Turkish Tea Time deel 4

Ga zo ook maar 's een poging doen om te slapen, anders kan ik er morgenochtend weer niet uitkomen. Kan moeilijk in slaap vallen achter de receptie, staat ook zo duf :smiley:

Weet je wij boeken bijna altijd last minut en kijken nooit ver vooruit

Nee dat is geen zicht he,alhoewel overal waar je komt ziet iedereen er maar slaperig uit je ziet dat iedereen slecht slaapt.

Nou meis, ga je verlaten, spreek je morgen weer! Slaap lekker straks!

Slaap lekker meid en tot morgen!!!

Ik ga jullie ook verlaten slaap lekker en tot morgen.

En ik ben net binnen, en ga ook lekker slapen, helaas geen airco gevonden, morgen nog maar even zoeken. Alleen een leuk topje gekocht, in de uitverkoop, een een broodje hot chicken gegeten. En een nieuw halsbandje voor Bo, die ander schoot steeds los. Doodeng, stel dat ie losschiet als je net bij een drukke weg staat. Brrrrrrrrr, ik moet er niet aan denken.
Wat idioot, hĂš, we hebben hem nou 2 maanden, en helemaal stapel verliefd zijn we op dat mormel, allemaal.
Nou ja, ik ga maar slapen, proberen tenminste. Het waterbed staat op z’n koudste stand, dat scheelt wel iets.
Welterusten allemaal, XXXxxx Mar

@Slaap lekker linda!

@Miere,oei geen airco?die zullen wel overal uitverkocht zijn met die aanhoudende hitte.
Ja gek he hoe snel je helemaal verknocht kunt zijn.
Jij ook miere slaap lekker o wat fijn een waterbed

Goedemorgen allemaal, ik zit al op m’n werk vanwege het tropenrooster. Ben op de fiets en helemaal afgekoelt, het is nu nog heerlijk buiten. Jullie hebben je netjes gedragen gisteren, we doen gewoon nog een dagje deel 4. Iedereen die vrij is, veel plezier vandaag en alle anderen
 het is gelukkig bijna weekend!!

Goeiemorgen !

@Miere: Ik heb ook al zo een 5 halsbandjes gekocht voor mijn mormel :smiley: Zijn eerste was een kleintje en schoot ook los en ook ik was bang dat het ooit zou begeven langs een drukke straat ! Bijna iedere keer ik ga winkelen heb ik wel iets mee voor mn hond ! Heb deze week nog een klein basketballetje gekocht die hij juist in zn mond kan houden maar niet voor lang
 Als we zachte speelgoedjes kopen, bijt hij ze in 5 minuten allemaal stuk

@Jill: heb héérlijk geslapen vanacht maar veels te weinig! en voelt net alsof ik terug kan slapen pfff die warmte ook hĂ©?! MAAR, het voelt super in mn kamer hihi, 2°C afgekoeld dus nog 30° maar meer
 En buiten ook nog tamelijk fris !

goede morgen allemaal
is het een beetje gelukt om te slapen?
ik moest om 7 uur alweer op:(
maar ben nu wel al klaar met werken. morgen kan ik lekker uitslapen
heb dr nu al zin in;)haha

dadelijk naar het zwembad, en vanaaf bij een vriendin bbq’en.

@miere
wat jmmr dat je airco hebt kunnen vinden, dat waterbed oop de koudste stan, klinkt ook lekker

tot later allemaal
(K)(K)

zal vanaaf pas weer kunnen bijlezen, dus meiden;)hou het ff bij deel 4!!

Goedemorgen allemaal,

Het beloofd opnieuw een super hete dag te worden,ik snak naar een beetje regen,alles in de tuin gaat kapot.
@Filiz je bent al aardig actief geweest vanmorgen!!!
@Sev,is niet te doen als het zo heet is om te slapen.

Vanavond deel 4 afmaken.

@filiz
Lekker joh naar het zwembad, je maakt ons jaloers :slight_smile:

@jill
Het valt mij nog steeds mee hoe ik slaap, het is tegen de 30 graden in de slaapkamer. Ik lig zonder iets op bed en tegen de ochtend pak ik nog even een lakentje en ik slaap als een os. Gelukkig maar, anders trekken we dat niet nog 10 dagen. Ik las in de krant vanmorgen dat we dit weer voorlopig nog houden.

@miere
Jammer dat je geen airco meer kon vinden, er is natuurlijk een compete run op die dingen.

Jeetje, jullie heb echt weinig geschreven!!! Had niet eens moeite om alles bij te lezen!!!

Vandaag lekker vrij, dus ik ga lekker vandaag eens de hele dag van mijn laptop genieten!!! Heerlijk hoor!!

@Miere: Ja dat lijkt me ook eng als die halsband steeds losschiet!!!

@Filiz: Jij bent ook een schat!!!

@Beps: Niet boos zijn he, het was maar een grappie!!!

x

Ook goeimorrugge van mij!
@ Sev, wat voor een hond(je) heb jij dan?
@ Iedereen die vrij is: Geniet er lekker van, ook meteen maar voor mij, want ik ben aan het werk!
Ik hoop zondag nog wat te kunnen genieten.
Ga nu gauw weer verder werken, Doei
XXXxxx Mar

@Cyn: Zal van de warmte zijn dat er zo weinig is geschreven !

@Miere: Ik heb een Engelse Cocker Spaniel. Zijn hele ondeugende honden, kunnen koppig zijn ! Maar we zijn ermee naar de school geweest en was toch wel nodig.

http://tkfiles.storage.msn.com/x1pFkJ1fwmVRhF88KAFBY3orwYtzbcpzcmJDO_xESeX_UdC7IIsSbWXF7DOL4-nDYKfg30UHBDaJjQMO_oqZtzsVIJN7P8fPmA1V9Br4qS5p_ZwWEYJqlj7VlWTjK8vaRYkln-UypwB5UYYEvj506kaXQ

Oei, foto is een beetje groot uitgevallen ! Sorry !
Nou dit is hem ! Kan je je voorstellen dat we dat beestje niets kunnen weigeren ?

Heb zo nog een paar leuke foto’s van hem :wink: Als er bladvulling moet zijn, zeg je het maar :wink: Zitten we zo snel aan deel 5 :smiley:

@sev
Ik zie geen foto hoor.

echt ? hmhm, nou ik zie hem wel
 Maar mss omdat dit mn computer is. Nog iemand die hem niet ziet ?