@Kris, heel veeeeel plezier!!! En ja bij 1000 post moeten we een nieuwe openen!!!
x
@Kris, heel veeeeel plezier!!! En ja bij 1000 post moeten we een nieuwe openen!!!
x
@Jac: welkom terug! Hopenlijk kun je weer gaan boeken voor oktober, zou wel super zijn! Blij te horen dat het weer zo goed bevallen is, wij moeten nog 7 weken wachten voordat we weer gaan.
@Sev: wat heerlijk dat de tickets er zijn! Nu begint het natuurlijk helemaal te kriebelen. Idd jammer van de tijden maar ja…je gaat!!
@Cyn: moet woensdagochtend werken en daarna duik ik meteen het zwembad in! Nog maar 28 dagen, schiet op!!
@Linda: heb ook gekookt, maar inderdaad érg warm in de keuken…
@Kris: veel plezier de aankomende dagen!
@ Kris: Ook namens mij van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren.
Ook wens ik jou en je vriend heel veel plezier in het pretpark. Geniet ervan. Het is zoooooooleuk!
**Groetjes Roanna
**
Op naar deel 5 dan vandaag ?
Als iedereen meewerkt, maar anders komt Jill vanavond vast nog langs. Zij is degene die lekker lang doorgaat, als ik al slaap onder het koele aircootje(hihi)
![]()
ok, doe ik ook wel ff door als Jill komt, wel niet te héél lang want ga morgen vroeg opstaan om naar de markt te gaan en mn foto’s op te halen. heb er enkele laten opnieuw maken van toen ik héél klein was. Zal ik ze eens aan mn vriend tonen ![]()
Ohhh kan hij meteen zien hoe het eruit ziet als er ooit een kleine Sev komt hihi
Ik ga zo al. Ben helemaal door dus!!
Tot morgen allen
![]()
@jac…welkom thuis meid, idd die heimwee, we kennen hem allemaal;)
@sev…lkkr dat de tickets er zijn…jmmr dat de tijden niet zo gunstig zijn, maar ja je kan niet alles he;)
@linda…heb vandaag ook in de keuken gestaan…mn moeder had zin in spinazie:(bah…kan je je voorstellen…heb lkkr een broodje gegeten;)
@beppie…tot morgen
ik ga nog lkkr de tuin in…
@dia…ik zou hier in princiepe ook in mn blote kont rond kunnen lopen, niemand die me ziet…alleen rot als de bel gaat en je moet snel de deur open gaan doen;)!! hehe
liefs
@Filiz: gewoon niet opendoen dan, komen de mensen al over de haag ![]()
Heyyyyyyyy LADIES
Kom Op we gaan er nog eef aan trekken he dat deel 5 moet er vandaag nog komen
Hellow giiiiiirlllllllllls !
Ik ben klaar ervoor ! Is een half uurtje te doen ? voor 29 reacties denk ik …
?
Wat een hitte he Sev niet te doen
Ja joh dat klusje hebben we zo geklaard
Valt goed mee hier, zit met mn laptop voor het raam, en nu en dan een fris briesje op me, zàààààààààààlig ! Morgen weer + 30°C :sad:
Maar moeten er wel wat hulptroepen bijkomen he anders wordt het vermoeiend.
Z o een kletser ben ik nu ook niet
nog 23 bij deze
Jij geen kletser Jill ? JIJ hebt mss wel dit topic half volgekletst
hihihihi
Ff kijken wie online is nog.
Komaan meiden, op naar deel 5, zal ik mss nog deel 6 meemaken voor ik vertrek !!!
Ja ik zit ook met laptop op schoot,voor het raam en het zweet guts langs me lijf.