Turkish Tea Time deel 4

Goedemorgen !

Heb juist een mini-tshirt gemaakt met foto van vriendlief en ik erop :smiley: Heb 3 pogingen moeten doen, is uiteindelijk gelukt :stuck_out_tongue:

Vet schattig Sev!!!

@Bloem: Nog met hem gesproken? Ik heb 2.5 uur met mijn askim online gezeten… Pff mis hem toch wel erg hoor!! Maarrrr nog maar 4 weken :smiley:

@llemaal: Nu zit ik nog even lekker thuis, en dan om half 1 weer werken… Heb eigenlijk niet zo’n zin vandaag!!! Woensdag is geloof ik de warmste dag deze week (35 graden) en dan heb ik lekker vrij!!!

Alkmaar wordt al een paar maanden lastig gevallen met brandstichting, en nu was gister de ijsbaan aan de beurt… Net totaal vernieuwd, en nu tot de grond afgebrandt!!

Trouwens heeft iemand nog wat van Von vernomen? Ik hoop zo dat ze geen slecht nieuws heeft gehad…

X

De Meent helemaal afgebrand???

Ja dat staat op teletekst(RTL4)… Zal vandaag wel even langsrijden… Er staat op teletekst dat Sportcomplex de Meent in de as is gelegd… Maar zodra ik meer weet hoor je het wel van me!!

x

@Sev
Nederlandse woord voor kuisen is schoonmaken of poetsen.
Nog meer cadeautjes Sev? Heb je nog ruimte in je valies voor je eigen spullen :wink: ?

@Cyn
Erg die brandstichtingen!!! Snap die mensen niet die zoiets doen.

@Sev,ik zie geen foto maar misschien ben ik blind!

@O wat erg van die branden,er lopen toch heel wat gestoorde rond.

@Cyn
Nee, niets meer gehoord van Von. Zag dat ze vorige week online was en heb toen gevraagd hoe het met haar was maar ze heeft niet meer gereageerd.

@Jill: ik heb deze keer geen foto geplaatst, wel op die tshirt, niet op het forum hier.

@Marion: Juist !:dead: Schoonmaken hahahahaha nou wat erg van mezelf !!! was wss nog niet helemaal wakker :wink:

Ik hoop dat alles goed gaat met Von, dat ze geen slecht nieuws gekregen heeft. heeft wss wel wat tijd voor zichzelf nodig…

Maar Sev die vorige kreeg ik ook niet te zien.

Heeft niemand het telefoonnummer van Von?Dan kan misschien haar iemand bellen.

Goedemorgen allemaal! Weer een nieuwe week in het vooruitzicht. Hier is het gelukkig nog niet al te warm nu.

@Cyn: geniet nog maar even van je vrije ochtend. Nog vier weken doorzetten meid en dan begint het gote genieten weer!

X Dia

@Jill: ik weet niet hoe je een foto hier moet plaatsen, wss moet die eerst ergens op internet staan vooraleer je die kan zien.

http://tkfiles.storage.msn.com/x1pFkJ1fwmVRhF88KAFBY3orwYtzbcpzcmJDO_xESeX_UdC7IIsSbWXF7DOL4-nDYKfg30UHBDaJjQMO_oqZtzsVIJN7P8fPmA1V9Br4qS5p_ZwWEYJqlj7VlWTjK8vaRYkln-UypwB5UYYEvj506kaXQ

Is er nu een foto te zien ?

@Sev
Nog geen foto te zien Sev, moet idd eerst op internet staan. Als je naar de startpagina gaat van WW staat links boven in de hoek een link waar je je fotoalbum kan maken. Hoe je dan verder moet als je de foto in het album hebt gezet staat beschreven onder vakantieliefdes beschreven bij foto’s.

@Jill
Weet niet of iemand een telefoonnummer heeft. Kunnen altijd een PM sturen als het te lang gaat duren.

Bedankt Marion, zal er vanmiddag eens voor kijken !

Inderdaad Sev maar ik ken Von niet zolang het zou misschien beter zijn als iemand dat doet die haar al langer kent.

goede morgen allemaal!! heb al gewerkt,m en kan nu weer van het weer gaan genieten;)

@sev…ik zie ook geen foto…ondertussen al van de rupsen af? ze zien zooo eng uit he!?

ben idd ook benieuwd hoe het met von is!! laten we het beste hopen

iedereen een fijne dag…

liefs

O o o wat wordt er hier toch veel afgekletst!
Ik beloof dat ik alles zal bijlezen later vanmiddag, maar ik moet nu weg! Moet namelijk kaartjes halen in Rotterdam op centraal station, ik ga morgen (dan ben ik jarig, woehoe!) samen met mn vriendje naar Warner Bros in Duitsland! :smiley: We gaan twee daagjes.
Helemaal blij!

Tot vanavond en geniet van het mooie weer :smiley:

@Kristina,alvast gefeliciteerd een beetje vroeg maar als ik je niet meer spreek dan ben ik het zeker niet vergeten.
Geniet van je 2 daagse uitstap naar duitsland,lijks me hartstikke leuk daar,je hebt me op een idee gebracht om ook eens te gaan.