Turkish Tea Time deel 4

Leuk!!! hebben we iets om naar uit te kijken :slight_smile:

Niks groot feest,met kids en vrien of vriendin lekker mooie reis maken.

Goedemiddag dames.

Zo, ik heb het er ook weer op zitten vandaag. Het was erg rustig op het werk. Ik denk, dat velen op vakantie zijn of snipperen met dit warme weer.

@ Jill: ik heb er, dit jaar met de kerst 40 jaar ( ja ja, waar blijft de tijd) opzitten, maar ook voor mij geen groot feest. Ik probeer lekker weg te komen tegen die tijd met manneke naar de Carribien of zoiets.

**Groetjes Roanna:wave: **

@MK116
Hij is nu 9 jaar.

@Jill
Ben je al bijna 25 jaar getrouwd? Vind het al een hele prestatie als ik de 10 haal ;), duurt niet lang meer hoor, nog een paar weken dus dat moet gaan lukken!

Ja het gaat snel he,O dan ga je zeker een feestje bouwen Marion

En Roana al bijna 40 jaar so dat is tegenwoordig een hele prestatie!

Nee hoor, ga geen feestje bouwen, denk dat we lekker gaan eten bij Alla Turca!!!
Feestje komt wel over twee-en-half jaar, en nog ga ik dan liever op vakantie. Maar het is geven en nemen en manlief is een feestbeest dus…

Ja dan is dit de ideale oplossing he,inderdaad geven en nemen anders hadden jullie het niet zo lang volgehouden.

Zijn eind dit jaar 25 jaar getrouwd maar geven ook geen feestje. Vieren het lekker rustig met de kinderen en aanhang.
Vind 40 jaar ook een prestatie hoor, hoop dat we halen mogen

@Mar, is alleen op vrijdag!! Haha en ja ze zeggen dat het ā€œdeā€ atractie van alkmaar is…

x

Meiden een lekker nummer>> Serdar Ortac > SOR… en ook Serdar Ortac > Dansƶz yeni!!! Zeker het downloaden waard!!

x

Zal vanavond eens ff downloaden Cyn!

Zo, jullie zijn goed op weg meiden :wink:

Pff kan echt nog niet wennen aan die warmte hoor. Maar gelukkig is het weekend en hoeven we ff niet te zwoegen. Morgen lekker een loom dagje en 's avonds heerlijk naar het terras.

@Sev: nog steeds vrij morgen? Vandaag geen telefoontjes gekregen of je toch wilde komen werken? Hopenlijk niet. Oh wat een leuke hond heb je, die vind ik z’schattig!!

@Mar: ben je inmiddels al geslaagd voor een airco? Hoor overal dat de ventilators, airco’s en zwembadjes uitverkocht zijn. Hopenlijk heb je er nog een op de kop kunnen tikken.

@Filiz: was het lekker in het zwembad? Ow ik wil ook! Ga binnenkort met een collega na werktijd ook lekker ff een duik nemen.

MK116: wees blij dat je nog aardig kunt slapen. Pff ik doe echt geen oog dicht. Tegen de ochtend val ik dan in slaap en even later gaat de wekker weer.

@Cyn: beetje genoten van je vrije dag? Zag trouwens dat bij het K****vat alle make up van Loreal in de aanbieding is. Dus ook maar ff een glam shine halen!

@Marion: idd nogal flauw van je vriendin. Kijk je uit dat ze niet al je energie opvreet?

X Dia

Had 't er laatst met Filiz al over: Afto to kalokairi - DJ Pantelis ft. Papailias, super lekker zomer nummer! Ogen dicht en je bent op het strand in Turkije!!!

HELLUUPPPPP ik wil niet naar nederland ik wil hier blijven!!!

Wanneer moet je weer naar huis dan???

Jac,zit jij in Alanya???

@Jill: ze zit in Aegean Dream in Turgutreis. Is erg leuk daar, wij mogen er in september weer naartoe :smiley:

Iemand nog plannen voor het weekend?

En wij in oktober. Ja heb wel plannen voor t weekend, moet namelijk werken

Dan is het voor jou te hopen Toos dat het wat minder warm wordt!