@Sev,jou weekend kan dan natuurlijk niet meer stuk,leuk als je het niet verwacht en dan zo een lief berichtje krijgen…dit is echte liefde!!!
@Marion,soms vraag ik me ok af hoe ik het volhoud,maar mijn grootste vijand is het bed,ik kan niet lang liggen dan is de pijn helemaal niet meer te harden.
@Cyn: Heb je nog iets gekocht vandaag, of is het tegengevallen daar in Beverwijk?
@Sev: Gaaf hoor, zo’n berichtje!! Hij kan natuurlijk ook niet wachten tot het de 1ste is!!!
@Jill: Hoop dat het regenen hier nog ff weg blijft, nu hubbie zo boven op de ladder staat. Eindelijk gaat dan de verf erop, en nu begint het hier ook te waaien enzo!
@Marion: Ik neem mn tijd wel echt!! Met de puber ging het wel. Het gaat thuis zoals we al verwacht hadden, niet echt goed. Het enige wat er het afgelopen jaar veranderd is, is dat de ruzies nu tussen de andere familieleden door is gegaan. Hij heeft meer weerstand gekregen ertegen, en kan er beter tegen nu. Maar het gaat dus niet, en dat doet me wel pijn. NEEEEE hij komt niet terug, ik ben geen jojo, maar ben er wel voor hem natuurlijk(blijf hem giga lief vinden, is toch een stukje van ons geworden)
@Bloemmie!!! Stiekum zoenen, en niet weten met wie, HEEEERLIJK!!! IKKE OOK hihihi!! Ik hoor wel weer hoe en wat(kuzz)
@Miere,ik ben ook zo gek op teenslippers maar ik krijg er altijd blaren van,ikvind teenslippers altijd leuk staan en zeker als er glitter opzitten.
Joh als jij dat tasje leuk vind moet je je niks aantrekekken van al dat commentaar!!!
@Miere: leuk die slippers! Ben dol op alles wat glimt en glanst.
@Jill: ow wat vermoeiend dat je helemaal niet geslapen hebt. Hopenlijk gaat het vannacht wat beter…
@Sev: wat heerlijk dat het daar geregent heeft is een beetje afgekoeld is. Hier nog steeds dezelfde benauwdheid.
Is hier trouwens niet zo zonnig vandaag. Nou vindt het niet erg. Hopenlijk blijft het vanavond wel droog want we willen lekker de hele avond op het terras zitten…
Zo, ik ben net thuis vanuit Turkije.
Heb het de eerste week echt Super gehad !
Maar de tweede week viel tegen, wilde naar huis.
Ik had S. gebeld en zijn surprise ging niet meer door, ivm. al het gedoe bij Syrie.
Dus hij moest in het leger blijven…
Pff, dat is zoooo balen !!!
@Jill
Vind het zo erg voor je!!! Weet hoe lang de nachten duren als je daar ligt met veel pijn. Hoop voor je dat er ooit een oplossing voor gevonden wordt.
@Beppie
Triest voor puber al dat geruzie thuis en dat er eigenlijk weinig veranderd is. Gelukkig heeft hij een poos bij jullie bij kunnen tanken en kan hij bij jullie zijn ei kwijt. Hebben die kids toch nodig. Fijn dat er dan zo’n lieve ‘reserve-ouders’ zijn die voor je klaar staan.
Begint hier nu ook te onweren. Hopenlijk komt er nog een lekker verfrissende bui.
@Beps: is ook waar, straks in Turgutreis kunnen we de hele dag op het terras zitten Zo onze vrienden maar 's bellen dat we waarschijnlijk moeten verschuiven.
Ik heb de laatste paar pagina’s bijgelezen (over Sev’s niet zo snuggere paps, die haar zonnebloempjes heeft omvergemaaid).
Ik ga straks nog mijn best doen wat meer te lezen, maar dit slaat wel werkelijk alles hoor… In vier dagen ongeveer heel Tea time 4 volmaken. Petje af hoor, is wel een prestatie ;).
Ik heb het heel gezellig gehad, niks gedaan (tafelgennis, film kijken, eten, lezen, poolen en rummikubben, en dat vier dagen lang :D) En natuurlijk erg veel gekletst met die vriendin. Probeer nu samen met mn vriendje een reis naar Eurodisney te boeken voor maandag… Hoop dat het lukt. Ik mag weer in het lijstje… Ik ga 31 juli naar Spanje (camping) Joehoeee! :D. Ik campeer nooit ,vindt het ook niet super, dus wens me success. Laatste keer dat ik op n camping stond heb ik mezelf per ongeluk opgesloten in de douche, kreeg ik een slagboom op mijn hoofd, heb ik een tuinstoeltje gemold en ben 's nachts op weg naar de wc over die tentdraad gestruikeld en half in de brandnetels gevallen. Campings mogen mij niet =(
Heb 't er laatst nog met een vriendin over gehad om samen weer 's een weekend of paar dagen weg te gaan. Willen allebei wel heel graag naar Rome of Barcelona. Maar zal waarschijnlijk wel volgend jaar worden…
@Kristina
Zijn de problemen tussen jou en je vriend weer opgelost?
Ben ook niet zo’n fan van de camping. Moet wel zeggen dat we meestal met zo’n koepeltentje gingen. Was altijd alles kwijt in dat ding. Vind het eigenlijk maar een gepruts allemaal. In de rij voor je ontbijtboel af te wassen. In de rij voor de wc, tegen de tijd dat je aan de beurt bent kun je al niet meer. En dan nog in de rij voor de douche. Halve vakantie verpruts je met wachten. zijn ook een keer met een camper geweest en dat beviel al een heel stuk beter. Bij gebrek aan beter OK maar geef mij maar een hotel voor die ene week per jaar dat we gaan.
@ Beps en Dia: warrum!! Ik moest vandaag 50 km fietsen (we waren fietsend naar die oom) BAH! Alles kleefde. En het ging ook nog regenen, was op zich wel lekker verfrissend.
@ Mar: het is wat je gewend bent. Wij zijn duidelijk geen campings gewend. Ik geef je groot gelijk, gelukkig zit ik (dacht ik) in een caravan, heb je ook wat meer dingetjes voor jezelf. Met mn vriend is het weer (grotendeels) goed. Ik heb altijd wat meer moeite na een ruzie, als het dan weer goed is. Maar tijd heelt de wonden ;).
Ik heb mijn hele sexy mp3 speler gekregen. Er kunnen ook foto’s op, dus kga meteen er meteen een heleboel knapperds opzetten