Turkish Tea Time deel 4

@kris…klinkt hartstikke gezellig!! geniet ervan…en van harte gefeliciteerd met de verjaardag!! miss okk te vroeg, ma zo vergeet ik het niet;)

@Kris, alvast gefeliciteerd meis!! En geniet maar in Movie World… Is erg leuk!!!

@llemaal, ja is echt erg hoor die branden… Toen ik in Turkije was is ook de gymzaal van mijn oude basisschool afgebrandt… En nog wel meerdere dingen!!! Maar ja er lopen een hoop gekken rondt hoor!!

x

@Filiz: de rupsen zijn allemaal dood ! Dankzij het wondermiddel van mn oma :wink: Zijn allemaal een voor een geveld door dat middel. :smiley:

@Jill: Heb daarjuist op het nieuws gezien dat er in Hasselt een strand is gemaakt voor deze zomer ?

@Cyn: owwww branden ! Ben ik altijd bang voor ! Hopen dat het stopt nu !

@Kris: Alvast een Gelukkige Verjaardag voor jou ! Véél plezier morgen in Duitsland ! Geniet ervan !

Vandaag heerlijk een loom dagje in de tuin. Ben naar m’n ouders gegaan, niemand die me daar ziet zitten. Eerst lekker in het badje en daarna topless in het zonnetje. Heerlijk. Voel me in onze tuin -waar iedereem je kan zien- niet zo prettig.

Heb Von een pm gestuurd, hopenlijk reageert ze er snel op.

@Kris: ook van mij alvast een heel fijne verjaardag. Leuk zeg zo’n twee dagen weg met je vriend. Geniet er maar van!

Hallo allemaal, groetjes van mij, nu ga ik weer gauw verder werken, vanavond meer!XXxx Mar

@Kris: Ook namens mij een hele fijne verjaardag en geniet ervan!!!

@Jac: Alweer boven water??? Valt het erg tegen om weer terug te zijn???

Vanavond weer werken, het zal weer warm zijn. Heb het weekend ook gewerkt en t was vreselijk. Zweet liep in straaltjes over mn rug. Gelukkig dan 2 dagen vrij. Zijn van plan om naar t strand te gaan.

@Kris
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!! Maak er wat moois van samen in Movie World.

@Dia
Vreselijk is dat wanneer iedereen je kan zien, net of je in de etalage ligt :wink: .
Had vroeger een buurman die altijd boven stond te gluren als ik in bikini buiten lag. Had dat eerst niet in de gaten maar hoorde via via dat hij me dan zat te bekijken. Heb me sindsdien 's zomers nooit meer prettig gevoeld in mijn eigen tuin.

Hoop dat we snel iets horen van Von

@ kris, alvast van harte gefeliciteerd!! maak er ene paar leuke dagen van met je vriendje in germany!!

hier is het nu 38 graden en ik zwem bijna weg…vandaag is ook nog eens de dag dat ik van hot naar her vlieg en geen moment rust heb…pfff…lekker is dat, trek denk ik maar weer voor de 3e keer vandaag een nieuw t-shirt aan.

C u later!

@Marion: vreselijk zo’n gluurder! Wij hebben eigenlijk helemaal geen privacy in onze tuin. Van elke kant kunnen er mensen de tuin inkijken. Vandaar dat ik met dit doort dagen lekker naar m’n ouders gaan. Zou ik -als ik zou willen- in m’n blote kont kunnen gaan zitten zonder dat iemand me ziet. Heerlijk!

@Bloem: heb je al iets meer je plekkie gevonden op GC? Zal nu wel druk worden met alle vakanties die inmiddels begonnen zijn…

Hey hallo allemaal,

Ben weer terug in nederland:(
Echt niet leuk. Heb buikpijn en wil graag terug.
Maar waarschijnlijk ga ik in oktober ook weer terug naar ADR. Maar nu even wachten tot ik het groene licht krijg. SPANNEND.
Had 3 uur vertraging, HEIMWEE.
Krijg het straks nog moeilijker want mijn ouders gaan 2 september 15 dagennaar ADR en ik, ik zit thuis.
Maar goed ik lees niks bij want dat gaat me veel dagen kosten.
Hopelijk gaat het met iedereen goed.

@ Sev: idd die boek turkse vlinders had hem zo uit.
Mooi boek en goed beschreven. Dank je voor de tip

Groet jac

Ze hebben zojuist gebeld van het reisbureau dat de tickets er waren !!! Zijn we direct om geweest !
Alleen, in onze 10 dagen vertrekken we maar om 18.30 uit Brussel. is middernacht tegen dat we daar zullen zijn in het hotel en dat ik vriendlief zal zien. Om terug naar België te komen, zijn we pas om middernacht terug thuis. Had het liever andersom gezien :frowning: maar ja, kan nu even niet anders. Mag al blij zijn dat ik op vakantie mag !
We vliegen met Pegasus.

Groetjes xxx

@Sev, wat heerlijk dat de tickets er al zijn!! Dan komt het vakantiegevoel tenminste echt al een beetje!!!

@Jac, ik weet hoe je je voelt!!! Dat gevoel moet langzaamaan slijten!

@bloem: PFFFF klinkt als een flinke hitte! Hier is het ook nog super heet en ze zeggen dat het woensdag 35 graden wordt!!! Ben benieuwd… Heb dan vrij, dus kan ik mooi bijkleuren!!!

Meiden nog maar 28 dagen … :smiley:

x

@Sev wat zal jij blij zijn,nu kan je beginen met aftellen.

@Welkom thuis Jac,is niet gemakkelijk he om je weer aan te passen

Oooh heerlijk! Ik zit lekkere foute zomernummers te luisteren… Dragostea din tei enzo… Heerlijk hoor! haha heb echt lol!

x

Heb net aardappels met vlees en groente klaargemaakt. eigenlijk veel te warm om te komen maar ja je moet wat he

ikke is er weer ff!! Ben vandaag dus wezen helpen bij vrienden, vanmiddag kwam de puber een frisje doen, ff gekletst, en toen naar de chinees om eten te halen(Linda ik ga dus niet in die stik hete keuken staan!!)

@Sev: Heerlijk de tickets!!! Jammer van de heentijden, maar goed, je gaat en daar gaat het om, Askim ze komt!!!

@Bloem: ach ja, klagers geen nood zeiden ze bij ons altijd!! Ik zou het wel willen zo’n baan, maar kan niet zo lang zonder hubbie!!

@Cyn: Wat een toestand bij jullie met die branden!! Jemmig man er moet wel een heeel zieke geest bij jullie daar rondlopen, brand is het ziekste wat ik ken!!!

@Kris: Fijne verjaardag, en vooral fijne dagen daar!!! GENIET!!!

@Jac: welkom thuis(Oh nee, verkeerde topic :laugh:) Het went vanzelf weer allemaal!!

Nou allemaal, ik geloof dat ik de meesten gehad heb, ben ik iemand vergeten, sorry, ik been het niet helemaal bij op het moment.
:wave:

@ Jill: het lijkt mij ook superleuk! IK wou eigenlijk naar Eurodisney maar dat ging niet meer op zo’n korte termijn…

@ Marion & Dia: vies he… wij hebben ook zo’n tuin waarin iedereen je zomaar kan zien liggen, vindik nooit echt een fijn gevoel!

@ Jac: hmmm, komende paar dagen zullen wel vervelend zijn. Lekker vaak op dit forum komen om het Turkije-gevoel een beetje te behouden :wink:

@ Cyn: wat nou fout… gewoon hartstikke leuk om bij mee te schreeuwen. En je wordt er nog heel vrolijk van ook, vandie zogenoemde ‘foute hits.’

@ Linda1980: idd veel te warm om te eten. Ik had iets uit de oven… Veel te heet! Dit is het perfecte seizoen om allerlei lekkere salades klaar te maken!

@ Sev: krijgen we nog n fotoo van je shirtje met je vriendje? Lekker van die tickets, maar balen vande vertrektijden. Maar ik snap hetniet helemaal, je komt ook pas om middernacht terug? Dat is toch goed, want dan kun je langer in Turkije blijven?

@ Beppie: Hoop dat het gezellig was bij vrienden? Lekker dat je binnenkort mag motorrijden. Altijd leuk een extra wegpiraat. Ik ga na de zomer mijn rijbewijs halen; wil ook wel eens weten hoe het is om de weg onveilig te maken!

@ Bloem: Die ene gozer nog gezien waarmee je hebt gezoend? Misschien was hij wel de knapperd van de eeuw?

Iedereen die mij heeft gefeliciteerd: heel erg bedankt. Ik ga zo weg naar mijn vriendje dus ben hier pas donderdag weer. Ik ben bang voor de hoeveelheid die ik bij moet gaan lezen. Trouwens… is het een afsrpaak dat we na de 1000e post een nieuw topic openen(bij Turkish teatime) ? Of is het gewoon het limiet 100 blz ofzo? Want je kan toch na de 1000 posts gewoon nog doorposten?
Nouja, in ieder geval. Iedereen veel plezier komende dagen. Hoop dat het weer mooi blijft, al mag het van mij iets kouder.
Oja! Ben vandaag wezen shoppen met mijn vriendje omdatwe toch in de stad waren. Heb 2 paar schoenen (van die gympies die je overal naartoe aandoet en van die makkelijke instappers, waren samen 9 euro!!) 2 shirtjes (samen 7.50) en een jurk en een rok. Ik voel me weer helemaal zomers!:smiley:
Doeeeei! fijne avond nog dames!

ow, kristina, niet zo snel weggaan, ik wil je ook nog ff feliciteren!!
*Dus…*GEFELICITEERD!!
En heel veel plezier in Duitsland!!!
XXXxxxMar

Kristina gefeliciteerd

@Kristina: Ja, maar de laatste dag kan je toch niet veel doen, je moet tegen smiddags je kamer uit, het is nog snikheet, sta je daar met je belgiekleren, kan je niet meer douchen zoals het hoort, tenzij in een gemeenschappelijke ruimte van het hotel, moet je op je bagage letten, heb je al handbagage mee én is het afscheid nemen van vriendlief des te pijnlijker …
hehe, liever vroeg toekomen en vroeg vertrekken dan laat… Ma ja, ik ga en dat is belangrijkst !