Turkish Tea Time deel 4

hierbij post 979 nog 21 te gaan tot deel 5

foutje had al 981 nu post 982

jA natuurlijk kletsen we voor jouw vertrek de vijf effe vol

Moet je iets sneller voor zijn Linda, zijn we ondertussen enkele posts verder :wink: Maar doe zo voort, hebben we nodig !

auwwww mn buik doet pijn pfffff

Voor half 11 staat het erop he dames

@sev: het mooiste zou zijn deel 6 openen op de dag dat je vetrekt dan wordt deel 6 nl geopend op de dag dat ik jarig ben

Laten we onze naam eer aan doen dat de dames de grootste kletsers zijn.

Zeker weten !

Mss nu al beginnen afspreken wie deel 5 opent ? Aan jullie om het uit te vechten, ik heb er juist eentje gedaan, aan jullie de eer nu !

ok linda, dan doen we ons best ! En dan kletsen jullie deel 6 vol in een weekje, zodat we deel 7 kunnen openen op Filiz haar verjaardag :smiley:

Ikke doe dat niet,kan niet zo mooi openen dus linda aan jou de eer?

Aangezien jij degene bent van ons twee die het meeste heeft gepost vind ik dat jij deel 5 mag openen jill

haha wil deel 5 wel openen hoor weet alleen nog niet hoe dat moet. sev mss kun jij het uitleggen

N ee Linda is alvast een verjaardagscadeautje voor jou!

nog 8

@Kristina
Heb sinds ik verhuist ben ook geen last meer van gluurders. De enige die me nu nog lastig komt vallen als ik in bikini lig is hubbie.

@Jac
Al ben je er zelf niet zo blij mee toch welkom thuis! Troost je, het is weer oktober voor je het weet.

@Sev
De tickets zijn binnen, nu nog wachten op het vliegtuig. Over een weekje sta je er al heel anders voor…heerlijk!!

hihi nog 6

Nog 13 minuten te gaan

nog 5 en dan mag ik deel 5 openen

nog 2

Jeetje meiden…jullie hebben echt de turbo aangezet!!!