Turkish Tea Time deel 4

Marjan heel veel plezier in Marmaris! Geniet er maar weer lekker van!

Marjan Goede Reis En Een Hele Fijne Vakantie!

@marion…wat een rare actie van die vriendin!! je bent zerlf verantwoordelijk voor wat je doet en wat je niet doet, als zijh das niet op vakantie kan, omdat ze dal zelf niet regeld, ids dat dus zeker niet jouw schuld!!

@sev…ik denk zeker dat ze blij zullen zijn met die cadeautjes!! toen het neefje van mij vriend jarig was, hadden we ook een leuk truitje voor hem gekocht, de zus van mn vriend was er helemaal blij mee!!

@miere…werk ze morgen…ik wertk zelf ook in de horeca, veel drukker nu!! ook de hotrekl kamers (zijn er maar 6 hoor) zijn tot nu toe allemaal bezet

@dia…altijd lkkr even zwemmen na het werk!!

@cyn…ben je vandaag de telefoon gaan halen…of was het nu morgen?

echt een leuke dag gehad!! zwemmen was lekker verkoelend. bbq’en er lekker.

jeetje, dit forum is echt verslavend!! was onder het eten aant denken,zou eigelijk ff op ww willen kijken!!

morgen een dagje naar de camping:) heb dr zin in:D
ga nu maar slapen…slaap lkkr iedereen!!

dikke kusz!!

@Sev,krijg je misschien mini zonnebloempjes!
@Bloem,maakt het uit meid zolang je er maar van genoten hebt,maar het zou misschien wel leuk zijn als je nu ook nog eens wist wie het was (of misschien beter niet haha)

Filiz slaap lekker en een fijne dag morgen,het is echt campingweer!

OOO Wat eenzaam hier,ofwel zijn jullie allemaal op stap,of zijn jullie zo gelukkig dat jullie goed kunnen slapen.
Maar ik gun het jullie hoor,ik ben een slechte slaper vandaar dat ik nu om 02.36 nog eenzaam en verlaten op het forum zit.
Ikwens jullie allemaal een fijn weekend en voor diegene die moeten werken ik zal aan jullie denken.
Slaap lekker iedereen,sweet dreams!!! Tot morgen!!!

oke mijn laatste dag is aangebroken. Helaas.
Maar ze gaan kijken wanneer ik terug kan komen
Dat is erg makkelijk.
Nou tot maandag maar weer. En Marjan jij een hele fijne vakantie

Hoi dames,
Heel erg bedankt voor alle leuke vakantiewensen! We hebben er erg veel zin in en hopen dat we geen erge vertraging hebben.
Jullie ook allemaal goeie dagen hier toegewenst, zie net op het weerbericht dat het erg warm blijft! Dus hou het hoofd koel!!
Ik meld me af en toe wel ff vanuit een internetcafé daar…

doei, gr. Marjan

@Filiz
Veel plezier op de camping

@Jill
Arme meid, zo heel alleen op het forum. Was er nog rond 12.30…toen was het al stil.
Was erg benauwd vannacht, geen zuchtje wind!!

@Jac
Tja … er is een tijd van komen en helaas ook een tijd van gaan!

@Marjan
Geniet er van!!

Goedemorrugge allemaal! Beetje geslapen?
Ik wel hoor. Straks werken, maar zo eerst nog even naar de braderie hier op het dorp, is altijd errug gezelli, jammer dat ik vanmiddag niet kan. Maar ja, je kan niet alles hebben.
Aangestoken door jullie verhalen over de blender ben ik ook maar gaan experimenteren, ik heb dan wel niet een echte blender, maar wel zo’n staafmixer met een mesje onderin, en dan in een grote soepkop gaat ook best.:smiley:
Recept van vanmorgen: Aardbeien, banaan, beetje dubbelfriss light (gele met citroen geloof ik) en twee scheppen yoghurt (griekse in dit geval)!
Lekker fris en erg vullend! :wink:
**
*Gisteren nog een paar leuke teenslippers gekocht, met veel glitters. En…ze zitten ook nog lekker. En een schattig tasje, *
maar iedereen vind hem stom. :(Hij is rose met allemaal vlindertjes erop. Nou ja, ik geef hem wel weg aan een nichtje of zo, hij was maar 5 euries, maar ik vond hem wel leuk, maar ik krijg er zoveel commentaar op , das dan niet leuk meer. :laugh:
Nou doei, tot laterrrrrrrrrrr
*XXXxxx Mar:wave: *

Goedemorgen dames.

Ik hoop dat ik nog op tijd ben, maar ook namens mij, een hele goede reis en een heel prettig verblijf in je appartement Marmaris gewenst Marjogege. Fijne vakantie en geniet er weer van!

@ Miere: Jij sterkte gewenst met dit weer op je werk, maarja je moet maar zo denken, je doet het weer voor een goed doel. Sparen voor je vakantie. Heelijk toch? :wink: :o Mij lijkt dat tasje best leuk hoor!

Prettige dag allen en ook pffffff… sterkte met deze hitte. Wij gaan ff de tuin een beetje opruimen, zodat we weer een beetje fatsoenlijk met de familie buiten kunnen zitten en morgen lekker BBQen.

**Groetjes Roanna :wave: **

@Mar
Jammer dat iedereen je tasje stom vond. Zou er dan ook liever niet meer mee gaan lopen. Hopelijk vindt je nichtje hem ook helemaal geweldig.

@Roanna
Doe het een beetje rustig aan in de tuin met deze hitte!

Veel sterkte voor iedereen die moet werken, heb echt medelijden met jullie!!! Moet nog even boodschappen gaan doen want het begint zo langzamerhand allemaal op te raken. Dan vlug met J. het zwembad in, moeder drijft op het luchtbed en hij speelt dolfijn of krokodil. Ben benieuwd hoe lang ik nu kan blijven liggen, duurt meestal niet lang.

Goeiemorgen allemaal,
T is hier benauwd en warm en zit onweer in de lucht, hoop dat het een beetje af gaat koelen. In het verpleeghuis waar ik werk hebben ze geen mobiele airo’s, het is er dus bloedheet. De bewoners hebben wel last van de warmte, zitten hele dagen te slapen. Ach wat zou je zelf doen als je in een rolstoel zit en geen kant op kan. Voor ons is een dag werken een slijtageslag, maar ja t is mn roeping zullen we maar zeggen.
Marjan, wens je een hele fijne vakantie in Marmaris, geniet ervan meid!!!
Mustafa: Als je dit leest, hoop dat je geniet in Alanya!!!

Voor degene die vrij zijn geniet ervan en voor degene die moet werken, werk ze vandaag!!!

Zo Allemaal
Valt me weer tegen van jullie, ik dacht dat er al een deel 5 gestart zou zijn dus…

Gister een lekker dagje met hubbie gehad, ben op niemand boos, en niemand op mij hoop ik:laugh:… In de middag kwam de puber ook nog langs ff lekker gekletst, en hij heeft mee gegeten, bbq(begint steeds lekkerder te worden, ik ben een bbq freak, en hubbie minder dusss!!)
Nog lekker met hem en hubbie zitten kletsen en toen laat naar bed

Hubbie is de kozijnen aan het verven, en ik zit te nietsen.
@Cyn: Niet boos, gewoon lekker druk. Die sapjes in soorten en maten is heeeerlijk!!
@Linda: Kogel(Bullet) was aldoor te koop op die tell-sell reklames voor bijna 100 euri, nu bij de BL****r voor 18!!! En doet het perfect dus!!!
@Mar: Ik ga het recept van de dag proberen, mijne van vanmorgen: 4 klontjes ijs, 1 necatrine, 5 grote aardbeien en een flink stuk galia meloen, mixen KLAAR!!! Smullen maar!!

Nou ga de tuin weer in, tot gauw
:wave:

marjan…ik ben miss te laat…maar een hele fijne vakantie gewenst!!

@beppie…succes met het verven van de kozijnen…of beter gezegt, met het toekijken hoe hubbie aan het verven is;) thats the spirit!!!

@marion…veel plezier in het zwembad…altijd lkkr!!

@toos…hier is het ook benauwd, en ziet er ook naar uit dat het gaat onweren.

@roanna…tja, de tuin opruimen…dat meot ook van tijd tot tijd gebeuren…maar is het niet veel te warm nu?

ook namens mij…gunaydin;)
heeft iedereen een beetje kunnen slapen?
ik redelijk…mamz moet nog een uurtje werken en dan gaan we…ga nu ff in de tuin ontbijten…veel beter dan binnen!!

liefs

Goedemiddag iedereen!!!

Ik lag om half 7 vanmorgen nog wakker niks geslapen pffffffffffffffffff.
Vandaag niet veel tijd voor jullie dus vel geluk met Deel 5

haleluja…komt hier nu echt met bakken uit de lucht!!

@Toos
Vreselijk dat er geen airco’s zijn bij jullie op het werk! Ouderen kunnen toch al zo moeilijk tegen de hitte, moest eigenlijk gewoon verplicht zijn met deze temperaturen! Ook voor de verzorgenden is het geen doen.

@Beppie
Waarom zouden we boos op je zijn? Geniet maar lekker, heb je nu nodig!! Was alles goed met puber? Heerlijk lijkt me dat, toekijken bij het schilderen, heb daar zo de pest aan. Helaas ook mijn taak als het moet gebeuren.

@Jill
Hoe houdt je het vol met zo weinig slaap. Ben je niet gammel? Kon vroeger heel goed een nacht over slaan maar die tijd is voorbij. Heb ik te weinig geslapen dan voel ik me of ik een heel fust bier op heb. Barstende hoofdpijn en misselijk. Ja ik weet het, je wordt ouder mama…

Goeiemorgen / Middag dames ! Ben al lekker wakker van 6u en heb een beetje gaan werken. Heeft hier de hele morgen met bakken uit de lucht gevlogen en geonweerd ! Nou, het is allesinds al wat frisser dan voorbije week en doet ook eens deugd !

Op naar deel 5 nu ?

o ja, en ik heb superlekker geslapen ! De reden daarvoor is mn vriendje die totaal onverwachts vanacht een superlief berichtje heeft gestuurd !