Turkish Tea Time deel 4

@Bloem
Zijn vreemde wezens die mannen … :frowning::confused: … :(. Laat hem lekker ff in zijn sop gaar koken. Gemakkelijk gezegd, zou zelf ook graag willen weten hoe of wat als ik jou plaats stond. PPPPPPPFFFFFFFFFFF … is zo mooi verliefd zijn maar soms ook zooooooooo moeilijk.

@bloem…idd mannen!

@dia…nee vandaag geen zwemplannen…heb het ff gehad met het zwemmen haha…er is net een vriendin weg…en dadelijk ga ik lkkr na oma friet eten:)
heb jij nog plannen voor de zondag?

xx

@Kris: de meeste van mijn vriendinnen denken wel een beetje hetzelfde over de leeftijd waarop ze graag een kindje zouden willen. Allemaal zo rond hun dertigste. Mijn vriend is wat ouder dan mij en begint er de laatste tijd regelmatig over hihi. Jij hebt lekker nog alle tijd joh!

@Sev: leuk om zo dichtbij Frankrijk te wonen lijkt me. Heb vanmiddag nog even lekker in het zwembadje gezeten maar begint hier nu beetje dicht te trekken qua weer.

@Beps: gelijk heb je! Lekker doen wat je leuk vindt en waar je van geniet!! Was de fruitshake lekker? En schiet hubbie al een beetje op?

@Bloem: heb je M. uiteindelijk nog gesproken?

@Filiz: eet smakelijk! Denk dat wij zo ook maar 's wat makkelijks gaan eten. Vandaag ook niks bijzonders gedaan. Zijn nu even bij m’n ouders. Nog even lekker in het water gezeten. Zometeen nog even wat downloaden, hoorde zonet een erg leuk nummer.

@Dia
Heb geen zin in te koken vandaag, zelfs geen puf om iets te halen. Dus is Hub de pineut. Hij moet zo meteen chinees halen. Kookt hij ook eens een keer.
Hoe is het met de oorpijn van je vriend? Gaat het al wat beter?

@Dia: komaan dia, een kleintje, zoooo schattig :wink:

@Marion: mmmmm chinees, ik kom af !

@Bloem: mannen altijd hetzelfde ! Nog een geluk dat er vrouwen bestaan op deze wereld, of de wereld was al lang vergaan…

ow ja, had ik al gezegd ? Mn vriend moet nu voor de opening en de sluiting van het massage en fitnesscentrum zorgen van zijn baas ! Dus: werken van 8.00 u - 20.00 u . En hij is er echt niet blij mee. Hij heeft aan zn baas gezegd dat hij het wel gerust deze week wil doen, maar dat zijn vriendin (ik dus :wink: ) op 1 augustus komt, en dat hij dan vroeg naar huis wil zoniet neemt hij zijn ontslag ! En die baas heeft het goedgekeurd. Wel zijn er wat problemen met mn vriend en die baas. Moest die baas weten dat ik het ben dan zie ik wss mn vriendje nooit… Er is veel gebeurd vorig jaar omdat die baas zo jaloers was omdat ik niet met die baas uit wou gaan (had al mn vriendje leren kennen) en die baas was zooo jaloers dat hij me probeerde af te nemen van mn vriend. Nou, is hem nooit gelukt, heb nooit niet willen uitgaan met een man die mn vader kan zijn en die bijna altijd dronken is !

@Marion: wij ook lekker makkelijk, heb een tosti gemaakt. Oorpijn is nog niet veel beter, hij moet morgen naar de huisarts.

@Sev: jaha een klein Dia’tje. Hihi zou wel leuk zijn. Maar nu nog ff niet :slight_smile:
Wat een vervelende man zeg, die baas van je vriend. Gelukkig hoeft hij niet die uren te werken als jij er straks bent. En je bent er al bijna meid!!

Ow net superlekker nummer gedownload: Cheb Khaled ft. Cameron Cartio - Henna. Weet niet of het nieuw is maar klinkt wel errug lekker!

@marion…chinees is idd ook lkkr!!

@sev…jong jong jong wat een rare vent, die baas van je vriend!!

@dia…was de tostie lekker? de frietjes hebben goed gesmaakt!!

tja, verder heb ik niet veel te vertellen!! ga wat lezen in de tuin

xx

ohh dia…hello my friend van formula abierta…ook echt een leuk nunmer, niet de tekst ergens op slaat maar je kan er lkkr op swingen;)

lees dat iedereen makkelijk heeft gedaan met het eten, ik heb nasi gemaakt. erg lekker, heb nog over dus maar aantal porties in de vriezer gedaan

@Linda: stop ! niet in de vriezer ! Ik lust wel wat nasi :wink:

@sev: sorry zit er net in

Net weer een lekkere shake gemaakt. Met banaan, aardbeien en magere yoghurt

mmmmmmmmmmmm klinkt lekker ! Ik zo meteen abrikoos en nectarine :smiley:

Juist de hele buurt bijeen geschreeuwd… hebben we hier een plant staan, vol gaten in haar bladeren… Blijken de daders rupsen te zijn. Kijken mijn ma en ik waar ze ergens zitten om ze uit te roeien, botsen we op een kanjer van een rups, mooi groen met stekels. Pakt mn ma die rups eraf met een ander blad, verschiet ze zich alsnog dood van de grootte van dat beest, gooit ze dat blad met beest en al wel niet mijn kant op !!! Nou, echt, zonder dat ik het wist weergalmde mn stem de hele buurt door :embarrese jakkie jakkie jak, heb er nog de kriebels ervan.

Waarom altijd ik ? :mad:

@Sev,ik maar kijken naar het nieuws om te zien of jij niet in beeld kwam miasschien bij 40 40 van VTM met je mini zonnebloemen!
Wat een ellendige vent die baas van je vriend ik zou hem eens in de sauna opsluiten en eens lekker laten koken.

@linda,jammie nassi ik maak dat ook af en toe ,maar de ingredienten die ik nodig heb koop ik in nederland,wat chinese gerechten betreft kan je hier moeilijk aan allerlei ingredienten komen.Dus zo nu en dan effe de grens over voor dat spul.

Zo meiden, het is weer maandag. Nog 7 daagjes en ik mag weer motorrijden!! 4 UUR!!! Ohhhwww ik kijk er al naar uit, en zeker met dit weer. Als het meezit(en dat mag wel weer eens voor me!) dan mag ik over18 daagjes gewoon op de motor stappen en gaan!! Ik kan niet wachten dus!!

Vanmorgen een kennis helpen. Ze gaan vandaag verhuizen, en nu moet het huis daar opgeruimd worden(Voor Jill en Sev: Gekuist! Vind dat zooo’n mooi woord, ik zeg dat meestal en niet het nederlandse woord!) Ik ga dus de ramen doen, das mijn ding. Heerlijk!! Hier zijn de ramen zoooo vies(nu hubbie aan het schuren en schilderen is!) dus mag ik me daar afreageren. Tot 12 uur, dan vind ik het genoeg, kan ik ook niet erg over mn grens gaan.
Tot vanmiddag dus
:wave:

@Jill: Was ik wel vergeten een bericht naar 4040 te sturen over mn zonnebloemen ! Ik wist dat ik iets over het hoofd zag !

@Beps: wat is het nederlandse woord dan voor ‘gekuist’?

Goedemorgen Dames,

Een hele fijne dag gewenst!!!