Turkish Tea Time deel 4

O wat zijn we toch een stelletje mutsen!!! Hebben we door al ons gerebbel helemaal het lijstje vergeten. Mustafa is inmiddels al naar Alanya zonder dat we hem een prettige vakantie gewenst hebben!!
Sorry kerel …hoop dat je een hele fijne tijd hebt!

:turkey: Mustafa…20 juli… Alanya :turkey:

Gelukkig zijn we nog wel op tijd voor Marjan!
**
:turkey: Marjogege…22 juli…Marmaris :turkey:

HEEL VEEL PLEZIER IN MARMARIS!!!

Goed gevoel he Sev, om bijna bovenaan in het lijstje te staan!!!
**Sevgilim…1 augustus…Kusadasi
Cynthia…21 augustus…Gümbet

Jacquelientje…21 augustus…Kusadasi
Filiz…24 augustus…Izmir
Beppie…10 september…Kusadasi
Linda1980…15 september…Turgutreis
Diamond…15 september…Turgutreis

MK116…16 september…Turgutreis
Marjogege…19 september…Marmaris
Mierre11…19 September…Marmaris

Bloem29…20 september…NL/ rest v/d wereld
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Toos…10 oktober…Turgutreis
Filiz…11 oktober…side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980 …30 oktober…Center Parcs

@Mustafa: mocht je nog hier een kijkje komen nemen vanuit turkije, of je ziet het achteraf: PRETTIGE REIS !!!

@Marion: VOELT SUPERGOED !!! Op naar 1 augustus !

@Marjogege: Goeie reis ! Geniet ervan !

Morgen toch gaan werken. Wellicht niet zo lang, maar het is juist smorgens dat het iewat druk zal zijn, heb beloofd te gaan helpen, daarna nog de kast met producten afstoffen en kan ik naar huis gaan ! Voelt toch al wel een beetje als vakantie aan ! en volgende week ook maar 2 dagen werken: vrijdag en zaterdag, alleen met mn moeder, is ook altijd superleuk !!!

@marjogege
Heel veel plezier in Marmaris

@sev
Je vader houdt vast niet van zonnebloemen, dan kan niet anders. 2 cm kan ik me voorstellen, maar een ½ meter echt niet!

@MK: ok, ondertussen kan ik er ook al wat meer om lachen maar idd een halve meter ?! Kan er bij mij niet in ! Maar ja, mn vader gaat er altijd met de grove hand door, gras is gras en kruid rijd hij mee af :wink: en ik had nog wel mn plantjes speciaal NAAST het gras gezet omdat ik weet dat hij alles als kruid aanziet … Dus op die plek stond niet eens gras ! Stel je voor ! hahahaha nou ja, best grappig maar daar gaat al mn werk :stuck_out_tongue:

[quote=Marion2]
@MK116
Hij is nu 9 jaar.

Ik dacht dat je zoon nog jonger was, mijn dochter is 11 maanden. Ben zeker de enige hier met een kleintje hier??

@sev
Moet je weer wachten tot volgend jaar :frowning:

hoe jong ben je MK ?

@MK: haha ja, maar voor volgend jaar heb ik een andere plant op het oog. Eentje die je enkel in tropische landen vind… Maar ze schieten hier ook goed, alleen een seizoensplant…

Nou, heb nog goed nieuws: mn vriendje zijn schoonzus gaat wss bijna bevallen ! Is voor een dezer dagen. Toen ik hem belde, belde zijn broer hem ook op (heb erna terug gebeld) en hij had met zn vrouw naar de dokter geweest en die had hun gezegd dat ze héél dicht zijn nu, kan morgen gebeuren ! Ben benieuwd !

35 alweer… waar blijft de tijd???

Je gaat dus ook op kraamvisite of wonen ze elders in Turkije?

Tijd gaat véél te snel !

Ze wonen in Kusadasi en hebben daar ook een turks cafeetje juist geopend. Denk en hoop wel dat ik het eens zal zien zo een klein pasgeboren Turkje, lijkt me zo schattig :love: Heb trouwens al enkele cadeautjes gekocht voor het kindje: een slap beertje (half doekje, half beertje) en kleertjes. Schijnt ook gebruikelijk te zijn in Turkije dat je kleertjes schenkt voor de baby aan de ouders zegt mn vriend (op mijn vraag voor alle duidelijkheid). Wat moet ik anders voor de moeder en de vader meebrengen ? Maar mn vriend vond het zeer leuk dat ik wat voor de baby meenam, zijn ze tenminste wat mee… Hoop dat ze blij zullen zijn !

Ik ga lekker slapen, welterusten!
Werkze morgen, gelukkig hoef je nog maar een paar dagen.

Weet je wat het wordt of heb je iets gekocht dat zowel voor een meisje als jongen kan.

ik ga ook slapen ! om 6.00 u opstaan ! Zit met mn hoofd al in Turkije:D

Mn vriend zegt dat het een jongen word. Maar hoop echt dat hij dat zegt omdat hij dat weet en niet omdat hij dat graag zou willen :wink: Maar denk niet dat hij me iets laat kopen als hij het zelf nog niet weet. Dus, binnenkort zullen we het weten hihi :wink:

Je wordt dus tante, slaap lekker en droom maar van je aanstaande nichtje of neefje.

Hehehehe, nog nooit aan gedacht ! Zijn tenslotte nog niet verloofd, getrouwd of iets anders :wink: Maar zo bekeken: lijkt me leuk !

Truste !

Hoe later op de avond…
@Dia, nee, nog steeds geen airco, en ook geen tijd om op jacht te gaan. Nou ja, we hebben het tot nu toe overleefd, dus de rest van de zomer kan er ook nog wel bij.
@ Sev, leuk van die baby, je krijgt dan meteen zo’n "familie"gevoel, hè?
@ Jill, ik ben nu bijna 7 jaar getrouwd, maar wel voor de 2e x, de 1e x duurde 21 jaar!
**
Morgen weer een paar uurtjes werken in m’n bij-baan, een café-restaurant aan de duinrand, vlak bij zee, zal wel druk worden,alhoewel, op het terras is het toch gee doen, veel te heet!
Meestal wordt het druk als het strand leegloopt!
Nou, ja kan weer in m’n Turkije-spaarpot!!
**
Ok, ik krijg visite (Marjan) komt ff gedag zeggen voordat ze morgen weggaat!
**
Doei,doei, Mar

@Sev:leuk zo’n klein Turkje. Vind ik altijd mooi van die donkere kindjes.