel mensen zijn die je dat na doen!!
moet ook nog wat gaan eten… te slap gevoel nu…maar weet niet wat!!
suggesties…??
kus kus
Gewoon wat sla,tomaat,komkommer en ik weet niet wat je allemaal in je ijskast hebt.
Met dit weer is dat altijd het lekkerste.