@roanna: met de 500e bedoelde ik ook jill, sorry hoor. hihi
Ja ik ben er helemaal deprie door,pffff debielen.
@beppie: heb zelf vorige week ook een blender gekocht, wat bedoel je met die kogel
@Filiz: is moeilijk voor beps
hihihihi (grapje beps, love u !)
Kom op dames zo gaat het nooit lukken he om die 1000 te halen
idd niet nee, en ga ook bijna slapen, die warmte maakt me moe, leeg… pfff en zal weer paar keer moeten opstaan vanacht voor ofwel onweer, ofwel te warm, of iets anders… altijd iets in zo een warmte…
Slaapzacht xxx
@sev: wij hebben hier nog steeds gen onweer, het is hier nog hartstikke benauwd
Slaap lekker Sev,en hopelijk blijf je van een onweer gespaard,k heb het er ook niet zo op.
Tot morgen!!!
Hier ook nog steeds geen regen of onweer,alleen zo benauwd dat ik niet weet waar ik het zoeken moet.
Hier bij ons is het buiten dragelijk ! Maar de warmte zit in huis ! vanacht de hele nacht door onweer gehad. Raam sluiten, raam open, raam sluiten, open. Pfff nu hopen dat het niet onweert en dat het beetje wind dat er nu is, goed de kamer in komt ! Was toch nog een warme dag geweest vandaag. We hebben een ventilator staan maar helpt maar tijdelijk. En als je de kindjes van de buren de hele dag in hun megagroot zwembad hoort plonzen, dan moet je toch wel jaloers komen niet ?!
en nog een geluk dat ik een tweepersoonsbed heb, kan ik tijdig eens op een andere plek gaan liggen, kan de andere plek afkoelen ondertussen enz…
O lekker een zwembad,onze buren hebben er ook een maar gebruiken het bijna nooit.
Zo jammer hebben ze een prachtig zwembad een pak werk aan vorr te onderhouden en wordt er geen of weinig gebruik van gemaakt.
Doodzonde!
Hier zitten ze in dat zwembad van 9u smorgens tot 21 u ! Je hoort ze dan plonzen terwijl ik buiten aan het smelten ben ! Maar ja, die kinderen zijn rond de 10 en 14 jaar oud …
Slaapzacht lieverds ! Ben nu echt weg… Tot morgen (k)(k)
Slaap lekker en sweat dreams sev!!!
@Jill: weer lekker aan 't kletsen he
Haha met jou erbij is dit deel weer zo vol
Ging je nou in oktober naar Alanya? Ben 't ff kwijt…
Ja is wel de bedoeling,oooo is nog lang wachten he dus denk ik dat we er tussenin ook nog effe gaan.
Meeting in Alanya dus
Terrasje La Luna?
Dia was leuk geweest als we vandaag deel 5 konden starten maar dat lukt niet meer helaas.
O zou wel leuk zijn he,wat goed van jou dat je dat nog onthouden hebt.