Turkish Tea Time deel 4

Ja dat hoop ik ook, werk in een verpleeghuis dus tropische temperaturen, ook binnen. Heb ff naar t weer gekeken en het wordt 31 graden, zucht

Mocht je dit nog lezen Jac, wens je goeie reis en voel met je mee hoor. Had namelijk precies hetzelfde. Wees blij dat je nog extra dagen hebt gekregen.

pffff, nou, heb een sterk verhaal…

Een paar weken geleden had ik bij de garage van onze auto zonnebloemzaadjes gekregen. Die had ik geplant (ik hou van bloemen en vooral als ik ze zelf kweek), die waren mooi uitgekomen en 2 weken geleden had ik ze in de tuin uitgeplant. Heeft mn vader gisteren het gras afgereden, dacht hij dat er onkruid stond (ja hoor, onkruid die mooi in een rijtje staat :mad: ) heeft hij er mooi overgereden met de grasmachine, ben ik dus zojuist achtergekomen ! Nou, mn plantjes zijn nog welgeteld 2 cm groot :cry:
o ja, en grappig vinden ze dat hier allemaal !

OOOOOOOOOO wat jammer Sev!!!

@sev
Wat vind je het meest erg, dat je je plantjes kwijt bent of dat ze het allemaal zo grappig vinden.

nou nou nou dames…valt me een beetje tegen van jullie, ik had op zn minst toch al wel een lekker vol gevuld deel 5 verwacht voor het weekend, maar helaas…

is het nog steeds zo warm bij jullie?? hier wel, zit helemaal weg te zwemmen van het zweet, juk, ik was vandaag op jeepsafari, was wel leuk, alleen heb ik de kamelen (dromedaris) links laten liggen, snap echt niet waarom je daar voor je lol op zou gaan zitten…en verder uhm…bloos…ik geloof dat ik gisteravond met iemand gezoend heb, hahahahaaa
schaam me kapot, want ik heb geen idee wie het is en heel het eiland lijkt het al te weten…grijns…hihii
stond gewoon ff met wat gasten te praten (niet MIJN gasten) en toenne…liepen al zn vrienden weg, en zei ik: ah laten ze je alleen, maar hij dacht: ze zegt, ik ben alleen, dus hij vroeg of remy een knuffeltje wilde…uhm…tja wat moet je dan als iemand ineens met zn armen om je heen je een flinke hug geeft…? en tja, toen ging die weg, dus begonnen we aan 3 zoenen op de wangen, zoals de NL-ers nu eenmaal doen, maar zoen 3 was iets wat misplaats en iets langer…mmmm…
maar heb geen idee wie het is…hahahahaaa
anyway…

uhm…ben een beetje van mn apropo af, hahahaa
oh ja, vanaaf feestje, hopelijk wordt het leuk en denken ze ook een beetje aan mij…we zien het wel! morgen lekker shoppen denk ik,
dusse…verras me maar met deel 5!!

@toos
Vreselijk dat je in tropische temperaturen moet werken, hoe hebben de bewoners het met deze hitte? Meestal kunnen ze niet zo goed tegen de warmte.

@MK: beide ! Mag mn vader morgen wel een boeket naar de bloemenwinkel halen als hij vrede wil tussen ons :wink: hehe ah ja, is het einde van de wereld niet maar toch niet leuk !

@bloem
Leuk op jeepsafari, altijd 1 van mijn favo excursies.
Enne is HIJ vanavond ook op dat feestje of zit ie inmiddels alweer in ned.

mmm…krijg ik weer ineens een hartverzakking…zit ik hier onschuldig te internetten…3x raden wie er online komt…M…mmmm…denk dat ik maar eventjes ijskonijn ga spelen en ff niks zeg, laat hem maar eens een keertje komen…toch???

@sev
en je was zeker net zo trots dat ze al 2 cm waren

@Toos
Hebben ze daar geen airco dan? In het verpleeghuis waar ik eerst werkte hadden ze mobiele airco’s. Worden meteen voor de dag gehaald als het erg warm is.

@Bloem
Laat maar lekker ff wachten…weet hij ook hoe dat voelt!!

@Bloem: haha moet altijd lachen om die verhalen van jou! En als het lekker was…whatever :smiley:

@Sev: oh wat zonde! Nu ff met de grasmaaier over je vaders plantjes :smiley:

@MK: Mn plantjes waren al een halve meter ! Snap je nu dat iemand daar ken overrijden en kan aanzien als onkruid ?!

@Dia: hahahahahaha ja goed idee !

@Bloem: doorbijten meid ! Laat de man maar naar het meisje komen, hoort zo ! Heb je ondertussen al nieuws ?

Oh Sev haha sorry moet er ff om lachen. Een halve meter en dan denken dat het onkruid is hihi. Oeps sorry paps dacht toch echt dat het onkruid was :whistle:

Moet nu ineens denken aan een verhaal van vroeger door jou Bloem. Was toen nog jong waaaah en lekker aan het feestbeesten. Was ineens met een jongen aan het zoenen, geen idee hoe dat zo ineens kwam. Keek toch nog maar 's goed…iew niet echt mijn type. Heb me maar snel met een vriendinnetje uit de voeten gemaakt. Kwam 'ie later vragen of het een vergissing was geweest. Nou…JA! :laugh:

@Dia: zo is mn pa wel, die weet echt niet veel van bloemen af, alle bloemen zijn voor hem onkruid… En voor een kéér dat hij dat gras afrijd, rijd hij dan nog teveel af ook.

haha, heb ik ook es gehad, mn eerste vriendje, schaam me dood als ik die terugzie op foto :smiley: o jéééééééééé hoe kon ik :whistle: