Turkish Tea Time deel 4

@Sev&Jill
Heeft echt tekeer gegaan bij jullie zeg! Gelukkig hier nog niet. Hoop ook niet dat het gaat gebeuren want ben alleen thuis.

Tante Sev heeft weer gewinkeld!! Is zo leuk he, cadeautjes kopen voor je neefje/nichtje. Kon het ook niet laten toen mijn petekind geboren was en had bij elk bezoek wel wat bij voor hem.

@Kristina
Klinkt wel ff anders dan slaap kindje slaap

@Bloem
Hard gewerkt op je weblog. Leuke foto’s weer!!
Truste!!

Goedenmorgen allemaal!
Na een flinke regenbui gisteravond hebben we de voor- en achterdeur open gezet, de ventilator bij de voordeur(daar kwam de trek doorheen) en is het in huis(gisteravond!!) erg opgefrist, MAAR … waarom is het nu dan zooooo benauwd???

@Sev: klinkt leuk, daar zal de moeder to be(Het is er toch nog niet??) heeeel blij mee zijn! Wat een toestand met dat wateroverlast!! Hoop dat de auto het ook gehouden heeft verder!

@Kris: Die karaoke is hier ook elk weekend. Er is altijd wel iemand die een feestje heeft, en met regelmaat bellen we maar weer eens ivm buurtoverlast. Iedereen denkt altijd dat je het moet pikken, nou wij hier(de hele rij met buren)pikken het niet meer dus

Ik mis vast een hele boel mensen. Ben nog zo muf als een muffin hihi
:wave:

O ja, en of je zin hebt voor een eigen baby als je al die leuke babykleertjes ziet ! Maaaar ik ben 20 dus nog ff iets té jong vrees ik voor eentje :wink: haha en ik maar zagen en zagen aan mn vriend, die zegt altijd als het zover moest zijn dat hij naar Afghanistan vlucht :smiley: :smiley: nog een tweede sev erbij maar in miniversie en die komt zot :wink: hihi wel om te lachen hoor ! Maar ah, eerst zorgen dat ik een job heb en zo en mss dan ev kijken maar ooooo wat zijn die baby’s schattig ! Mn vriend is van het zelfde idee is er ok nog niet klaar voor en hij wil pas echt een baby als hij er echt goed voor kan zorgen dat dat kindje niets tekort moet komen, en voorlopig met zijn job nu is dat niet echt mogelijk … :love:

@Kris: hoe was de karaoke nog ? Ben je niet gewoon gaan meedoen ? Lekker jezelf uitgenodigd ? :wink:

@Beps: wij hebben gisteravond ook nog alles wijd open gezet ! Is nu ff frisser dan voorheen, tot zolang het zal duren :bored: Het zonnetje schijnt weer goed, maar is nu vochtige warmte wat nog aangenamer is…

@ Sevgilim: Haha, ik heb dat ook hoor, met baby’s… als ik ze zie en als ik die leuke kleertjes zie zou ik er zo eentje willen. Maar goed, ik hoef er voorlopig toch nog geen. Eerst maar eens samenwonen met vriendje etc. :embarrese

Ja ja dat moederinstinct dat is iets wat je nooit meer kwijtraakt geloof ik.
Zelfs op mijn leeftijd blijft het kriebelen al ik zo lief klein ding zie zou ik zo wel weer opnieuw willen beginnen.
Maar gelukkig is er dan altijd mijn lieve schat die me even terug naar de realiteit brengt.
Dus zit er niks ander op dan wachten op kleinkinderen.

haha ja Jill, mn moeder wil ook al kleinkinderen ! Nu niet dat ze staat te springen dat ik nu direct aan kinderen begin maar ze zou het zeker niet erg vinden moest er eentje komen. Ze denkt altijd dat ze het nooit zal meemaken dat ze grootmoeder word :wink:

Goedemorgen allemaal, zal proberen vanavond weer een langer stukje te schrijven

Kristina…31 juli…Spanje

Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet
Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi

Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Toos…10 oktober…Turgutreis
**
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs**

**Nog eventjes het lijstje geplaatst ! **

Hebben hier nog geen flinke regenbui gehad! Nu bewolkt hier dus buiten nog aangenaam. Over binnen zullen we het maar ff niet hebben.
Het moederinstinct…ppppffffff…zal altijd wel iets blijven kriebelen ja. Maar sta de laatste jaren weer heel snel met beide benen op de grond als ik moeders achter die kleintjes aan zie rennen die op ontdekkingsreis gaan en overal met die kleine vingertjes aan zitten. Kwam in die tijd ogen en oren tekort en zat geen 5 minuten. Is nu dan toch een stuk rustiger maar had het voor geen goud willen missen hoor!

goede morgen allemaal!!

gister echt een leuke dag gehad op de camping…hele middag spelletjes gedaan enzo…'s avonds gebbq’d. heerlijk:D

ja babykleertjes…vind ze ook altijs zo leuk uitzien!! maar idd…wij w88 ook nog een paar jaar met het krijgen van kindertjes;)

:Dik sta alweer als 5e in het lijstje…gaat lkkr snel…nog 32 dagen!!

@mizz…wat rot dat je je vriend niet hebt kunnen zien!! [EMAIL="#$@%"]#$@% leger ook…ma meid, nog 7 maanden, en dan komt ie er alweer uit!!

hier is het nog steeds erg warm!! geen regen meer geweest na gister die ene bui.

liefs

Hier ook nog steeds flink benauwd. Zonet gedoucht maar na het afdrogen zweet je weer even hard. Niet lekker.

@Sev & Jill: jeetje wat een noodweer bij jullie zeg. Hoe is het daar nu? Wel weer gewoon zo warm geworden?

@Sev: wat ontzettend leuk zeg die babykleertjes. Gaan jullie vaak naar Frankrijk? Hoever is dat rijden bij jullie vandaan?

@Bloem: zal 's ff gaan bijlezen op je weblog!

@Kris: nog een beetje kunnen slapen of ging de karaoke heel lang door? Ik zou ook graag -als het allemaal kan en lukt natuurlijk- zo rond m’n dertigste aan kinderen willen beginnen. Maar dat duurt bij ons ook nog zo’n vier jaar :slight_smile:

@Filiz: leuk hoor zo’n dag op de camping. Vandaag nog zwemplannen?

X Dia

@Dia,ja hoor het zonnetje schijnt alweer

Goedenmiddag allemaal!

@ Beps: Onze buren zijn verder wel oke, dus meestal vind ik het niet zo’n groot probleem als ze een feestje geven, want dat hebben zij ook met ons, als wij een keertje een feestje geven. Als het echter heel vaak zou gebeuren zou ik het ook zeker weten ‘overlast’ noemen en gaan bellen. Wel vervelend als je zulke buren hebt zeker?

@ Sev: daar heb je wel een idee… Had ik wel kunnen doen. Kan absoluut niet zingen, whahah, was misschien wel iedereen gillend weggerend en kon ik lekker slapen!

@ Mar: liever slaap kindje slaap dan dat ;). Kleintjes lijken mij inderdaad energievreters. Ik weet niet of ik dat wel aankan… Maarja, van mijn ouders mag ik ze altijd bij hen brengen, die houden allebei erg van kinderen (ksnap ook niet zo goed waarom ik enigs kind ben)

@ Dia: Ik viel op den duur gewoon in slaap, omdat ik zo moe was. Ik heb met die vriendin op die boerderij niet echt goed geslapen (we sliepen in een tent, bah) en we zijn natuurlijk veel te laat naar bed gegaan. Ik was dus erg moe. Die karaoke ging tot echt drie uur door ofzo naar mijn gevoel.
Heel veel vrienden van mij zijn altijd verbaasd als ik zeg dat ik pas op mijn dertigste kinderen wil, maar ik vind dat als je kinderen krijgt er een heel ander leven begint. Je moet ze aandacht geven, kan niet meer echt uit en hebt minder tijd voor jezelf. Dat wil ik voorlopig allemaal nog niet opgeven, dus dertig lijkt mij wel een mooie leeftijd. Bij mij duurt dat echter nog wat langer dan bij jou, ik word komende dinsdag (25 juli) achttien.

@Dia: Het is hier buiten 28°C en een lekkere tamelijk frisse wind ! Zéér aangenaam dus, zonnetje schijnt mooi maar vanaf morgen word het hier weer snikheet ! (boven de 30 dus…)
Ja wij gaan regelmatig naar Frankrijk omdat het goedkoper is voor frisdranken en water in te slaan en zo… Op 15 minuutjes rijden staan we er ! Dus helemaal niet ver ! We wonen eigenlijk héél dicht bij de Franse grens. In bepaalde delen hier spreken ze zelfs al frans.

Mn dorpje is op TV geweest door het noodweer ! Komen we anders nooit in het nieuws, niemand weet waar ons dorpje ligt bijna, komt het ineens op het hoofdnieuws op TV !!! Wihiiii :smiley:

@Kristina
Tuurlijk kun jij die energievreters aan!! Je hebt geen keus :wink:
En je hebt altijd opa en oma nog achter de hand.

@Sev
Vreemd he, je rustige dorpje in het nieuws?

Nou lekker dan, zit ik hier opgesloten in mn eigen huis!! Hubbie is aan het verfkrabben, en ik kan niet naar buiten omdat hij de deur doet. Was net ff een fruitshake aan het maken(klinkt toch lekkerder dan een smoothie, klinkt zo haarloos;) ) en nu kan ik er niet meer uit!!! En als ik zo buiten ben stinkt het zo dat je weer naar binnen wil met de deur dicht:)
Nou met 4 ventilators op me is het wel te doen haha

Straks komt een vriendin en gaan we voor de verandering…BBQ-en!!! Heerlijk kan ik elke dag wel doen. En moet van de dokter doen wat ik leuk vind dus…hahahahaha

Kinderen kan ik niet over meepraten, wij kregen ze niet. Ja lastige lease-pubers die dan een jaar blijven zeg maar, maar zelf van die energievreters nee. En eerlijk gezegt, ik ben niet gemaakt voor onder de 12 haha

Zo weekend er weer op, en de tuinkant bijna klaar(niet echt, maar klinkt beter haha)
Het is hier dus nogal druk
:wave:

nou, ik zou zeggen doe allemaal rustig aan…doe ik ook!! hahahaa

M. is weer online, maar zegt niks…snap er niks van en heb ook geen zin om het hem te vragen…pfff

@Bloem, ik ken dat gevoel… Yasar is ook online, maar zegt ook vrijwel niks!! Typisch turken denk ik!!

x

tsss…het enigste dat ie zegt is dat ie druk is…en gezeik heeft…lekker gesprek…en weer stil en offline…nou ja!!! pfff…MANNEN!!