goed nieuws: hij is online !
ENJOY meissie!!! Hoop dat mijn askim morgen weer komt!!!
x
ik duim voor je ! en voor iedereen trouwens met een vriendje daar ! ![]()
mocht voor mij ook weer eens tijd worden…intussen 7 weken geleden:(
owwww filiz: dikke knuf ! wou dat ik je kon helpen !
@Filiz: Aaah meissie!!! Dat *****leger ook!!! Maar geloof me hij denkt vast heel veel aan je!!!
Ben nu liedjes aan het downloaden van de Lion King Musical… Heerlijk gewoon!!!
x
nou meiden, heb wel bijgelezen, maar geloof dat de helft niet land!! Zouden gister patat enzo eten, is iets anders geworden(bbq) dus vandaag dan maar patat Heb die blender gekocht, nou die kogel(engelse vertaling!!) dan, heeeeeeerlijk. IJs(room-vanille) met wat melk, aardbeien, galia meloen, ananas en 1 banaan en roeren maar…HMMMMMMM
Gelijk erna maar eens de nieuwe senseo smaak geprobeert, extra dark, ook al zooooo lekker en nu gaat ineens het licht uit
Ben doodmoe(dan merk je dus dat je hoofd niet stopt met piekeren enzo) en dus ga ik naar mn mandje(MET AIRCO!!!)
Tot morgen ofzo
![]()
Oh ja, niet deel 5 starten vandaag hoor, dan houd ik het niet meer bij dus!!!
:laugh:
![]()
@Beps, die is goed he die kogel!!! Echt lekker hoor!!! Wat ook lekker is… een banaan met een schepje aarbeienjam… Krijg je zo’n lekker luchtig toetje van!!!
Slaap lekker wijffie!!!
x
@beppie
Werd je niet gek vanmorgenvroeg toen je deel 4 zag, je dacht vast dat je nog sliep ![]()
Ik dacht vanmorgen idd dat er nog teveel prut in mn ogen zat!! Hahahaha
Nee ik had snel door dat ze een beetje debiel zijn hier, maar dat is niets nieuws, ik ben net zo gek alleen nu ff een beetje minder zeg maar haha
Nou ik ga nu echt, tot morgen schatte patatte!!
![]()
@mk: hahaha ik schrok in ieder geval wel van het aantal pagina’s!!!
Ik ga ook zo naar mijn bedje!! Ben er morgen weer!!! Ciao meiden!
x
HEEEY BEPS!! Wel lief blijven doen he! Want ik zoek je op!! haha ga nou maar slapen!
x
Beps, jij wilt vast dat het hele forum aan je deur staat hé vanacht ? ![]()
Hehehehe nou ja, idem hier, dacht ik ga slapen, komt er wel niet zoveel meer bij, helaas ! Hebben ze de helft hier volgeklad !
Hee goed idee… Beps heeft airco!!! Met ze alle naar beps en hubbie (die ook onwijze humor heeft trouwens) We doen wie er het eerste is!!!
x
@Roana watt leuk dat verhaal van die jongen met die fiets,wij hebben ook al vaak van die verliefde jongens de vraag gekregen ken jij die en die uit…
@Sev jou avond kan niet meer stuk zeker
@Beppie,ik kom zo effe een ijsje eten
O,ik lees het nu pas goed van Beppie,ja inderdaad wel een beetje opletten he DEBIELEN? Wie wij? pffffffffffff jij hebt lef.
@Jill: om die naam eer aan te doen moet je al heel veel gedaan hebben, zo hebben wij onze naam kunnen realiseren, door héél véél te posten ![]()
@Roanna: ja velen vragen ook aan ons als ze horen dat je van België bent: ken je die uit belgië ?? Euh neen hoor ! Maar allé, belgië is toch klein ??? Ja hallo ! er wonen dan mss nog altijd 10 miljoen inwoners ![]()
@Cyn: eerst ??? Nou ja, ben ik al uitgesloten… Alhoewel, met mn turbotapijtje kan ik alle afstanden overbruggen ![]()
Ooooo ik ben zo mottig pfffffffff
@sev&cyn…jullie zijn schatten(K)…!! de rest ook hoor…op beppie na dan…pff debielen…hallo!!:@ kunnen we ff vriendelijk blijven?