Turkish Tea Time deel 4

Hè, Hè ik ben weer bij.
Megadruk gehad op het werk vandaag, en zo’n s**** uitzendkracht die niks snapt,zodat je nog bijna alles zelf moet doen. Maar het is weer gelukt, zoals het uiteindelijk altijd wel lukt, maar leuk is het neiet. Het enige voordeel blijft de temperatuur, vanochtend gemeten: 21,3 graden. Lekker hoor.*
Ik ga nu ff naar de (echte) kroeg, lekker wat drinken, en dan vanavond shoppen voor een airco, en nog wat zomerkleren in de uitverkoop.
Spreek jullie later weerrrrrrrrrrrrrrr.
Xx Mar

@dia, een lipgloss-hyve, meen je dat nou? Haha maar ik ben ook maar verslaafd aan 1 soort haha…

@sev, Lekker joh!! Ik heb ook al weekend :D:D Dus ik kom jullie morgen de hele dag gezelschap houden, want dan zit ik alleen thuis!!

@Jill, lief van je! Lijkt me erg lekker, maar past niet in mijn dieet… Heb trouwens net al gegeten, en de helft laten staan… hahahaha!!!

x

@Miere veel shopplezier vanavond!!!

@Sev,dat wordt genieten van een lekker lang weekend,en vooral die zaterdag he wat zul jij genieten!!!
Dan moeten we deel 5 halen dat kan niet anders

Jammer Cynthia het was best lekker

Dat geloof ik zeker jill!!!

x

Als ze me niet onverwachts opbellen dan ben ik zeker en vast van de partij, van rond 8u of 9 u al denk ik, kan toch niet lang slapen :wink:

VRIENDJE HEEFT JUIST GEBELD, had al eens gebeld maar het was er weer overdruk ! Belt hij me nu op: honey, it’s still very bussy but i miss your voice !!! :love: Sorry zwijmel :smiley:

@Sev; wat lieffff!!! Lekker he verliefd zijn!!!

x

@dia…prima, zeg maar wanneer;) de ober heeft nog geknipoogt:)

@sev…wat lkkr zo een lang weekend als je het neit meer gewend bent!!

@cyn…goeiegod!! 2 en een als uur fietsen!! zie er al zwaar tegen op om morgen naar het werk te moeten fietsen, een dorp verder op!! 10 min op de fiets. maja. brommer in de maak, en mamz heeft de auto nodig:(helaas

@mierre…amuseer je vanaaf!!

ga weer de tuin in…liefs

@filiz
We hebben deze baas pas vanaf maart dit jaar, hij heeft het kantoor overgenomen. Tijdens de vorige hittegolf had hij al ijsjes voor ons gekocht. Ik denk dat hij wel geschikt is :smiley: Morgen hebben we een tropenrooster, vroeg beginnen en dan uiteraard ook vroeg naar huis hiep hoi!

@dia
Ik kan best heel goed tegen de hitte, maar vandaag vond ik het toch wel heel plakkerig weer. Er is al iemand wezen kijken op kantoor voor de mogelijkheden voor een airco. Ons kantoor is 8 jaar oud, maar destijds vond men het blijkbaar te duur voor die paar mooie dagen in een jaar. Maar de nieuwe baas vindt het wel belangrijk dat iedereen een beetje in normale omstandigheden kan werken. Ik zit gelukkig beneden, daar bleek het steken op 28 graden, maar bij ons boven (plat dak) is het wel 30 graden en soms meer, pfffff. Jij zit toch ook op kantoor, ook geen airco?
Ik vertrouwde het weer vandaag niet helemaal, dus ik was met de auto. Maar als die (een zwarte) de hele dag in de zon heeft gestaan, wordt je ook niet blij als je de deur open doet. Er zit wel airco in, maar die heeft de auto echt niet koel in dat stukje dat ik moet rijden.

@sev
Wat heerlijk dat je morgen vrij bent, heb je wel verdiend toch!
Steeds druk en dan nog in die hitte, je moet natuurlijk wel uitgerust op vakantie. Je vriendje moet natuurlijk wel iets aan je hebben :slight_smile:

WAT!!! Ik kom 3 daagjes niet online (mn pc heeft et begeven :frowning: waarschijnlijk helemaal en moet ik een nieuwe aanschaffen…)
En jullie hebben 80!!! pagina’s bijgekletst!! Johw!!!

Ik ben gister weer wezen wakeboarden en et was zooooo super!!! Ik kan rondjes (dus de hele baan blijven staan)!! Wieuw! En ik was bij de laatste keer op een punt waar je echt heeeeeeel snel ging en toen keek ik even op, was zooooooo’n mooi uitzicht! Vet mooie rode/roze ondergaande zon met prachtige lucht erbij en de zon scheen ook super mooi in het water, echt zo ontzettend mooi! (vlak daarna ging ik KEIhard onderuit(blauwe plek op mn been nu), hahaha) Maar wat een super sport is dat zeg!

Ik heb nog niet bijgelezen, heb daar helaas nu geen tijd voor. Moet zo weer gaan, kon maar even op internet. Maar zodra ik een nieuwe pc heb kom ik weer vaker!

Liefs en knuffel voor iedereen!!!
Rieneke

@Mar: shopze! Hopenlijk zijn er nog airco’s te koop. Een collega van mij had ook al achter het net gevist.

@Cyn: ik ben verslaafd aan elke lipgloss, zolang het maar glimt en glanst. Welke heb jij altijd?

@Sev: wat heerlijk dat je zaterdag vrij bent. Is je ook wel een keer gegund hoor! Al plannen aan het maken? Ow wat een lief sms’je weer! Love is beautiful :love:

@Filiz: hmm moeten we binnenkort maar ff naar hem terug he :stuck_out_tongue: Ow heb dat nummer weer opstaan, krijg zin om te dansen (maar is té warm)

@MK116: ja idd ook op kantoor. In een heel oud pand met ook geen airco. Bij ons boven was het geloof ik 36 graden. Beneden iets minder maar nog verbluffend heet. En daarna ook in m’n zwarte autootje (zonder airco zucht) naar huis.

@Rien: hopenlijk ben je snel weet helemaal online, kunnen we weer stappen!! Veel plezier met wakeboarden, heerlijk om steeds zo op en in het water te zijn.

Goedeavond dames.

**Ik vind het zo schattig te lezen, over die verliefdheid van jullie en met name die van Cynthia en Sev. **

Ik weet daar ook nog een leuk verhaal over eigenlijk nu ik zo lees hoe belangrijk die jongens voor jullie zijn.

Wij waren dus vorig jaar September in Alanya en op een avond zo na het eten gingen we al wandelend langs de boulevard van de wijk Oba naar Alanya centrum. Zo’n 3 km lopen! Op een gegeven moment komt er een jongeman op een mountainbike naast ons rijden. Hij hoorde ons Nederlands praten en raakte zo met ons aan de praat al wandelend.

Eerst zei ik nog tegen mijn man, let op je portemonee. Zou ik trouwens in elk land gezegt hebben, als er zomaar even iemand naast je komt lopen. Maargoed, hij vertelde ons dat hij als receptionist werkte in een hotel bij ons in de buurt en net klaar was met zijn dienst.

Hij vertelde ons, dat hij na het seizoen naar de politieopleiding ging en dus nu moest bijwerken om wat geld te verdienen. Toen vertelde hij ons, dat hij al een tijdje een vriendin in Rotterdam had zitten. Ene Melinda of Belinda. Dat weet ik niet meer. Of wij haar misschien kenden? Ik zei, ( Ned-Eng) ach jongenman, wij wonen helemaal aan de andere kant van Nederland, dus dat zou wel toevallig zijn, als wij haar zouden kennen.

Hij was ook zooo verliefd, vertelde hij ons. Ik vond hem zo leuk praten over zijn vriendin, dat ik dacht, dit moet echte liefde zijn. Hij zou die avond ook nog met haar MSNen.

En wat ik ook zo schattig vond, wij mochten wel even met hem mee naar zijn huis (woonde bij een broer, want ouders waren verongelukt) maar hij had maar voor 2 personen drinken in huis en wij waren met ons vieren. Oh, wij hadden best wel met hem te doen. Wij vroegen of hij dan even met ons wilde mee gaan, maar dat kon niet,** omdat hij dus met zijn vriendin had afgesproken.**

Als ik dus jullie verhalen hier zo lees, kan ik me er wat bij voorstellen, hoe jullie en hun daar, zich moeten voelen.

**Hoe leuk kan verliefdheid zijn? :love: :love: :wink: **

Groetjes Roanna

@Rien: komaan meid, bijlezen, tot op de laatste bladzijde ! :wink: Hebben we speciaal voor jou geflikt en ook voor Cyn natuurlijk :smiley: Leuk dat het wakeboarden zo super was ! Wakeboarden, is dat een soort waterski of zo? Sorry, komt wss héél stom over nu !

@Dia: neen nog geen plannen want als het ineens toch te druk word om met twee alleen te klaren, ben ik de derde persoon om in te vallen. Maar mn moeder denkt dat het wss niet nodig zal zijn. Kan ik lekker dromen over…TURKIJE !

@MK: ja idd, ik MOET uitgerust zijn! Als ik vertel aan mn vriendje dat ik zo moe ben van werken dan zegt hij: schat, je denkt toch niet dat je op vakantie komt hier zeker ? slaap maar alvast goed uit, je komt niet om te rusten deze keer :frowning: ahhh daar gaat mn welverdiende ik-lig-enkel-aan-het-zwembad-en-verder-doe-ik-niets -vakantie… Ma ja, zal zoiezo super worden !Ik ga tenslotte naar mn vriendje toe hé :wink:

@Cyn: superlekker ! Maar dat gevoel ken je ook niet ? :wink:

Nog aanwezigen om richting deel 5 te gaan ? Of zijn jullie allemaal terrasjes aan het doen ?

@dia, Glam Shine van Loreal … die is echt heerlijk!!!

@Roanna: Heerlijk he die gastvrijheid!!! Poeh, het lijkt soms wel of mijn roze wolk alleen maar groter wordt!!!

x

@Roanna: Superleuk ! Maar soms ook best hard als je weet dat die bijna aan de andere kant van de wereld woont :wink: nou ja, voelt toch alsof het de andere kant is :smiley:

@Cyn: zolang het een roze wolk is en geen donderwolk :devil:

@ Diamond: Gelukkig dat ik ook jou drankjes hier in de koeling had staan, anders was alles nu lauw geweest.

**Trouwens in Augustus, wordt er in Haaksbergen een babyboom verwacht na die stroomstoring van de afgelopen winter. Maarja, dat duurde wel zo’n 3 dagen en bij jou gelukkig maar 4 uur. :embarrese :laugh: **

Groetjes Roanna

@Sev, nee nog nooit meegemaakt dat gevoel… Vertel hoe voelt dat??

x

@Cyn: die roze wolk of die donderwolk ?

@Sev; die roze wolk… Haha…

pff mis hem echt! Maar ben blij dat jullie allemaal lief en medelevend zijn met mij maar ook met de andere meiden die een askim hebben in :turkey:

x