Turkish Tea Time deel 4

Gelijk heb je!! Die broodjes van zaterdag (voor jou) zijn erg lekker, en vrij veel!!! Maar ja je gaat natuurlijk bbqen… En zonde van de patat met biefstuk zondag!!!

x

Die cadetjes stonden me inderdaad wel aan, maarja je kan niet alles hebben hè. In het weekend mag je altijd wat meer eten, dan heeft Sonja slim bekeken.

en regent het al in NL??

hie ris het (eindelijk) zinderend heet…erg aangenaam en idd is de sahara wind eindelijk weg…niet zo klef…maar dat betekend wel weer dat de kakkerlakken gaan vliegen, vliegen zo je slaapkamer binnen…brr…van die grote…iek!!..maar slaap nog steeds met raam open (en mond dicht, hoop ik)
saai…saai…saai…hiero…kan niet wachten tot het einde van de maand om geld te tellen!! gelukkig gaat dat goed…moet me telkens voorhouden dat ik weinig tot niks doen en betaald krijg en nog commissie en dat op een sub-tropische bestemming…zo klinkt het best leuk…maar het is zoo leeg…maar ja, een keertje geen spanning en sensatie is ook wel prettig…hihii
ga maar weer eens een sapje maken ofzo…
C u!

@bloem
Je hoort altijd dat het ontzettend hard werken is, maar als ik jou verhalen lees dan valt het wel mee. Heb jij het alleen goed voor elkaar of zeuren de andere hostesses graag?
Jammer voor je dat er geen leuke collega’s zijn om samen leuke dingen te doen en gezellig te shoppen, zonnen, kletsen etc, anders zou je echt de tijd van je leven hebben.
Nu moet je in een heet internetcafé je tijd met ons verdoen :slight_smile:

hier schijnt nog steeds je zon

ach vind het niet erg hoor, jullie zijn zo gezellig en delen tenminste een hele grote passie met mij…TURKIJE!!

gran canaria is gewoon een bestemming die goed te doen is…we hebben het wel druk hoor, absoluut, maar niet 7 dagen in de week 24 h per dag. maar 4 dagen en dan zo´n uurtje of 18 p.d…nou ja, goed te doen, andere bestemmingen zijn drukker, met minder reisleiding ofzo…hier is het wel ok…mooi toch!
straks bezoeken, dan kroegentocht, morgen jeep safari en een feestje ´s avonds, dus ff druk en hopelijk weer nieuwe foto´s…
nu weer ff siesta…mn oogies vallen bijna toe…en het mag hier. dus ga er maar van genieten (slapen is een hele grote hobby van me)

Slaap lekker bloemmie!!!

x

trusten Bloemmie
Heb ik net gedaan, ff de oogies dicht, op een tuinstoel in de schaduw heeeeeerlijk. Gewoon ff 30 min zalig

Zo komt hubbie weer thuis, en dan ff lekker vet eten en shoppen voor een blender, wil ook van die vruchtendrankjes ed
:wave:

Haha beps… Jullie zijn echt erg!!! Wat ga je eten dan?

x

Haha, een geluk bij een ongeluk :wink: Anders zaten we wss aan 700 blz :wink: :smiley:

Hier ben ik ooooook ! 4,5 uurtjes gewerkt en het was er snikheet ! Kom je meteen moe van !

Iedereen klaar om deel 5 te bereiken vandaag ? :wink:

GRMBL ! Heb te veel met je gelachen diamond ! Mn netwerkverbinding is zooooo laag dat de helft van mijn posts bij het posten geanuleerd worden en ik helemaal opnieuw moet beginnen !!!

PPPFFFFFFFFFFFF, dit tempo is niet bij te houden voor een normaal werkend mens, kan het allemaal niet bijlezen hoor. Jullie kletsen wat af. Heb niet terug gelezen maar hoe zou het met akasha zijn?

Volgens mij sindsdien nog niet terug geweest…

@MK…wat heb je een lieve baar joh!! volgens mij zijn het er niet veel die je eerder naar huis laten komen!!

@cyn…ja fietsend je nieuwe gsnm gaan halern, je hebt er wel wat voor over!!

@dia…dacht al dat er zo iets was;) ach maakt niet uit…we van de week vast nog wel een terrasje pikken in turkie!!
bovendien, deat nummere wat je gister zei…heb hem gedownload…vind henm SUPER…waan me zelf helemaal in turkije aant strand, cocktail dr bij, heerlijk

@bloem…slaap lkkr meid

@sev…ik ben dr helemaal klaar voor!!

net terug van de zonnenvijver…wat is het daar fijn zonnen.
lekker aan het water. terrasjes erbij.
ook een roeibootje gehuurd…was echt zo l88…we kregen het ding voor geen meter vooruit!! en maar roeien… de mensen waren ons gewoon aan het uitlachen!!
komen we na een half uur, helemaal vermoeiend terug…van het kleine eindje wat we geweest waren. staat die man van het verhuur nog het hardste te lachen!!
wel weer een beetje bij gekleurd…nog precies 5 weken, tot vertrek naar turkije!!

liefs

@Filiz: Ja goed he!!! Is maar 1 uur en 15 minuten fietsen hoor!!!(enkele reis :dead: ) Haha maar ja is wel weer goed voor de lijn!!

x

@Filiz,fijn dat de sonnevijver zo goed is bevallen,met dit weer is het daar goed vertoeven he.

@Bloem,is toch wel een afwisselend werk,wilde dat vroeger ook doen maar mijn ouders zagen dat helaas niet zitten,jammer.

Ik krijg altijd honger als ik hier op het forum bijlees gaat altijd over eten mmmmmmmm lekker broodjes,die zijn zo lekker in nederland,lekkerder dan hier.

Cyn,we eten dadelijk fietjes met gegrilde kip van de markt,je bent bij deze uitgenodigd.
En me dan maar afvragen waar die kilo`s vandaan komen.

Gelukkig ik ben thuis! Jeetje heb liters gedronken en weer uitgezweet geloof ik. Volgende keer blijf ik stappen tot de zon weer opkomt! Stomme stroomstoring! Nog één dag werken en dan weekend! Zaterdagavond lekker hele avond op het terras met vrienden, héérlijk.

@Beps: was idd gezellig gisteravond! Hadden overal kaarsjes aangestoken, romantisch! Beetje warm alleen :smiley:

@Cyn: mooie telefoon! En nu maar lekker bellen!! Ow i LOVE lipgloss! Is echt een verslaving! Je hebt zelfs een lipgloss hyve, hem je 'm gezien?

@MK116: heb jij het vandaag een beetje vol kunnen houden op je werk? Vond het vandaag nog erger dan gister :o

@Filiz: ja nummer is gaaf he! Luister 'm heel vaak en wordt er helemaal blij van! Binnenkort weer terrasje? Was het nog gezellig met de ober :stuck_out_tongue:

X Dia

Natuurlijk met dit weer is het zonde om naar bed te gaan het is ideaal terrasjesweer

@Filiz: Ik ook ! WANT: Heb net te horen gekregen dat ik morgen wss niet zal moeten werken en zaterdag ook niet !!! Voor het eerst in 6 jaar dat ik niet op zaterdag zal moeten gaan werken ! wiehieuwww ! Ok, ik verdien er dan wel niets mee, maar zal wel eens deugd doen hoor op een zaterdag wat langer slapen ! Dussss, ik kan meehelpen naar deel 5 toe tot in de late uurtjessss !!