Turkish Tea Time deel 4

Hallo!!

Nou ik heb een nieuwe telefoon hoor!!! Heb de Samsung D500… Erg relaxed!!
Maar nu wil ik via Infrarood even mp3tjes erop zetten, maar dat lukt dus niet… Zucht… Dus ik ga weer ff verder proberen!!

x

Hey Cyn, ik heb die mobiel ook… Wil je liedjes via je pc op je mob zetten? Ik doe dat namelijk altijd via bluetooth. Hoop dat het lukt!

Ik heb geen bluetooth op mijn pc, maar wel infrarood… Snappie??? En ik krijg het niet voor elkaar!!

x

Nou he he, het heeft hier een uurtje geleden ook even geregend en gerommeld. Nu mot het nog en beetje, maar de lucht is weer opgeklaard.
**
Ook een klein beetje koeler buiten. Bracht net even mijn dochter naar de bushalte en we genoten gewoon even van die regen en koelte.
**
Lukt het Cyn met je nieuwe telefoon? Echt een gaaf ding, die telefoon zeg! Veel belplezier ermee!
**
Prettige avond nog en dames, geniet nog even van de afkoeling, want morgen is het weer hot, hot, hot! :banana: :cool: Groetjes Roanna

@Roanna: Thanks! Nee het lukt niet, nou ja jammer dan!!!

x

@Cyn
Kan het ook niet met een USB-kabel?

Techniek ook he… Zeggen ze dat vrouwen hopeloos zijn met dat soort dingen, maar het komt gewoon doordat de mannen die dit soort dingen bedenken allerlei fouten maken bij het ontwerp :wink:

hey meiden ! Mn internet is daarnet uitgevallen, het onweert hier verschrikkelijk al een twee uur aan een stuk. De straten staan blank, kelders wat verder in de straat staan onder water. Brandweer heeft het enorm druk !

Hey Sev.

Mijn man heeft nu een live voetbalwedsrtijd op tv aan staan( Anderlecht) en ik zie het. Het komt werkelijk met bakken naar beneden daar in Belgie. Niet normaal meer!

Brrrrrrr en dat onweer? Ben ik niet zo blij mee. Gelukkig hebben we dat hier ( nog) niet.

Groetjes Roanna:wave:

@Sev
Is het inmiddels weer droog bij jullie of nog steeds noodweer? Hier heeft het maar heel even geregend en dan nog niet hard. Het is wel een heel stuk afgekoeld.

Nou vanavond niet naar het terras geweest. Hebben maar een nieuwe afspraak gepland. Lekker tv gekeken, Legends of the fall, blijf het een geweldige film vinden. Boel lekker opengezet en is gelukkig een beetje afgekoeld, heerlijk!

@Mar: het is ondertussen opgehouden met regenen en onweer. Bij buren is de parasol die nog openstond, op de voliere beland, verder in de straat zijn kelders ondergelopen tot aan de knie… Straten staan blank, enz… Wij zelf hebben geen last, de terras stond alleen wat blank maar is nu allemaal mooi afgelopen. Zelf wonen wij iets hoger in de straat, onze straat gaat geleidelijk aan naar beneden richting boer… Alleen wat water gehad in de keuken via de euuhhh hoe noemen jullie dat ? Hangt boven het fornuis om damp af te zuigen. Mijn woord is wss iets te belgisch voor jullie ;). mn internet ging ook lange tijd niet, heb daarna wel juist mn vriendje net niet gemist. :wink:
Maar je had het moeten zien waaien !! De pingpongtafel die tegen het venster stond, moesten we verzetten tegen de muur, waren bang dat die door het venster zou waaien, de bomen gingen plat, het regende zo hard dat we het huis van de buren niet meer konden zien ! Net een kleine orkaan !

Vandaag is gebleken dat wij schade hebben door de enorme hitte al geweest: ons venster in de auto (bestuurderskant) is bezweken! Toen we het wilden openen, zakte het helemaal in de deur met een enorme plof. Venster eraan, en in die regen hielp plastic niet echt. Onze garagist is op vakantie, hebben al een noodnummer kunnen bellen maar kan niet gerepareerd worden voor maandag. Auto kan garage niet binnen momenteel omdat we bezig zijn met werken. hebben hem nu maar voorlopig in de garage van mn oma ondergebracht voor deze nacht, mocht het nog eens een vlaag doen…

Sorry meiden dat ik niet echt gevolgd heb vandaag !

Ben naar Frankrijk geweest en heb leuke babykleertjes mee voor de schoonzus van mn vriend. 3 babyhemdjes, een paar sokjes met konijntjes op (héél schattig) en ja, dat beertje had ik al. Hoop dat ze het leuk vinden. Maar ik dacht zo: die babyhemdjes kunnen ze in Turkije goed gebruiken, is niet te warm, niet te koud, gemakkelijk te wassen en goed om te verversen. Mn moeder had dit toch altijd graag als wij klein waren. Ah ja, het is met mn hartje gegeven dus wat wil je nog meer ? Die kleine is wel nog niet geboren, maar heb maat 6 maanden gekocht. Mss hebben ze al hele kleine kleertjes, en dat van mij hebben ze dan voor iets later. En liever te groot dan te klein hé?

Lieverds, ik ga slapen nu, tot morgen (k)(k)(k)

:wave:

nou het gaat niet meer zo snel hiero…
ik heb net een mega stuk op mn weblog gepleurd en helemaal bijgewerkt, en nu heb ik geen tijd meer om uitgebreid bij te lezen,…boehoe…sorry

in zn algemeen…
iedereen die weggaat veel plezier
iedereen die net terg is, welkom thuis (wanneer gaan we weer?)

geniet allemaal van het weekend en het weer, al geloof ik dat het in NL erg benauwd is (???)
hier druk en moe en toe aan ee break…maar ja, dat duurt nog ff, lekker slapen vandaag en morgen

@ Sev: leuk he babykleding shoppen?? Ik krijg echt zin in babies (niet als eten) als ik babykleding zie. Ook als ik zo’n snoezig kindje voorbij zie hobbelen. Ach, nog een beetje te jong voor kindjes. Ik wil pas na mijn dertigste bevallen. Dat duurt nog wel ff. Heb jij nu trouwens niet al heel erg veel kadootjes voor die kleine?? Past het nog allemaal wel in je koffer;).

Ik ga ook maar mijn bedje opzoeken. De buren zijn aan het karaoka-en en tis heel gehorig. Dat wordt voorlopig dus niet slapen. Een paar gozers lopen hier ‘I’m your venus, I’m your fire, your desire’ te bleeeeeeren!
Ach, leuke slaapliedjes moet je maar denken.

Hallo meiden sorry hoor was hier heel slecht weer regen kwam ermet bakken uit en een onweer pfffffffffff ik stond doodsangsten uit,dus ben ik niet online geweest.
Ik zag dat het bij jou Sev ook zo een noodweer was hier hetzelfde .
Leuk he babykleertjes kopen ,ik ben altijd zo blij als er weer een kleintje geboren wordt dan kan ik lekker babykleertjes kopen.

Ja Bloem we hebben ons maar effe ingehouden anders kon jij het niet meer bijhouden.

Jammer he meiden was leuk geweest om vandaag deel 5 te halen!!!

@ jill, thanks anders kan ik het helemaal niet bijlezen.
en trouwens, nog bedankt voor je pm, hij was in mijn junkfolder gekomen, dus las het pas later.
ga zo ook mn bedje opzoeken…slaap!!

Graag gedaan,maar ik had die al eerder gestuurd,toen ik dacht dat je het even teveel was in gran canaria.
Slaap

Ik wou zeggen slaap lekker Bloem ,tot morgen!!!

jup, hoef ik denk ik niks voor te doen, mn oogies valen nu al bijna toe…zzzz…