Maar Dia, wel gezelli met zn 2en en een kaarsje;)
En wat kunnen die meiden kletsen he!!! Nog ff en we hebben een deel in 2 dagen jaja
![]()
@Beps: ja inderdaad!!! Was afgelopen zondag al naar castricum gefietst, en nu dus zaterdag naar Beverwijk!! Maar ja alles voor een nieuwe telefoon he!!! haha
http://www.topmobile.org/photos/205x268/samsung-s400i-1.jpg
Dit wordt hem waarschijnlijk!! x
@Dia
Hadden wij vorige week ook een avond.
Is een hele fijne telefoon Cyn. Ben er helemaal happy mee!!! Geloof tenminste dat het dezelfde is, is ook een ander type nl dat er erg op lijkt.
@Mar: Het is de S400iā¦
@forumvullers: jullie zijn vreselijk⦠het is echt niet meer bij te houden met jullie. Pas maar op, straks schrapt Hans dit forum nog ![]()
@cynthia: zit er leuk uit die telefoon, was het niet gelukt met de zonnesteekweken bij de primafone? Leuk om naar de zwarte markt te gaan, ik ben er een half jaar geleden sinds jaren weer eens geweest. Blijft leuk daar!
Gisteren mochten we van de baas, in verband met het warme weer, om 15.30 naar huis i.p.v. 17.00 uur. Ook wij zitten hier helaas zonder airco
De baas zit zelf op Mallorca en gunde ons blijkbaar een vroegertje
Lekker direkt in de auto gestapt (wel met airco) naar naar de kust gereden. Op een terrasje naast de klimduin en toen nog lekker op het terras eten in Bergen, dus dat was even genieten.
Voor de 1e keer met de kleine, maar ze heeft zich voorbeeldig gedragen in haar kinderstoel. Ik denk dat ze het wel gezellig vond, alles mensen en stokbroodjes als eten.
Vandaag weer werken en helaas is het vandaag nog veel benauwder dan gisteren, even doorbijten en het wordt vanzelf weer 5 uur. Ik heb medelijden met iedereen die druk in de weer moet.
@MK: Oeeeeeh Bergen⦠Ik weet niet vind dit nooit zo heel leuk! Ben zelf meer van Egmond dan⦠Lekker joh dat jullie eerder naar huis mochten!
Wat betreft de Primafoon> het was natuurlijk alleen geldig op de producten die zij aangaven.
x
En daar zat jouw telefoon natuurlijk net weer niet bij ![]()
Egmond is idd ook leuk, hebben we ook wel eens een flinke strandwandeling gemaakt maar dat is alweer een hele tijd geleden. Goede tip voor de volgende keer.
Nee het waren alleen maar van die stomme goedkope prepaidpakketen, die met die korting gelden⦠Nou ja dan maar naar de zwarte markt⦠Kan ik ook meteen weer 20 lipgloss halen!!! haha hoezo verslaafd?
x
Mooi excuus om weer heen te gaan, dat zal vast nog wel wat euroās schelen toch als je hem daar koopt. Ga je er vaak heen? Ik moest gisteren van SB bietjes eten, maar die dans ben ik dus mooi ontsprongen ![]()
Nee niet heel vaak, maar ik haal daar altijd mijn make-up (lipgloss dus) en mijn moeder haalt er altijd kruiden⦠En dan ruikt zo lekkerrrrr!!! Krijg daar altijd een beetje een Turkije gevoel!!!
Ik moet vanavond bloemkool :no: bah⦠En jij?
patat en andere vette dingenā¦geen SB maar gewoon Beppieās idee!!!
Heb geen zin, zit hier te smelten en dus niet moeilijk doen
Straks mss wel meer
![]()
Oh Oh Beps> Wat ben je toch weer slecht bezig!! Maar wel erg lekker dat voedsel!!! WIL OOK!!! Zie nu weer allemaal mensen met patat, ijs, frikandellen etc⦠En ik wil ook!
x
@Cyn
Ik mag vanavond mihoen, roerbakgroente en 75 gr kip, dat wordt dus => roerbakmie!!! Ik neem een bescheiden bordje en dan vind ik het weer goed.
Zaterdag een BBQ, maar dat staat natuurlijk ook weer niet in het boek. Dan sla ik de ovenfrieten van zondag maar over en neem ik wel een fruitdag ofzo.
@Bep
Het is nu wel een beetje vies plakkerig weer, staat er geen boom in de tuin waaronder je lekker kan zitten?
Jij zit ook al in de 4e week denk?? Ik mocht namelijk vorige week mihoen> maar had toen bami haha
x
@Cyn, het valt me nog steeds mee hoe goed ik het kan volhouden. Ik ga dus nog maar even door. Bij iedere zak patat denk ik dan maar āzo die calorieĆ«n heb ik mooi niet gehadā. Zolang de weegschaal toch steeds weer een lager getal aangeeft, weet je waarvoor je het doet. Ik had gisteren een rokje aan die toch alweer behoorlijk beter stond en toen was ik weer heeeeeel blij natuurlijk. Maar bloemkool zou ik vandaag ook niet zoveel trek in hebben. Heb met je te doen.
Ik loop precies een week op je achter, volgende week zit ik dus aan de bloemkool ![]()
Schat troost je⦠ik moest eigenlijk groene koolsalade ofzoiets⦠Maar mijn moeder heeft er bloemkool voor in de plaats gedaan!!!
x
Ik kom het vanzelf wel tegen, ik kijk in het weekend pas wat ik allemaal moet halen.