Weet je waar ik zin in heb?
In een lekker marlborootje mmmmmmmmmm
@Marion: mijn moeder net zo. Ook heel lang gestopt met roken maar toen haar moeder was overleden is ze ook weer begonnen. Ikzelf rook gelukkig niet zo heel veel…Wel op vakanties, tijdens stappen en nu af en toe met m’n collegaatje in de pauze.
@Filiz: ja lijkt me ook leuk. Is een soort van salsa night en daar ga ik met een vriendin naartoe. Lachen! Nou als je wilt mag jij sturen hoor! Kan ik lekker achterover leunen met een waterpijp. Heb ff geen puf meer.
ja klopt, maar ben te lui om iets te gaan maken :embarrese :embarrese …liefst kant en klaar:whistle:
ik ga ns in de diepvries zoeken
haha…dat marlborootje heb ik net gehad!!
@dia…waterpijp…hmzz nog noioit gehad…is het wat? miss toch ns proberen in augustus:)
Smakelijk in elk geval wat het ook wordt.
Een vriend van ons is vorige week ook gestopt, ook met laser. Als het werkt zal mijn man mij er ook wel heen sturen. Heeft er een enorme hekel aan.
Heb ook nog goed nieuws. Neefje mocht om 17.00 uur naar huis. Ging vanmiddag opeens een heel stuk beter. Houden nog wel dagelijks contact met het ziekenhuis en als het niet gaat dan direct weer terug. Kan hij weer rustig slapen. Krijste daar alles bij elkaar als er maar een witte schort in de buurt kwam.
Ja leuk waterpijp,is wel leuk om eens te doen ook heel gezellig met een paar man.
Dat is goed nieuws Marion en je zult zien eenmaal thuis gaat het al snel nog beter.
Welk hotel ga je Dia in oktober?
@marion…gelukkig dat het beter gaat…nergens zo fijn als thuis!!
@jill…dankje, heb net n pizzabroodje in de over gelegd…niet dat ik daar echt zin in heb…maja je moet wat;)
@Marion: da’s goed nieuws! Hopenlijk blijft het nu goed gaan en kan hij lekker thuisblijven.
@Filiz: heb je al gegeten dan kunnen we zo vertrekken :RockOn:
nee nog niet…maar eet anders daar wel een donertje:D veel lekkerder!!
oke ik haal je zo op!! wil nog iemand mee?
@Jill: naar hotel Grand Zaman aan het Kleopatra strand. Vlakbij de tennisbanen, ken je vast wel?
Ikke wil ook mee!!!
Ja ken het maar ben er nooit geweest.Is het goed?
prima…ben dr zo…!!
Hadden voor afgelopen juni het nieuwe Grand Zaman Garden geboekt maar was nog niet klaar. Toen zijn we in Grand Zaman gekomen. En nu hebben we het voor oktober weer geboekt dus ja wij zijn er heel enthousiast over. Vindt vooral de ligging heerlijk!
Je weet me toch wonen he?
Moppies, ik ga jullie verlaten! Vind het mooi geweest voor vandaag! Praat please niet al te veel, want dan moet ik alles terug lezen
Nou ja kijk maar ik ben er morgen rond 10.00 uur weer!!
Kus
Ja ideaal eigenlijk,al huren wij altijd een auto want met de rolstoel is de taxi of dolmus niet echt gemakkelijk.
oke dia…ik ben dr!! instappen maar, halen we jill nog ff op (in hasselt;))…nog iemand??
btw…vind je mn oogschaduw niet te donker…? voor te stappen, kan het wel…of toch niet?